تور شنزن ۷ شب

7 شب و 8 روز - قیمت از: در حال حاضر اجرا نمیشود
نام هتل درجه خدمات ۲ تخته (هر نفر) ۱ تخته (هر نفر) کودک با تخت کودک بدون تخت توضيحات






خدمات تور

ویزای چین
پرواز ماهان به صورت مستقیم به چین
ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی
اقامت در هتل با صبحانه
صبحانه بصورت بوفه
تور لیدر با سابقه و مسلط
بیمه مسافرتی

توضیحات

مسئولیت کنترل پاسپورت از بابت ممنوعیت خروج از کشور به عهده مسافر یا آژانس همکار میباشد و شرکت پلیکان پرواز مسئولیتی در قبال کنترل پاسپورت نخواهد داشت

در صورت کنسل نمودن تور و یا عدم صدور ویزا از سوی سفارت ۷۰% مبلغ بلیت و ۲ شب NO SHOW هتل کسر و الباقی مبلغ استرداد میگردد

بیمه مسافرتی ارزان تور چین برای افراد بالای ۶۰ سال تا سقف ۵۰۰۰۰ یورو الزامی میباشد و در صورتی که آژانس ثبت نام کننده اقدامی جهت صدور بیمه نامه ننماید کلیه مسئولیت مسافر به عهده آژانس همکار خواهد بود

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تور چین : اصل پاسپورت با حداقل ۷ ماه اعتبار ، دو قطعه عکس شش در چهار ، آدرس منزل و محل کار و شماره تماس

در خصوص آگاهی از قیمت هتلها و تاریخ اجرای تور لطفا با کانترهای مربوطه در شرکت پلیکان پرواز آسیا تماس حاصل نمایید

تلفن : ۰۲۱۸۸۱۷۱۰۶۱

شما می توانید این تور را از طریق تلگرام به سایر دوستان خود معرفی کنید

ارسال به دوستان

دانلود این پکیج

دانلود

تور شنزن ۷ شب

تور شنزن  ۷ شب چین سرزمینی  سنتی است .کمتر کشوری در جهان پیدا می‌شود که حاوی این گونه سنتی باشد. تور شنزن  ۷ شب

چین سرزمین ضد و نقیض هاست.پکن، شانگهای و هنگ‌کنگ مناطق مدرن چین میباشند.  تور شنزن  ۷ شب

با این وجود در غرب کشور قسمت ‌های روستایی و در حین پیشرفت پیدا می‌شود.چین سرزمینی است که میان پیشرفت کردن و در حال پیشرفت بودن مانده است. پیشرفت های  زیاد چین موجب شده مسافران متعددی به این کشور مسافرت کنند.برای شما هم موقع آن رسیده که به این سرزمین جذاب و بی نظیر سفر کنید و با سنت چین آشنا شوید.با سفر به این منطقه هر‌ روز با مکانی جدید آشنا خواهید شد

تور شنزن  ۷ شب

اگر‌چه در شهر‌های وسیع جمعیت فراوان است، ولی اطراف شهر‌ها خلوت تر هستند.در ضمن غذاهای آن بسیار عالی هستند.

برای مشاهده سایر تورهای چین از اینجا وارد شوید

مخارج رایج 

تور شنزن  ۷ شب

هتل و خوابگاه ها

مخارج ۱ اتاق هاستلی از ۵۰ یوان (۸ دلار) آغاز می‌شود، ولی در شهری مانند پکن به ۸۵ یوان (۱۵ دلار) برای ۱ شب سکونت هم می‌رسد. برای اتاق شخصی با حمام اشتراکی ۱۳۵ یوان (۲۲ دلار) و برای اتاق با حمام شخصی ۱۹۰ یوان (۲۹ دلار) برای ۱ شب باید هزینه کنید.

تور شنزن  ۷ شب

مخارج هتل‌های کم هزینه با وسیله های ساده ولی کارآمد از شبی ۱۴۰ یوان (۲۵ دلار) آغاز می‌شود. ولی نرخ این هتل‌ها در هنگ کنگ بالاتر است و برای ۱ شب سکونت در اتاقی ۱ تخته باید ۱۵۰ یوان (۳۰ دلار) هزینه کنید.

تور تجاری چین ( ایوو – شانگهای )

غذا

تور شنزن  ۷ شب

غذاهای چینی

غذا در چین کم هزینه است. اصولا با دادن ۲ تا ۳ دلار می‌توانید از بساطی ها غذا تهیه کنید. با این مبلغ می‌توانید نودل، برنج، گوشت خوک یا سوپ تهیه کنید.  مخارج غذایی مفصل در رستوران ۵ تا ۱۰ دلار است. تور شنزن  ۷ شب

تور ۸ روزه چین ( ۷ شب شنزن )

ضمن مخارجی که باید برای ۱ کاسه برنج و نیز ظرف تمیز پرداخت کنید (بله! تمیزی ظرف ها خرج جدایی دارد) اصولا ۵۵ سنت است. در حالت استفاده از غذا‌های بومی، یقینا هزینه پایین تری پرداخت خواهید کرد. با هزینه پایین تر از ده دلار در روز می‌توانید غذا‌های بومی مطلوبی تهیه کنید.

تور شنزن  ۷ شب

در غرب و جنوب‌غرب چین این مخارج کمتر شده و با هزینه پایین تر از ۵ دلار در روز (نیمی از هزینه‌ی غذا در شهر‌های وسیع) می‌توانید غذا تهیه کنید.

تور گوانجو ( ۵ شب گوانجو )

غذاهای غربی

برای غذا‌های غربی هزینه بالاتری باید پرداخت کنید .البته اگر در شهری کاملا بومی مثل هنگ کنگ باشید. این غذا‌ها ابدا با غذا‌های اصلی غربی قابل قیاس نیستند و مطلوبیت آن‌ها را ندارند. نرخ ساندویچ‌های غربی۱۰ دلار است و ۱ فنجان قهوه هم تقریبا همین حدود می‌شود.

تور شنزن  ۷ شب

از جایی که غذا خیلی کم هزینه است. احتیاجی به طبخ غذا نیست و خوب است از غذا‌های محلی یا رستوران‌ها استفاده کنید. در ضمن اغلب هتل‌ها سرویس های آشپزخانه‌ای ارائه نمی‌دهند. تور شنزن  ۷ شب

نقل و انتقال

چین کشور وسیعی است، با این‌ وجود سفر از مکانی به مکانی دیگر در این کشور کم هزینه و راحت است. اغلب اشخاص از اتوبوس برای حمل و نقل استفاده می‌کنند. نرخ اتوبوس‌ها میان ۲ تا ۴ یوان (نیم دلار) است.

تور شنزن  ۷ شب

شهر‌های وسیع وسیله های نقلیه‌ی دیگری هم دارند که استفاده از آن‌ها کم‌تر از ۷ یوان (۲ دلار) برای یک طرف خرج دارد. مخارج قطار‌های تندرو از پکن به شانگهای برای قطار درجه ۲ هشتاد دلار است.  قطار درجه ۱ صد و چهل دلار و برای قطار‌های خاص سیصد دلار است.  برای قطار‌های عادی که یک سفر یک روز زمان می برد، برای قطار‌ درجه ۲ هفتاد دلار و برای قطار درجه ۱ نود دلار باید هزینه کنید.

تور شنزن  ۷ شب

اتوبوس‌ ها به شکل عادی از متروها کم هزینه تر هستند. برای نمونه مسافت نه ساعته از پکن به آن‌شان با اتوبوس ۵ دلار است، در‌ صورتی که نرخ این مسافت با مترو تندرو ده دلار است. در ضمن خرج مسافت سه ساعته از شانگهای به هانگژو با اتوبوس ده دلار و با مترو تندرو ده دلار است.

تفریحات

تور شنزن  ۷ شب

به علت کم بودن مخارج ، شما می‌توانید به تمام مناطق جذاب چین سر بزنید. برای دیدن از دیوار چین و شهر ممنوعه پایین تر از ده دلار باید هزینه کنید. با این وجود دیوار بزرگ چین هیچ وقت در مقابل شورش جنگجویان آسوده نبوده، ولی خیلی زیبا و باشکوه است . برای دیدن از آن‌ فقط ۸ دلار باید هزینه کنید. در ضمن دیدن از شهر ممنوعه ده دلار خرج دارد. تور شنزن  ۷ شب

تور گوانجو گویلین شنزن

مخارج دیگر مناطق مانند معبدها و دیگر تفریحات نزدیک ۳ دلار خواهد بود. در صورتی که مخارج معبدها و بعضی تفریحات کمتر از ده دلار است . برای کوه‌نوردی و دیگر تفریحات این‌ سبکی تا سی دلار باید هزینه کنید. برای نمونه سفر به کوه‌ اژدها سی دلار خرج دارد.

تور شنزن  ۷ شب

در ضمن برای دیدن از دره‌ی جیوژایگو  باید شصت دلار هزینه کنید. نرخ ۱ سفر ۳ روزه به کوه‌های وویی در استان فوجیان چهل دلار و نرخ دیدن از کوه‌های زرد در استان آن‌هویی چهل دلار است.

نکته هایی برای کم کردن مخارج

تور شنزن  ۷ شب

به شکل کلی چین سرزمینی کم هزینه است، ولی با رعایت این نکته ها سفر شما به نسبت کم تر هم خواهد بود.

از مترو‌های شبانه استفاده کنید

برای رفتن از منطقه ای به منطقه ی دیگر از متروهای شبانه،دارای تخت‌ خواب‌های چند طبقه استفاده کنید .طبقه‌های زیرین تخت‌ها کمی پرهزینه تر هستند. بنابراین تیکت خود را چند روز قبل خرید کرده تا مخارج کمتری بپردازید.

برخی توقفگاه ها شامل دفترهای فروش تیکت برای خارجی‌ها هستند. شما می‌توانید در این دفترها قطار و ایستگاه مورد نظر خود را پیدا کنید.

درخواست زایو پن کنید

اگر انفرادی غذا می‌خورید درخواست زایو پن کنید. زایو پن بخش های کوچک غذا است. با وجود کوچک بودن غذای مفصلی است و نرخ پایینی دارد.

از صندلی‌ های سفت استفاده کنید

روی صندلی‌های سفت اتوبوس‌ها و قطار‌ها که بر عکس نامشان سفت نیستند و خدمات ابتدایی لازم برای سفر را دارند مخارج مطلوبی برای شما دارند.

مکان‌های جذاب و فعالیت‌های دیدنی در چین

دیوار بزرگ چین

تور شنزن  ۷ شب

سفر به چین بدون دیدن از دیوار بزرگ این کشور کامل نمی شود. تور‌های متعددی برای دیدن از بخش های گوناگون این دیوار وجود دارد. با توجه به مخارج و بخش مورد نظر خود برای دیدن، تور مناسب را انتخاب کنید. برخی از تور‌ها برنامه های چند روزه ارائه می‌دهند که حاوی دیدن از تمام دیوار می‌شود.