تور سریلانکا ( کندی + کلمبو + بنتوتا )

7 شب و 8 روز - قیمت از: 385 دلار
نام هتل درجه خدمات ۲ تخته (هر نفر) ۱ تخته (هر نفر) کودک با تخت کودک بدون تخت توضيحات
WONDER HOTEL COLOMBO
CLUB WASKADUWA BEACH RESORT
ROYAL CLASSIC



H.B
H.B
H.B
385 دلار
تماس تلفنی
220 دلار
160 دلار
بنتوتا
کندی
کلمبو
GRANBELL
AMAYA HILLS
THE PALMS BERWULA



H.B
H.B
H.B
470 دلار
تماس تلفنی
240 دلار
180 دلار
کلمبو
کندی
بنتوتا
THILANKA HOTEL KANDY
GRANBELL
TEMPLE TREE



H.B
H.B
F.B
500 دلار
تماس تلفنی
260 دلار
200 دلار
کندی
کلمبو
بنتوتا
THE BLUE WATER
MOVENPICK HOTEL COLOMBO
EARL,S REGENCY



H.B
B.B
H.B
530 دلار
تماس تلفنی
280 دلار
200 دلار
بنتوتا
کلمبو
کندی
EARL,S REGENCY
CINNAMON LAKESIDE
RIU AHUNGALLA



H.B
B.B
UALL
650 دلار
تماس تلفنی
320 دلار
220 دلار
کندی
کلمبو
بنتوتا
HILTON COLOMBO
ANANTARA KALUTARA
EARL,S REGENCY



B.B
B.B
H.B
750 دلار
تماس تلفنی
440 دلار
250 دلار
کلمبو
بنتوتا
کندی

خدمات تور

7 شب و 8 روز ( ۲ شب کلمبو + 2 شب کندی + 3 شب بنتوتا)

خدمات : بیمه مسافرتی - لیدر محلی انگلیسی زبان - ترانسفر فرودگاهی و بین شهرها - اقامت در هتل طبق وعده های غذایی اعلام شده - ویزای سریلانکا ON ARRIVAL است و با دریافت مبلغ 60 دلار از مسافر در فرودگاه صادر می گردد.

توضیحات

به نرخ های فوق نرخ پروازها نیز اضافه میشود.
برای استعلام نرخ نوزاد با کانتر تماس بگیرید.
HB PLUS : به معنی صبحانه + ناهار + شام و نوشیدنی به همراه غذا است.

تلفن : ۰۲۱۸۸۱۷۱۰۶۱

شما می توانید این تور را از طریق تلگرام به سایر دوستان خود معرفی کنید

ارسال به دوستان

دانلود این پکیج

دانلود

تور کندی کلمبو بنتوتا

سریلانکا جزیره‌ای در جنوب آسیا است. آژانس پلیکان پرواز آسیا برگزار کننده تور کندی کلمبو بنتوتا است. در این مطلب ، با این کشور زیبا بیشتر آشنا می‌شویم. با پلیکان پرواز همراه باشید.

تور سریلانکا، کشور ساحل های بی پایان، آثار باستانی زیاد، مردم خونگرم و غذاهای خوشمزه و کم هزینه است. کشورهای اندکی در جهان هستند که به مقدار سریلانکا، جاذبه‌ها و آثاری دارند . که در لیست آثار بین المللی یونسکو به ثبت رسیده باشد. فرهنگ بالای ۲۰۰۰ ساله‌ سریلانکا را می‌توانید در بقایای اثرهای باستانی دیدن کنید. جایی که در آن صومعه‌های افسانه‌ای با زیباترین جزییات مزین شده‌اند. این کشور با توجه به تاریخ کهنی که دارد، فرهنگهای بسیاری در آن نسج گرفته اند. این تنوع فرهنگ ها در ساختمانها ، غذاها ، عقاید و مذاهب کاملا مشهود است. به قطره اشک هندوستان خوش آمدید.

جهت مشاهده سایر تورهای سریلانکا از اینجا وارد شوید

در سریلانکا ، چه چیزهایی در انتظار ماست ؟

در سریلانکا قادر خواهید بود حیات وحش را از نزدیک ببینید. تورهای سافاری در تور سریلانکا شما را به دیدن پلنگ‌ها ، بوفالوها ،فیل ها و هزاران پرنده‌ گوناگون  می‌برد. مسافت ها در سری‌لانکا خیلی نزدیک است. در تور کندی کلمبو بنتوتا ی جذاب می‌توانید اقسام جاذبه‌های توریستی را یکجا تجربه کنید. در این کشور در ساحل بی نظیر آفتاب بگیرید، در معبدها چندساله به دعا کردن بپردازید، در دهکده‌های فوق العاده تفریح نمایید، از پرنده‌ها و گل‌ها دیدن کنید، غذاهای سنتی را تست کنید و از بقایای زمان استعمار و جاذبه‌های زیبای مرتبط با آن لذت ببرید.

هزینه ها در تور کندی کلمبو بنتوتا

سریلانکا یک کشور توریستی زیبا و در عین حال اقتصادی میباشد. با وجود تمام این زیبایی‌ها، همچنان آن طور که باید به جهان معرفی نشده است . این بدان معنی است که در تور سریلانکا از سیل جمعیت توریست ها خبری نیست. در میان کشورهای جنوب شرق آسیا ، سریلانکا کشوری تقریبا ارزان قیمت برای گردشگران است.

از تجربیات و غذاهای سنتی در تور کندی کلمبو بنتوتا لذت ببرید

تمام کشورها منطقه هایی دارند که گردشگری حساب می‌شوند و مخارج در این جاذبه‌ها و مناطق اطراف آنها خیلی بالاتر از باقی نقاط است. برای اینکه از چنین مناطقی فاصله بگیرید، با یکی از اهالی منطقه صحبت کنید. از او در مورد تجربیات خوب اما غیر گردشگری منطقه بپرسید.

در درگاه  www.withlocals.com می‌توانید از تجربیات مردم استفاده کنید. در این درگاه می‌توانید افرادی را یافت کنید که در خانه خودشان به شما یاد می‌دهند که غذای بومی درست کنید. مطمئنا تجربه‌ غذا خوردن با یک خانواده‌ بومی در خانه آنها، بسیار  خاص خواهد بود. در ضمن، مردم ممکن است تورهایی را به شما معرفی کنند . که در هیچ آژانس توریستی نامی از آنها برده نمی‌شود . ولی ارزش دارند که برای آنها زمان بگذارید.

به جای اینکه به رستوران‌های پرهزینه و گردشگری بروید.  غذاهای خیابانی را تست کنید و در رستوران‌های کوچک بومی غذا نوش جان کنید.

در بازارچه های مواد غذایی هم می‌توانید انواع میوه‌ها و سبزیجات را خریداری کنید. این کالاها، تازه، سالم و کم هزینه هستند. میوه‌هایی که در سریلانکا می‌بیند، بسیار گوناگون هستند . پس بدون امتحان کردن آنها نباید این کشور را ترک کنید.

سفر به بنتوتا

این منطقه که در فاصله کمی از کلمبو قرار دارد ، با دارا بودن سواحلی بی همتا مسافران زیادی را به سمت خود می کشاند. شن های طلایی رنگ این ساحل، در سایه‌ی نخل‌های مرتفع، منظره های بی نظیری را دارد.

ساحل های بنتونا از بهترین ساحل های گردشی کشور است . خدمات مهیج متعددی در آنها برای مسافران تدارک دیده شده است .به شکلی که می شود این شهر را بعنوان مرکز بومی فعالیت های آبی در سریلانکا معرفی کرد. انواع فعالیت هایی که به دریا بستگی دارند ، در ساحل بنتوتا انجام می شود . همین باعث می شود تا تور کندی کلمبو بنتوتا برای مسافران، خاطره انگیز باشد.

ترانسفر با اتوبوس در تور کندی کلمبو بنتوتا
هتل های ۵ ستاره بنتوتا با بودن در کنار منظره های زیبای ساحلی این شهر، منظره های بی همتایی به مسافران نشان می‌دهد.

اتوبوس روشی است که برای ترانسفر بین شهری مورد استفاده واقع می شود. فاصله بین این شهرها نزدیک است. شما با طی کردن مسیر های کوتاه ، از زیبایی های منطقه هم لذت خواهید برد. این اتوبوس‌ها اصولا اتوبوس‌هایی مجهز و خوبی هستند. تنها راه رفتن به این شهر پیاده شدن در ایستگاه آلتگاما که در نزدیکی شهر بنتوتا است. البته خود بنتوتا هم ایستگاه کوچکی دارد. ولی اصولا قطارها در آن توقفی ندارند.مسافرانی که به نیت فعالیت های دریایی به این کشور می‌ آیند می‌توانند از فرودگاه مستقیما به این منطقه سفر کنند.

جذابیت های بنتوتا در تور کندی کلمبو بنتوتا

شهر بنتوتا از مناطق توریستی جذاب در سریلانکاست که فاصله کم به مناطق توریستی دلیل آنست.در نواحی جنوبی بنتوتا ، ساحلی با شنهای روشن در منطقه وسیعی واقع شده است. آب‌های این منطقه  آرام است و فعالیت و ورزش‌های زیادی را فراهم می‌کند. وجود آب و هوای خوب و تفریحات بنتوتا موجب شده همه ساله مسافران متعددی به این شهر سفر کنند.
ساحل بنتوتا، ۲ قسمت دریای بنتوتا و جزیره پارادایس در شمال را دارا است . قسمت دریای بنتوتا برای فعالیت ‌های آبی متعدد عالی است. از جمله :

  • اسکی روی آب
  • موج‌سواری
  • قایق‌سواری و
  • ماهی‌گیری در آب‌های پر عمق

رود بی نظیر شهر بنتوتا از قرن ۱۹ به یکی از جذابیت های اصلی توریستی این شهر مبدل شده است. سفرهایی با قایق به گردش در این رود می پردازند . با ملحق شدن با آنها می‌توان تنوعی از موجوداتی که در رود سکونت می‌کنند را ببینید . از جمله :

  • مرغ‌های ماهی‌خوار
  • کروکدیل‌ها
  • ماهی های رنگارنگ
  • لاک پشت های سبز

این رودخانه نیز مکان خوبی برای تمرین ورزهای آبی برای علاقمندان مبتدی است . باعث می شود تا مسافران قبل از پا گذاشتن در آب های اقیانوس خود را محک بزنند.
از دیگر جذابیت های بنتوتا پرورش لاکپشت در این مکان است. در این منطقه از تخم‌ها و بچه لاکپشت‌ها تا موقع رها کردن آنها نگه داری می‌شود. دیدن از این مکان برای مسافران آزاد است.
جشن پراهرا که همه ساله در انتهای دسامبر در شهر بنتوتا برپا می‌شود هم به یکی از جاذبه های این شهر مبدل شده است. این جشن خیلی شبیه به جشن مشهور آلاسا پراهرا در شهر کندی است. فیل‌های مزین شده که رکنی مهم در تمام جشن های بودایی هستند، شرکت دارند. از دیگر فعالیت ها در این فستیوال آتش بازی و اجرای موسیقی است.

دوچرخه سواری و کوه نوردی

در بنتوتا می‌توانید دوچرخه کرایه کنید و از گردش در زمین های زیبا و دل ‌نواز برنج فیض ببرید. در این تور از منطقه مقدس ۱۲۰ ساله کاتوکیل ها که در بلندا قرار گرفته دیدن کنید . یا میان مسیر از دیدن خانه ‌هایی با معماری هلندی فیض ببرید. البته برای رسیدن به کاکوکلی ها باید در ۱ جاده با شکوه کوهپیمایی کنید. بازدید کنده کاری های چوبی و تندیس هایی قدیمی سریلانکا بسیار جالب خواهد بود. دوچرخه سواری و کوه نوردی در بنتوتا می تواند سفری مناسب برای عاشقان طبیعت باشد.

تماشای باغ بریف گاردن در تور کندی کلمبو بنتوتا

این باغ را ۲ برادر هنرمند سریلانکایی بنا کرده اند. بویس باوا، سازنده اصلی بریف گاردن در سال ۱۹۹۴ فوت کرد، ولی تا امروز از این باغ به خوبی مراقبت شده است. بریف گاردن با پوشش طبیعی گوناگون و زیبا و تندیس هایی که بویس درست کرده است. ساعات خوشی را برای اشخاصی که به هنر و طبیعت علاقه‌مند هستند فراهم می کند.

دیدن نهنگ‌ها و دلفین‌ها

در ماه های نوامبر الی اپریل می توانید به مدت ۳ تا ۴ ساعتی بازی و فعالیت دلفین‌ها و نهنگ‌ها را تماشا کنید. نکته اش این است که در این صورت خلاف بقیه مکان هایی که برای دیدن دلفین ها در نظر گرفته شده اند . اینجا دلفین ها را در مکان طبیعی زندگی شان تماشا می کنید . و حس نمی کنید که به آنها صدمه می زنید. بازدید بازی دلفین ها ارزش این را دارد که صبح زود به بندر بروید. هتل ها صبحانه شما را بسته ای در اختیارتان قرار می دهند .تا با خیال آسوده ۱ ساعتی در ساحل به دیدن دلفین ها و نهنگ ها بنشینید.

اراضی لاک‌پشت‌ها

ساحل های سریلانکا مملو از لاک پشت است. از جایی که نژاد هایی از لاکپشت در خطر منقرض شدن هستند، سازمان پرورش لاک پشت کاسگودا بنا شد . تا با مراقبت از این نژاد های در حال منقرض شدن آنها را نجات دهد. در این سازمان لاک پشت ها در محیطی مناسب نگهداری می شوند . جالب است برای بازدید لاک پشت ها از نزدیک به این مرکز مراجعه کنید.

کاخ هلندی در تور کندی کلمبو بنتوتا

کاخ هلندی در شهر ساحلی گاله در کنار بنتوتا قرار دارد. با سفری ۱ روزه به گاله می توانید از این کاخ قدیمی بازدید کنید. کاه هلندی یکی از آثار بین المللی است . پس از اینکه پرتغالی ها در سال ۱۶۴۵ گاله را گرفتند، هلندی های شرق هند شروع به سنگربندی کردند . و این کاخ به همین دلیل بنا شد . دیدن از این کاخ ارزش آن را دارد که برایش زمان بگذارید.

ورزش های آبی در بنتوتا

در ساحل بنتوتا طیف بزرگی از ورزش های آبی مهیا است؛

  • اسکی روی آب
  • جت اسکی
  • موج سواری
  • قایق سواری

در ساحل بنتوتا می توانید ماجراجویی های ورزش های آبی را تجربه کنید یا اگر با خانواده هستید از قایق سواری در دریا فیض ببرید.

جغرافیا و طبیعت بنتوتا

شهردر جنوبی‌ترین قسمت سریلانکا و اراضی پست ساحلی، دمای گرم و مرطوبی دارد. ساحل شنی بسیار باشکوهی این شهر از جذابیت های کشور سریلانکاست که مسافران را به سوی بنتوتا می‌کشاند. رودخانه باشکوه شهر بنتوتا از دیگر جذابیت های این شهر به حساب می آید . که با برپایی تورهای توریستی با قایق در مسیر رودخانه طرفداران فراوانی پیدا کرده است.

غذا و رستوران در بنتوتا

رستوران‌ها و هتل‌های بنتوتا باشکوه و زیبا هستند. هنگام صرف غذا در رستورانهای بنتوتا ، شما منظره ای از بهشت را خواهید دید. همین باعث می شود که یکی از بهترین وعده های غذایی خود را تناول کنید.
در راه منتهی به ساحل شهر هم غذا فروشی‌های متعددی را می‌توان دید . که اقسام گوناگونی از خوراکی‌های دریایی به ویژه خرچنگ و صدف را عرضه می‌کنند.