تور بالی با پرواز عمان ایر

7 شب و 8 روز - قیمت از: در حال حاضر اجرا نمیشود
نام هتل درجه خدمات ۲ تخته (هر نفر) ۱ تخته (هر نفر) کودک با تخت کودک بدون تخت توضيحات
CHAMPLUNG MAS

B.B
190 دلار
310 دلار


LEGIAN
NEO KUTA

B.B
195 دلار
310 دلار


KUTA
EDEN HOTEL KUTA

B.B
220 دلار
320 دلار


KUTA
WHITE ROSE

B.B
250 دلار
440 دلار


LEGIAN
JAYAKARTA

B.B
285 دلار
490 دلار


LEGIAN
GRAND IXORA

B.B
290 دلار
520 دلار


KUTA
FURMAXCLUSIVE OCEAN

B.B
320 دلار
580 دلار


SEMINYAK
BALI RANI

B.B
300 دلار
550 دلار


KUTA
MERCURE NUSA DUA

B.B
340 دلار
580 دلار


NUSA DUA
ASTON KUTA

B.B
370 دلار
610 دلار


KUTA
KUTA PARADISO

B.B
360 دلار
620 دلار


KUTA
THE ANVAYA

B.B
450 دلار
850 دلار


KUTA
NOVOTEL BALI BENOA

B.B
460 دلار
820 دلار


NUSA DUA
BALI DYNASTY

B.B
460 دلار
770 دلار


KUTA
GRAND MIRAGE

B.B
445 دلار
830 دلار


NUSA DUA
DISCOVERY

B.B
460 دلار
815 دلار


KUTA

شما می توانید این تور را از طریق تلگرام به سایر دوستان خود معرفی کنید

ارسال به دوستان

دانلود این پکیج

دانلود

تور بالی با پرواز عمان ایر

تور بالی با پرواز عمان ایر پرواز به بالی که تنها کمی یعنی در حدود ۱۲ ساعت طولانی تر از بلند ترین مسافت هوایی کشورمان است و معمولاٌ از مسیر کشور قطر و با هواپیمایی ایر ویزقطرکه شامل خطوط پنج ستاره جهان میشود و یا ایرآسیا و پس از توقفی اندک در فرودگاه دوحه یا کوالالامپور شما را به سمت تور جزیره بالی راهی میکند. زمان سفر بین دوحه و تهران در حدود دوساعت میباشد.

برای مشاهده قیمت و مدارک ویزای تک اندونزی از اینجا وارد شوید 

سفربه بالی بسیار راحت است و بر خلاف فرض مسافرین انجام سفر به این بهشت زمینی از مسافرت بین شهری در کشورمان بسیار راحت تر میباشد.

برای مشاهده سایر تورهای بالی از اینجا وارد شوید 

از این نقطه تا ایستگاه بعدی که پایتخت زیبای کشور سنگاپور میباشد فقط هشت ساعت زمان نیاز است. زمان پرواز از سنگاپور تا بالی فقط ۳ ساعت خواهد بود. در این پرواز شما از میان استوا عبورکرده و به نیمکره جنوبی زمین انتقال خواهید یافت.

زیبایی طبیعی بالی

تور بالی با پرواز عمان ایر

زیبایی سواحل بالی به دلیل وجود سنگ ها و صخره های آن ها از جنس مرجان هستند. تور بالی رنگ شن ها در اطراف بالی با هم تفاوت دارد. در نواحی پایینی جزیره شن ها رنگ روشن دارند و در نواحی شمالی و باختری، رنگشان متمایل به سیاه است. در سال ۲۰۱۰ رتبه حائز اهمیت اول و در سال ۲۰۱۱ رتبه دوم جزیره های مطلوب گردشگری را به خود اختصاص داد. شاید جالب باشد بدانید که برخی از آتشفشان های این جزیره هنوز فعال هستند . دلیل سرسبزی و حاصلخیزی این خطه همین آتشفشانی بودنش است. معبد های رنگارنگ و باشکوه بالی، روح مسافران و گردشگران را به تسخیر خویش درمی آورد. رقص سنتی زنان با لباس های قدیمیشان تجریه ای شگرف و عجیب است که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید. یادتان باشد موزه های بالی از جمله موزه نکا، موزه پوری لوکی سان را حتما ببینید.

تور بالی با پرواز عمان ایر

آب و هوای بالی

از آنجا که بالی نزدیک به خط استوا واقع گردیده است، آب و هوایی گرم همراه را رطوبت فراوان و فصل های بی رحم بارانی دارد. درجه حرارت در طول سال معمولا در یک حد باقی می ماند اما رطوبت متفاوت است و گاهی آزار دهنده می شود. خاطرتان باشد زمان سفر به بالی را برای لذت بردن بیشتر از کارشناسان ما بپرسید.

انتخاب موقع مناسب سفر به بالی اندونزی

ترجیحا برای آنکه لذت بیشتری از سفر خود ببرید، در فصولی که باران کمتری می بارد به بالی سفر کنید. در فصول خشک، آسمان آبی و سواحل زیبا، خاطره ای ماندگار برایتان خواهد ساخت. از این رو، گردشگرانی که علاقه مند به تفریحات آبی از جمله غواصی و موج سواری هستند بهتر است در فصل خشک به بالی سفر داشته باشند.

برای سفر به بالی ناچار باید رنج پرواز طولانی را به جان خرید . پروازی حدود نیم روز برای اینکه توقفی در قطر و در فرودگاه دوحه خواهید داشت. پس از آن سفر به اندونزی آغاز خواهد گردید. نفوس این جزیره حدود ۳ میلیون تن تخمین زده می شود. البته این ساعت طولانی پرواز وقتی با ایرلاین های با کیفیت انجام می شود، خسته کننده نخواهد بود.

تور بالی با پرواز عمان ایر

کوتا بیچ

کوتا بیچ قبله آمال تمامی بازدیدکنندگان بالی است. در این محله وجود بازارچه های سنتی فراوان در کنار شاپینگ مالهای مدرن هر گردشگری را از کوچک و بزرگ تا زن و مرد بسوی خود جذب می کند. در این محل هرچیزی که به ذهن شما برسد وجود دارد، از بوتیکهای برندهای معروف دنیا تا دی وی دی های کپی شده . اما فراموش نکنید که یکی از مراکز مهم فروش صنایع دستی و سوغاتیهای زیبای بالی نیز همینجاست ضمنا توقفی کوتاه در یکی از رستورانها، بارها و کافی شاپهای این محله نیز که در کنار هر کوچه و خیابان این منطقه ۲۴ ساعته پذیرای میهمانان می باشند نیز بسیار باصفا است.

هارد راک یکی از معروفترین بار رستورانهای جهان در این منطقه واقع گردیده است که گروه های هارد راک زیادی در آن اجرا داشته اند.

خرید در بالی

از شاپینگ مالهای معروف این منطقه نیز که نسبتا اجناس مرغوب با قیمتی مناسب در اختیار خریداران قرار می دهند می توان به دیسکاوری مال و دی . اف . اس اشاره نمود که در مجاورت ساحل زیبای اقیانوس هند قرار گرفته است. بازدید از مکان سابق نایت کلاب پدی و ادای احترام به قربانیانی که در سال ۲۰۰۲ هدف حمله تروریستی گروههای خرابکار قرار گرفته و کشته شدند از نظر برخی توریستها کاری است اجتناب ناپذیر .

تور بالی با پرواز عمان ایر

.

کوتا اسکویر

نیز در مرکر این منطقه واقع شده. در این میدانگاه و خیابان مربوطه نیز تعداد بسیاری بوتیکهای عرضه کننده برندهای گرانقیمت جهانی مانند آدیداس، بیلابونگ، ریپ کارل و بسیاری دیگر قرار گرفته اند. فروشگاه زنجیره ای ماتاهاری نیز در این خیابان یک شعبه بزرگ دارد .

تور بالی با پرواز عمان ایر

.

جیمباران

گردشگران به این منطقه بیشتر بخاطر گوناگونی غذاهای دریائی سر می زنند ، اما هنوز هم چیز های خوبی برای خریدن در اینجا موجود است . در این نقطه هنر سفالگران را می توان از نزدیک دید همچنین معدود بوتیک های برند فروشی در این منطقه وافع گردیده است. مانند:  .

تور بالی با پرواز عمان ایر

Jenggala – Konderatu ـ Surfer’s Paradise

سانور بیچ

در سانور بیچ آن طوری که خریداران از نظر خرید می بایست، راضی نخواهند بود. اما در ساحل سانور میتوان انواع و اقسام البسه شنا و ساحلی را با قیمتی بسیار مناسب تهیه نمود. همچنین در خیابان سانور شما می توانید مرواریدهای بسیار گرانقیمت بالی را از جواهر فروشیهای این منطقه با قیمتی بسیار پایین تر بخرید. فروشگاه و سوپر مارکت هارویز نیز در خیابان اصلی سانور و بعد از هتل هایات ریجنسی واقع شده است که مکانی خوبی برای کمی خنک شدن و شاید اندکی خرید مایحتاج روزانه میباشد. بعد از هارویز نیز شما با دنیائی از صنایع دستی این منطقه ، شامل مبلمان ، تابلوهای نقاشی و سنگهای بسیار زیبای تراشیده شده با دست رو برو می شوید که می توان به یادگار قطعه ای از آنها را هرچند کوچک به خانه خود برد .

تور بالی با پرواز عمان ایر

.

اوبود

اوبد، اینجا بهترین جا برای خرید صنایع دستی است. اگرچه صنایع دستی بالی را در هر نقطه ای از این جزیره می توان یافت ، اما اینجا مرکز عمده عرضه صنایع دستی است که به دست ساکنین روستاهای اطراف که در امتداد جاده منتهی به جنگل میمونها قرار گرفته اند می باشد.

شاپینگ مال های بالی

بالی گالریا-گالریا

یکی از گسترده ترین مالها در سطح استرالیا ، آسیا و آمریکاست. در گالریا بهترین برندهای جهانی، عطر ، کیف و کفش و البسه عرضه گردیده و نیز یکی از بزرگترین شعب فروشگاههای زنجیره ای ماتاهاری و تعداد بسیار زیادی بوتیکهای دیگر در آن واقع گردیده است. در این شاپینگ مال که در نزدیکی کوتا و در میدان امام بنجل واقع شده است شعبه ای از بزرگترین ابزار فروشی جهان یعنی ایس هاردویر نیز قرار دارد

تور بالی با پرواز عمان ایر

.

دیسکاوری:

یکی از زیبا ترین شاپینگ مالهای بالی است که در مجاورت دریا قرار گرفته است. دپارتمان استور سنترو نیز درون همین مجموعه قرار داشته که مملو از برندهای جهانی بوده و نیز قیمتهای مناسبی دارد.رستورانهای این مال نیز که در کنار دریا و در ساحل باز تعبیه گردیده اند بسیار باصفا می باشند

تور بالی با پرواز عمان ایر

.

ماتاهاری

نام مجموعه فروشگاههای زنجیره ای است که در سراسر اندونزی شعبه است و ارائه دهنده کلیه مایحتاج منزل، سوپرمارکت ،البسه و غیره می باشد. یکی از بزرگترین شعبه های این فروشگاه در دنپازار و دیگری در کوتا اسکویر واقع شده است که خرید از آن توصیه می گردد. در این شعبه کفش و کیف های بسیار مرغوبی نیز عرضه می شود

لوته مارت، ماکرو سابق

:

ماکرو نیز نام فروشگاه بسیار بزرگی است که مشغول به عرضه کلیه اجناس از وسایل برقی و الکترونیکی تا میوه و اقلام سوپرمارکت بوده و ساعت کاری این مجموعه از هفت صبح تا ده شب می باشد. مجموعه زنجیره ای ماکرو در تمامی کشورهای آسیای جنوب شرقی و استرالیا دارای شعب بسیاری است