MAHAGUN SAROVAR PORTICO

MAHAGUN SAROVAR PORTICO

هتل MAHAGUN SAROVAR PORTICO  هتلی چهار ستاره است. موقعیت هتل در منطقه قاضی آباد دهلی است و در حدود ۵۰۰ متر با متروی VAISHALI فاصله دارد. استخری که در بالای هتل واقع شده است ، یکی از دلایل جذابیت این هتل به شمار می آید. در تمامی اماکن مربوط به هتل ، وای فای وجود دارد. در ادامه متن با ما همراه باشید تا در مورد این هتل بیشتر بدانید …

اتاق های هتل MAHAGUN SAROVAR PORTICO

تمامی اتاق های استودیو و سوئیت های هتل تلویزیون های صفحه دارند. و وسایل آشپزخانه هم در اتاق ها تعبیه شده است. سوئیت های هتل دارای پارتیشنی هستند که اتاق نشمین را جدا می کند. حمام های اتاق ها دارای امکاناتی هستند که مسافر در مدت اقامت خود راحت باشد. اتاق های هتل عبارتند از :

  • اتاق های استودیو
  • اتاق های استودیو پریمیوم
  • اتاق های سوئیت
  • اتاق های سوئیت دو اتاقه پریمیوم ( برای چهار نفر )

امکانات هتل MAHAGUN SAROVAR PORTICO

مهمان ها در زمان اقامت خو می توانند از امکانات کامل GYM بهره کامل ببرند . یا حتی می توانند برای یک گشت یک روزه برنامه ریزی داشته باشند. امکان اجاره خودرو برای مسافران فراهم آمده است. چنانچه شما برای اهداف تجاری به دهلی آمده اید، در این هتل می توانید جلسات کاری خود را برگزار کنید.

خورد و خوراک در هتل MAHAGUN SAROVAR PORTICO

در رستوران TANGERINE و بار از نوشیدنی ها و غذاهایی که برای شما تدارک دیده شده است می توانید استفاده کنید. گریلی که روی بام هتل قرارداده شده است ، بهترین غذاهای باربیکیویی را سرو می کند. همچنین اگر خواسته باشد می توانید وعده های غذایی خود را در اتاق خود میل نمایید.

فاصله هتل تا مهم ترین مراکز دهلی

هتل MAHAGUN SAROVAR PORTICO حدودا هفت کیلومتر تا معبد AKSHADHAM فاصله دارد. همچنین از بنای یادبود JANTAR MANTAR تقریبا ۱۴ کیلومتر فاصله دارد. از دروازه هندوستان هم ۱۶ کیلومتر دور است. برای رسیدن به فرودگاه بین المللی ایندیرا گاندی ۳۰ کیلومتر رانندگی نیاز است.

در انتها …

آنچه خواندید بخش کوچکی از مشخصات هتل ماهاگون سارووار پورتیکو بود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تورهای جنوب شرق آسیا و به ویژه تور هندوستان با ما تماس بگیرید. همکاران ما در آژانس پلیکان پرواز آسیا، اطلاعات کاملی را دراختیار شما قرار میدهند. آژانس پلیکان پرواز آسیا به عنوان مجری تخصصی تورهای جنوب شرق آسیا در خدمت شماست.

شماره تماس : ۸۸۱۷۱۰۶۱ – ۰۲۱

شما می توانید این هتل را از طریق تلگرام به سایر دوستان خود معرفی نمایید.

ارسال به دوستان