تور بالی با پرواز قطری

7 شب و 8 روز - قیمت از: از 399 دلار
نام هتل درجه خدمات ۲ تخته (هر نفر) ۱ تخته (هر نفر) کودک با تخت کودک بدون تخت توضيحات
BALI RANI

B.B
399 دلار
645 دلار
360 دلار
240 دلار
کوتا
KUTA PARADISO

B.B
545 دلار
805 دلار
500 دلار
320 دلار
کوتا
RAMADA BINTANG

B.B
655 دلار
1016 دلار
585 دلار
350 دلار
کوتا
MERUSAKA NUSA DUA

B.B
665 دلار
1040 دلار
520 دلار
330 دلار
نوسا
THE ANVAYA

B.B
730 دلار
1170 دلار

330 دلار
کوتا
MELIA BALI

B.B
745 دلار
1350 دلار
620 دلار
386 دلار
نوسا
GRAND HYATT BALI

B.B
745 دلار
1350 دلار
620 دلار
386 دلار
نوسا
THE STONES

B.B
745 دلار
1350 دلار

386 دلار
لگیان
THE WESTIN RESORT NUSA DUA

B.B
825 دلار
1340 دلار
630 دلار
330 دلار
نوسا
SOFITEL

B.B
940 دلار
1575 دلار
490 دلار
330 دلار
نوسا
CONRAD BALI

B.B
945 دلار
1580 دلار
560 دلار
345 دلار
نوسا
DOUBLE SIX LUXURY

B.B
1075 دلار
1830 دلار
805 دلار
405 دلار
نوسا
THE LAGUNA

B.B
960 دلار
1640 دلار
640 دلار
345 دلار
سمینیاک
AYANA

B.B
1299 دلار
2260 دلار
630 دلار
380 دلار
جیمباران
THE APURVA KEMPINSKI BALI

B.B
1420 دلار
2500 دلار
645 دلار
360 دلار
نوسا

خدمات تور

پرواز قطری یا امارات ( قیمت پرواز جداگانه محاسبه و به قیمتهای دلاری پیکیج اضافه میشود )

ویزای اندونزی

پرواز داخلی

اقامت : 7 شب و 8 روز اقامت در هتل با صبحانه

ترانسفر فرودگاهی

گشت نیمروزی در منطقه ساحلی

بیمه مسافرتی با سقف 10 هزار دلار

لیدر فارسی زبان






توضیحات

مدارک لازم جهت اخذ ویزای اندونزی :

اسکن پاسپورت ، فایل عکس ، کارت واکسن انگلیسی با سه دوز

توضیحات :

بیمه افراد بالای 60 سال به عهده مسافر میباشد . مسئولیت کنترل پاسپورت به عهده آژانس همکار میباشد . مسئولیت ممنوع الخروجی به عهده مسافر میباشد .


تلفن : ۰۲۱۸۸۱۷۱۰۶۱

شما می توانید این تور را از طریق تلگرام به سایر دوستان خود معرفی کنید

ارسال به دوستان

دانلود این پکیج

دانلود

تور بالی با پرواز قطری

تور بالی با پرواز قطری سفربه بالی بسیار راحت است .

بر خلاف فرض مسافرین انجام سفر به این بهشت زمینی از مسافرت بین شهری در کشورمان بسیار راحت تر میباشد.

برای مشاهده قیمت و مدارک ویزای تک اندونزی از اینجا وارد شوید 

زمان پرواز به سمت بالی

پرواز به بالی که تنها کمی یعنی در حدود ۱۲ ساعت طولانی تر از بلند ترین مسافت هوایی کشورمان است . معمولاٌ از مسیر کشور قطر و با هواپیمایی ایر ویزقطرکه از جمله خطوط پنج ستاره جهان است انجام میشود . پرواز دیگر، ایرآسیا است. پس از توقفی اندک در فرودگاه دوحه یا کوالالامپور شما را به سمت تور جزیره بالی راهی میکند. زمان سفر بین دوحه و تهران در حدود دوساعت میباشد.

برای مشاهده سایر تورهای بالی از اینجا وارد شوید 

از این نقطه تا ایستگاه بعدی که پایتخت سنگاپور میباشد فقط هشت ساعت زمان نیاز است. زمان پرواز از سنگاپور تا بالی فقط ۳ ساعت خواهد بود. در این پرواز شما از میان استوا عبورکرده و به نیمکره جنوبی زمین انتقال خواهید یافت.

زیبایی طبیعی بالی

زیبایی سواحل بالی به دلیل وجود سنگ ها و صخره های آن ها از جنس مرجان هستند.  رنگ شن ها در اطراف بالی با هم تفاوت دارد. در نواحی پایینی جزیره شن ها رنگ روشن دارند و در نواحی شمالی و باختری، رنگشان متمایل به سیاه است. در سال ۲۰۱۰ رتبه حائز اهمیت اول و در سال ۲۰۱۱ رتبه دوم جزیره های مطلوب گردشگری را به خود اختصاص داد. شاید جالب باشد بدانید که برخی از آتشفشان های این جزیره هنوز فعال هستند .

جاذبه های گردشگری بالی

دلیل سرسبزی و حاصلخیزی این خطه همین آتشفشانی بودنش است. یکی از جاهایی که حتما کارشناسان ما پیشنهاد می کنند ، پارک ملی بالی با حیوانات فوق العاده و خاص آن است. معبد های رنگارنگ و باشکوه بالی، روح مسافران و گردشگران را به تسخیر خویش درمی آورد. رقص سنتی زنان با لباس های قدیمیشان تجریه ای شگرف و عجیب است که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید. یادتان باشد موزه های بالی از جمله موزه نکا، موزه پوری لوکی سان را حتما ببینید.  قیمت تور بالی با پرواز قطری

تورهای جنوب شرق آسیا

آب و هوای بالی

از آنجا که بالی نزدیک به خط استوا واقع گردیده است، آب و هوایی گرم مرطوب و فصل های بارانی دارد.  درجه حرارت در طول سال معمولا در یک حد باقی می ماند . اما رطوبت متفاوت است و گاهی آزار دهنده می شود. خاطرتان باشد زمان سفر به بالی را برای لذت بردن بیشتر از کارشناسان ما بپرسید.

انتخاب موقع مناسب سفر به بالی اندونزی

ترجیحا برای آنکه لذت بیشتری از سفر خود ببرید، در فصولی که باران کمتری می بارد به بالی سفر کنید. در فصول خشک، آسمان آبی و سواحل زیبا، خاطره ای ماندگار برایتان خواهد ساخت. گردشگرانی که علاقه مند به تفریحات آبی  هستند بهتر است در فصل خشک به بالی سفر داشته باشند. برای سفر به بالی ناچار باید رنج پرواز طولانی را به جان خرید . پروازی حدود نیم روز برای اینکه توقفی در قطر و در فرودگاه دوحه خواهید داشت. نفوس این جزیره حدود ۳ میلیون تن تخمین زده می شود. البته این ساعت طولانی پرواز وقتی با ایرلاین های با کیفیت انجام می شود، خسته کننده نخواهد بود.  جزیره بالی مملو از  جاذبه های گردشگری خاص و طبیعی بی نظیر است که هیچ وقت رنگ تکرار به خود نخواهد گرفت.

آتشفشان ها و موجودات جالب بالی

در جزیره بالی فواصل طولانی سواحل شنی و مرجانی، کشت زارهای زیبای پله کانی  برنج دردامنه های سرسبز دارد. تشفشانهای بیدار مهیب، غارهای اعجاب برانگیز و جنگل های بارانی گرمسیری همیشه سبز جلوه های دیگری از زیبایی است. در بالی موجودات غریب وجود دارد که در کنار مکانی برای دیدار از جانوران و حیات وحش شگفت آور قرار دارد. برای گردشگران خارجی معمولا جذابیت های بالی در فرهنگ متنوع و خاص آن قرار دارد  . من جمله :

  • معبدهای باشکوه
  • کاخ های زیبا
  • موزیک گاملان
  • حرکات موزون قدیمی حماسه های هندوها همانند: رامایانا الهام

گرفته شده است. نقاشی های زینتی، پیکر تراشی از انواع سنگ ها، کنده کاری روی چوب٬ ساخت انواع ظروف نقره و پارچه های بسیار زیبا صنایع دستی اش هستند.

موزه های  زیر مهم ترین موزه های بالی هستند:

  • موزه هنر آگونگ رای
  • موزه هنر نکا
  • موزه پوری لوکیسان

جاذبه های بالی 

جاذبه باتوبولان

در راه نیل به باتوبولان و در حاشیه جاده، انواع مجسمه های سنگی را می بینیم. پیکره های سنگی خدایان و شیاطین بسیاری بر روی نمای خانه های سنگی کنده کاری شده اند. توریست ها میتوانند از کارگاه های مجسمه سازان نیز بازدید بعمل آورند و بیشترین لذت را ببرند.

جاذبه کشتزارهای برنج

هوا چه آفتابی  باشد، چه ابری ودیدن مزارع برنج بین کاندیداسا و آملاپورا ک خالی از لطف نیست .

جاذبه کوتا در تور بالی با پرواز قطری

این دهکده که محلی ویژه برای سنین جوانی  محسوب می شود، ساحلی محبوب برای تفریحات آبی از جمله موج سواری است . چون درسمت غرب قرار گرفته، غروب هایی بسیار زیبایی دارد که هیچگاه از ذهنتان پاک نخواهد شد. این دهکده مملو از رستوران ها، مغازه ها و امکانات دیگر برای گردشگران خارجی است. در کوتا هنرمندان بسیاری برای توریست ها موزیک ها محلی بالی را اجرا می کنند.

جاذبه جیانیار در تور بالی با پرواز قطری

شهر جیانیار در قدیم پایتخت قدرت و پادشاهی بالی بوده است. در حال حاضر هنر تخصصی مردم این ناحیه در بافت  پارچه  ایکات است . که مردم بالی به صورت سنتی آن را می پوشند .

جاذبه کرتا گوسا

کرتا گوسا در میان سماراپورا قرار گرفته  است. نام آن از لغت سانسکریتی کرتا  برگرفته شده است . که به معنی آرامش و آرامیدن  و گوسا از لغت گوسیتا به معنای اعلان اخذ شده است. سالن دادگاه قرن هفدهم که پادشاه کلانگ کونگ متد از آن استفاده میکرده در محوطه ای بسیار زیبا واقع گردیده است. سقف داخلی سالن دادگاه،دارای نقاشی هایی بسیار نفیس  است .

تور ترکیبی جنگل و دریا

مرکز هنری بالی

این مرکز ، مجموعه ای از ساختمان‌هایی از جنس چوب است. در آن انواع  آثار هنری مردم بالی  نگهداری می شود . از جمله این آثار هنری به این موارد می توان اشاره کرد.

  • ماسک‌های چوبی
  • حکاکی‌ها
  • نقاشی‌ها

همچنین دارای تعداد متنوعی فروشگاه‌های ره آورد است که در آنجا، کارهای هنرمندان بومی با قیمت ثابت به فروش می‌رسند .

تور بالی با پرواز قطری

موزه جزیره بالی

این موزه یکی از بهترین‌ موزه ها در کل کشور اندونزی است. مجموعه‌ با‌شکوهی  است از :

  • حکاکی‌های مزین
  • ماسک‌های نقاشی شده
  • عروسک‌های  جالب خیمه‌شب‌بازی
  • ظرف های سفالی
  • پارچه  و دیگر آثار هنرمندان مشهور بالی

این موزه در محوطه‌ای محصور به خوبی از آنها نگهداری می‌شود .

ویزای اندونزی برای ایرانیان

کاخ‌های تاریخی «بالی»

مسئولان امور  گردشگری اندونزی نیت  دارند تعدادی کاخ تاریخی در جزیره «بالی» را در آینده به مقاصد توریستی تبدیل کنند. این کاخ‌ها به عنوان یادگارهایی از فرهنگ بالی نام برده شده است. دارای عمری  چند صد ساله هستند و به خانواده‌های سلطنتی و یا بازرگانان بزرگ بالی تعلق دارند. قرار بر این است در  قصرها انواع خوراکی ها و  غذاهای محلی برای گردشگران تهیه و ارایه  شود. آثار تاریخی و قدیمی بالی به نمایش گذاشته میشوند  . هم چنین فرهنگ غنی و سرشار این جزیره نیز به توریستها معرفی گردد. تلاشهایی  نیز در جهت مرمت این قصرها  در دست اقدام است . پیش‌بینی می‌شود این کار قدمی باشد در جهت رشد بیشتر تعداد توریست های خارجی جزیره بالی.

تور ترکیبی بالی سنگاپور پوکت 

آتشفشان کینتامانی و دریاچه باتور:

درست در میان دو آتشفشان کینتامانی و آتشفشان آگونک دریاچه زیبای باتور وجود دارد . جالب است بدانید که این دو هنوزجزو آتشفشان های فعال بوده است . و بومیان این منطقه از گدازه ها ی سرد شده برای ساخت خانه های سنتی  خود بهره می برند. رسیدن به این نقطه از کوتا تقریبا دو تا سه ساعت زمان لازم دارد.  اما در طول مسیر از روستاهایی عبور خواهید کرد که بهترین مصنوعات  دستی و ره آوردهای ارزان را دارند . همچنین صرف غذا در رستورانهایی که در کنار  دریاچه با منظره قله آتشفشان کینتامانی قرار گرفته اند بسیار شادی آور می باشد. از دیگر جاذبه های گردشگری این جزیره  غار خفاشها می باشد.

قهوه لاواک تجریه ای خاص تور بالی با پرواز قطری

مزارع و باغات ادویه بالی  از دیگران مکان های دیدینی بالی هستند . حتی امکان چشیدن  ارزشمند ترین قهوه جهان را که با نام کوپی لوآک شناخته می شود  فراهم شده است . و

قهوه لاواک محصول پستانداری خارق العاده به همین نام می باشد را خواهید داشت .

قایق سواری در تنداب:

قایق سواری در تنداب از هیجان انگیزترین تفریحاتی است که در جزیره بالی وجود دارد. در رفتینگ  با هیجان رویارویی با امواج رودخانه ،از میان جنگلها، کوهها، دشتها، مزارع، روستاها و … عبور می کنید .

سافاری در بالی:

یکی از بزرگترین باغ وحش های خاص در خارج از شهر دنپاسار در جزیره  بالی قرار دارد. این باغ وحش دارای دو بخش خاص است :

  • ۱-  محل نگهداری حیوانات وحشی
  • ۲- پارک آبی با گونه های متعدد از انواع حیوانات دریایی در آن

شما در این پارک وحش آزاد، به دنیای حیوانات کمیاب نزدیک شده و تغذیه شیر و ببر را از نزدیک می بینید. اصلی ترین جاذبه این باغ وحش، محوطه باز آن است که می توان حیوانات وحشی را در زیستگاه طبیعی خود دید. بازدید از این محل فقط با خودروهای پارک امکانپذیر است. هیجان انگیز ترین بخش بازدید از دنیای وحش زمانی است که گردشگران وارد جنگلی گرمسیری می شوند که در آن تمساح ها منتظر آنها هستند. در پارک آبی این باغ وحش نیز، دلفین ها که باهوشترین حیوانات دریایی خوانده می شوند،

پارک آبی واتربم یکی از خاصترین جاذبه های توریستی تور بالی با پرواز قطری 

این پارک شعبه ای از پارکهای زنجیره ای و بین المللی واتربوم است. این پارک از بخشهای مختلفی تشکیل شده است که یک روز کامل برای آن وقت بگذارید. واتر بوم این قسم ها را دارد :

  • استخرهای بزرگ و کوچک
  • چندین نوع سرسره
  • Lazy River
  • آبی استخر
  • بازی های مخصوص بچه ها
  • زمین بازی( پینگ پونگ، فوتبال دستی )
  • رستوران های مختلف . عالی

تفریحات این مجموعه آنقدر زیاد ، متنوع و هیجان انگیز است که می شود یک روز کامل را در آن گذراند . قیمت تور بالی با پرواز قطری

منطقه اوبود:

این منطقه که شامل روستاها و محلات مسکونی متعدی است بسیاری از زیبائیهای جزیره بالی را در خود جای داده است. این زیبائیها شامل :

  • جنگل میمون ها
  • دریاچه ی براتان
  • معبد آبی اولون دانو
  • غار فیلها
  • معبدهای بودایی باستانی متعدد
  • باغ وحش بسیار زیبای بالی
  • پارک فیلها
  • تعدادی موزه و خانه هنر

مزارع پلکانی برنج بالی هم که از زیبائیهای این منطقه برشمرده می شوند در مسیر این روستا به چشم می خورد .

جنگل میمونها از جاذبه های گردشگری تور بالی با پرواز قطری

بازدید از جنگل میمونها در این منطقه را خصوصا” اگر کودکان با شما هستند هرگز فراموش نکنید . در این جنگل حدود ۵۰۰ میمون از انواع مختلف که در معرض خطر انقراض قرار گرفته اند نگهداری میشود. اگرچه میمونها بسیار فضول و پر رو به نظر میرسند اما حیوانات بسیار باهوش،عاطفی و دوست داشتنی هستند. این پارک در بنیاد گردشگری جهانی به رسمیت شناخته شده است. هدف اصلی مسئولین پارک آموزش به عموم مردم برای حفظ طبیعت و جنگل ها و حیوانات مخصوصا میمون ها است. میمون هایی که در این جنگل حفاظت می شوند به درازدم معروف هستند . که نام علمی آنMacaca است. اصولا در جزیره بالی میمون ها حیوانات مقدسی هستند . این جنگل هم به نوعی یک جنگل مقدس به شمار می آید و معابد زیادی هم در این پارک وجود دارد  . قیمت تور بالی با پرواز قطری

تور بالی با پرواز قطری

بانجی جامپینگ:

یکی از تفریح های لذت بخش که در بالی می توان انجام داد، بانجی جامپینگ است. پریدن از ارتفاع ۶۲ متری تجربه ای فراموش نشدنی برای هر آدم ماجراجو می تواند باشد . همچنینی منظره ای که در راه )از بالای سکو تا سطح آب است ( می بینید بسیار زیبا و رویایی است . در ضمن امکان پرش در شب و زیر نور ماه و همچنین برگزاری یک جشن کوچک با همراهان به افتخار زنده بودنتان وجود دارد . از عملیات شجاعانه ای که انجام داده اید عکس و فیلم به شما هدیه می دهند و در خاتمه یک تی شرت با نشان بانجی جامپ هم دریافت می کنید .

اسپا سنتر:

یک مرکز اسپا در بالی خدمات مختلفی را انجام میدهد.  همچون آرایش صورت و مو، مانیکور، پدیکور، ماساژ بدن، پا… در بالی مراکز اسپای بسیاری وجود دارد که از بین آن ها می توان به Anika که در نزدیکی فرودگاه اشاره کرد. خدمات این مرکز شامل آرموتراپی ماساژ ، ماساژ بالینیز، ماساژ کمر، گردن و شانه و ماساژ ویژه  است.

فیش اسپا

فیش اسپا یا دکتر ماهی یکی از تراپی های بی نظیر است که شما می توانید در بالی تجربه کنید. روش درمان این گونه است که پاهای فرد داخل حوضچه ای با آب گرم قرار می گیرد.  که داخل آن ماهی هایی به طول ۳تا ۴ سانتی متر و بدون دندان قرار دارد. این ماهی ها به پوست فرد حمله می کنند و شروع به مکیدن پوست می کنند و لایه رویی را می خورند. آب حوضچه بعد از هر بار استفاده تصفیه می شود تا میکروب ها به نفر بعدی انتقال پیدا نکند. فیش اسپاهای بسیار متعددی در تمامی بازارها و مراکز توریستی بالی موجود است .

معابد بالی

اگرچه اندونزی بزرگترین کشور مسلمان جهان می باشد ولی جالب است بدانید که دین رسمی مردم جزیره بالی هندوییسم است. تا حدود بسیار زیادی با هندوئیزمی که در هند رواج دارد متفاوت است. به همین دلیل معابد زیبایی در  بالی ساخته شده است. بازدید از معابد بالی مانند معبد مادر که در منطقه بساکیه قرار گرفته است . و  بزرگترین معبد هندو در بالی است را نباید فراموش کرد. این معابد که بخش عظیمی از فرهنگ و تاریخ بالی را در بر گرفته اند . امروزه از جذابیتهای بسیار مهم و ارزشمند توریستی بالی به شمار می آیند . قیمت تور بالی با پرواز قطری

معبد مادر

این معبد در ارتفاع ۱۲۲۲ متری از سطح دریا و در کوهپایه آتشفشان آگونگ در منطقه بساکیه واقع گردیده است. این معبد مقدسترین معبد هندو در بالی و به اعتقاد هندوان قدیمی ترین معبد نیز می باشد. معبد مادرتوسط پله هایی که از دروازه های جداگانه به حیاط میرسند زیبا تر هم شده است. در اطراف سه معبد اصلی شیوا، برهما و ویشنو، ۱۸ جایگاه مقدس قرار دارد. باز دید از این معبد در صبحگاهان و قبل از رسیدن گردشگران هنگامیکه خدایان شیوا ، ویشنو و برهما هنوز در خواب خوش می باشند توصیه میگردد .

تور بالی با پرواز قطری

معبد تانالوت

یکی از مهمترین معابد افسانه ای بالی به شمار می آید. این معبد در ۴۵ کیلومتری کوتا و در سواحل غربی جزیره بالی بر فراز شبه جزیره کوچکی واقع شده است. بازدید از این معبد در صورتی میسر است که دریا در حالت مد بوده و شما قادر به عبور از راهی که به آن منتهی میگردد باشید. همچنین در اطراف محوطه خارجی این معبد نیز بازار مکاره ای بسیار خوش رنگ و لعاب خوش آمد گوی شما است . که میتوان در آنجا خستگی راه را از تن شست .

تور بالی با پرواز قطری

معبد اولون

معبدی آبی که در سواحل دریاچه براتان و در کوهستان نزدیکی بدوگل واقع شده. این معبد در گرامیداشت دوی دانو، الهه دریاچه ای که ۳۰،۰۰۰ سال پیش توسط فوران آتشفشان پدید آمد ساخته شده است .

تور بالی با پرواز قطری

معبد کهن

معبد کهن قلب مذهبی بسیاری از معابد بانگلی است. یکی از بزرگترین مجموعه معابد بالی که ساخت آن به اوایل قرن یازدهم بر می گردد. یک درخت بزرگ انجیر هندی در حیاط این معبد خودنمایی میکند .

تور بالی با پرواز ماهان 

معبد یاپوری پمکوتان (Puri Pemecu Tan):

با قدمت صد ساله حاوی یکی از مجموعه های ارزشمند خنجرهای بومی باستانی، ابزار های موسیقی و تندیس های هندو است .

تور بالی با پرواز قطری

غواصی و سایتهای غواصی جزیره بالی

اندونزی متشکل است از ۱۷۰۰۰ جزیره که از این تعداد ۶۰۰۰ جزیره مسکونی است. این جزایر ۱۵ درصد از کل پوشش مرجانی جهان را در بر گرفته اند. اندونزی با دارا بودن بیش از ۴۰۰۰ گونه از آبزیان، صدرنشین است. از این رو این کشور به یکی از مهمترین مراکز اکوتوریستی و غواصی جهان تبدیل شده است. اما لازم به ذکر است که این کشور وسیع دارای بیش از ۵۰۰ دایو سایت می باشد که در زیر به تعدای از آنها اشاره می شود . قیمت تور بالی با پرواز قطری

تور بالی با پرواز قطری

کشتی مغروق US Liberty

این کشتی ۱۲۰ متری به فاصله فقط ۳۰ متر ازساحل و در عمق ۳ تا۲۸ متری آرمیده است. این شناور مغروق در۱۱ ژانویه ۱۹۴۲ توسط نیروی دریایی ژاپنی و با شلیک اژدر هدف واقع شد . پس از تلاش بسیار کاپیتان و خدمه برای جلوگیری از غرق شدن در ساحل تولامبن به گل نشست. البته به گل نشستن این شناور در سال ۱۹۶۳، با فوران آتشفشان گونانگ آگونگ و جاری شدن مواد مذاب بپایان رسید .اکنون بدنه این مغروق پوشیده از مرجانها و یکی از زیباترین سایتهای غواصی بالی می باشد. شما در عمق ۲۰ متری شاهد خورشید ماهیان بسیار بزرگ، باراکودا و ناپلیون خواهید بود. همچنین این سایت برای غواصی در شب بسیار مناسب است .

تور بالی با پرواز قطری

تجربه غواصی با هیجان تمام

به فاصله ۳ کیلومتری جنوب شرق آموک بی – کندی داسا ساتی خاص وجود دارد.  در عمق ۳۲ متری مجموعه ای از صخره ها و شکافهای زیر آبی به پهنای ۱۰۰ متر به چشم می خورد. جریان شدید آب (تا ۵ گره) در این منطقه، غواصی را مختص به افراد با تجربه نموده است. غواصی در جریان شدید دره Tepekong فراموش ناشدنی است. در این سایت شما کوسه های وایت تیپ را به آسانی ملاقات خواهید نمود و در دسته های بسیار بزرگ باراکودا ناپدید خواهید گردید. در شمال و شرق همین نقطه و در عمق ۲۵ متری سنگفرشی وسیع از مرجانهای طبقاتی و ماهیان تروپیکال زندگی میکنند. ماهیانی از قبیل سنگسر زرد، آنجل و پروانه ماهیان نیز از ساکنان این ریف بسیار زیبا می باشند. وسعت دید در این سایت ۲۰ متر است. و این سایت برای غواصی در تمامی طول سال بغیر از ژوئن تا سپتامبر مناسب است . قیمت تور بالی با پرواز قطری

تولامبن Tulamben:

تولامبن در شمال شرقی جزیره بالی قرارگرفته است. در شرقی ترین نقطه تولامبن نیز مشهور ترین سایت غواصی جزیره بالی است. و دیواره ۶۰ متری تولامبن غواصان را به خود فرا می خواند. پوشش این دیواره مرجانهایی بی نظیر با قدمت هزاران ساله می باشند. در عمق ۲۷ متری همین دیواره گرگانیائی به چشم می خورد که شاید عکسهایش را در مجلات دیده باشید. این گرگانیای عظیم الجثه ۳ مترو نیم ارتفاع و ۲ متر عرض داشته . و با رنگ صورتی خود تاکنون میزبان ملیونها مشتاق از سراسر جهان بوده است . در جنوب شرقی همین دیواره و در عمق ۴۰ متری Batu Kelebit با بهترین وسعت دید در منطقه، واقع شده است.

ارزانترین قیمت تور بالی با پرواز قطری

تور بالی ۸ روزه ( ۵ شب کوتا و ۲ شب نوسا دوا )

جزایر Nusa Lembongan and Nusa Penida:

در اطراف این دو جزیره شما می توانید بزرگترین آبزیان جهان را دیده و با آنها به غواصی بپردازید. این دو جزیره که در جنوب شرقی بالی واقع گردیده اند . نیز از بهترین سایتهای غواصی بوده و دسترسی به آنها نیز آسان می باشد. در اینجا خورشید ماهی اقیانوسی و یا مولامولا را می توان دید  . که از پلنگتون ها و یا عروس دریایی تغذیه می نمایند .

تور بالی با پرواز قطری

Ped

در شمال جزیره Nusa Penida نیز Ped مشهورترین سایت بوده و از آنجایی که جریان آب در اینجا ملایم تر است، مرجانهای طبقاتی فرصت خوبی برای رشد و گسترش در بستر ۲۰ تا ۴۰ متری این ناحیه یافته اند. در این سایت مانتاری ها و شِورون باراکوداها به میزبانی شما آمده و مناظر بدیعی را خلق می نمایند. در بستر همین سایت نیز گرگانیا و اسفنج های خارق العاده ای دیده می شوند. تایتن تریگر، موری ایل ها وآنجل امپراتور نیز از ساکنان اصلی و خاص این ریف بسیار زیبا می باشند . ارزانترین قیمت تور بالی با پرواز قطری

Blue int:po

این سایت بسیار زیبا و کم عمق نیز از نقاط بسیار مناسب برای غواصی در شب است . و اسنورکلینگ در نزدیکی جزایر Nusa Lembongan و Nusa Penida می باشد. در این سایت شما شانس ملاقات کوسه های وایت تیپ، بلک تیپ و همچنین مولامولاها را خواهید داشت. این ریف کم عمق دیدنیهای بیش از عمق ۱۲ متری اش را به شما ارائه خواهد داد. در این سایت هم شما می توانید آزادانه در تمامی طول سال بغیر از ماه ژوئن تا سپتامبر به غواصی بپردازید . ارزانترین قیمت تور بالی با پرواز قطری .

اسامی برخی از جاذبه های توریستی بالی:

  • ۱) Reptile and Crocodile Park
  • ۲) Bali Bird Park
  • ۳) Bali Butterfly Park
  • ۴) Waterbom Park
  • ۵) Bali Barat National Park
  • ۶) Besakih
  • ۷) Gao Gajah
  • ۸) Sangeh Monkey Forest
  • ۹) Tanh Lot
  • ۱۰) Tirta Empul
  • ۱۱) Gao Lawah (Bat Cave)
  • ۱۲) Gao Karang Sari
  • ۱۳) Puri Semara Pura
  • ۱۴) Taman Ujung Water Palace
  • ۱۵) Puri Agung Royal Bathing Pool
  • ۱۶) Botanical Gardens
  • ۱۷) Blahmantubg Waterfall
  • ۱۸) Gitgit Waterfall
  • ۱۹) Sanur

مراکز خرید جزیره بالی

تور ترکیبی جنگل و ساحل

کوتا بیچ

کوتا بیچ قبله آمال تمامی بازدیدکنندگان بالی است. در این محله وجود بازارچه های سنتی فراوان در کنار شاپینگ مالهای مدرن هر گردشگری را  بسوی خود جذب می کند. در این محل هرچیزی که به ذهن شما برسد وجود دارد، اما فراموش نکنید که یکی از مراکز مهم فروش صنایع دستی و سوغاتیهای زیبای بالی نیز همینجاست . ضمنا توقفی کوتاه در یکی از رستورانها، بارها و کافی شاپهای این محله نیز بسیار باصفا است. هارد راک یکی از معروفترین بار رستورانهای جهان در این منطقه واقع گردیده است .که گروه های هارد راک زیادی در آن اجرا داشته اند. از شاپینگ مالهای معروف  با قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار میدهند دیسکاوری مال و دی . اف . اس است . در مجاورت ساحل زیبای اقیانوس هند قرار گرفته است.

ارزانترین قیمت تور بالی با پرواز قطری

کوتا اسکویر

در این میدانگاه و خیابان مربوطه نیز تعداد بسیاری بوتیک وجود دارد. بوتیکهای عرضه کننده برندهای گرانقیمت جهانی مانند آدیداس، بیلابونگ، ریپ کارل هستند. فروشگاه زنجیره ای ماتاهاری نیز در این خیابان یک شعبه بزرگ دارد .

تور بالی با پرواز قطری

تور ترکیبی بالی و سنگاپور

جیمباران

گردشگران به این منطقه بیشتر بخاطر گوناگونی غذاهای دریائی سر می زنند ، اما هنوز هم چیز های خوبی برای خریدن در اینجا موجود است . در این نقطه هنر سفالگران را می توان از نزدیک دید همچنین معدود بوتیک های برند فروشی در این منطقه وافع گردیده است. مانند:

Jenggala – Konderatu ـ Surfer’s Paradise

سانور بیچ

در سانور بیچ آن طوری که خریداران از نظر خرید می بایست، راضی نخواهند بود. اما در ساحل سانور میتوانالبسه شنا و ساحلی را با قیمتی بسیار مناسب تهیه نمود. همچنین در خیابان سانور مرواریدهای گرانقیمت را از جواهرفروشیهای این منطقه با قیمتی بسیار پایینتر بخرید. فروشگاه و سوپر مارکت هارویز نیز در خیابان اصلی سانور و بعد از هتل هایات ریجنسی واقع شده است .

بعد از هارویز نیز شما با دنیائی از صنایع دستی این منطقه روبرو خواهید شد. از جمله :

  • مبلمان
  • تابلوهای نقاشی
  • سنگهای بسیار زیبای تراشیده شده با دست

تور بالی با پرواز قطری

تور ترکیبی بالی و پوکت 

اوبود

اوبود، اینجا بهترین جا برای خرید صنایع دستی است. اگرچه صنایع دستی بالی را در هر نقطه ای از این جزیره می توان یافت . اما اینجا مرکز عمده عرضه صنایع دستی است . که به دست ساکنین روستاهای اطراف که در امتداد جاده منتهی به جنگل میمونها قرار گرفته اند می باشد.

شاپینگ مال های بالی

بالی گالریا-گالریا

یکی از گسترده ترین مالها در سطح استرالیا ، آسیا و آمریکاست. در گالریا بهترین برندهای جهانی، عطر ، کیف و کفش و البسه عرضه گردیده است. یکی از بزرگترین شعب فروشگاههای زنجیره ای ماتاهاری و تعداد بسیار زیادی بوتیکهای دیگر در آن واقع گردیده است.

تور بالی با پرواز قطری

دیسکاوری:

یکی از زیبا ترین شاپینگ مالهای بالی است که در مجاورت دریا قرار گرفته است. دپارتمان استور سنترو نیز درون همین مجموعه قرار داشته . که مملو از برندهای جهانی بوده و نیز قیمتهای مناسبی دارد. رستورانهای این مال نیز که در کنار دریا و در ساحل باز تعبیه گردیده اند بسیار باصفا می باشند .

تور بالی با پرواز قطری

ماتاهاری

نام مجموعه فروشگاههای زنجیره ای است که در سراسر اندونزی شعبه است . ماناهاری ارائه دهنده کلیه مایحتاج منزل، سوپرمارکت ،البسه و غیره می باشد. یکی از بزرگترین شعبه های این فروشگاه در دنپازار و دیگری در کوتا اسکویر واقع شده است که خرید از آن توصیه می گردد. در این شعبه کفش و کیف های بسیار مرغوبی نیز عرضه می شود

لوته مارت، ماکرو سابق

تور بالی با پرواز قطری

ماکرو نیز نام فروشگاه بسیار بزرگی است . که مشغول به عرضه کلیه اجناس از وسایل برقی و الکترونیکی تا میوه و اقلام سوپرمارکت است. ساعت کاری این مجموعه از هفت صبح تا ده شب می باشد. مجموعه زنجیره ای ماکرو در تمامی کشورهای آسیای جنوب شرقی و استرالیا دارای شعب بسیاری است  .

لی بی پلازا:

این مال مکان بسیار خوبی برای خرید وسایل ورزشی،الکترونیک و لوازم التحریر می باشد. این بازار نیز در دنپازار واقع گردیده است

کر فور یا

بزرگترین سوپرمارکت زنجیره ای جهان نیز در اینجا دارای شعبه است. این فروشگاه در خیابان سان ست قرار داشته .  از ده صبح تا ده شب باز است

تور بالی با پرواز قطری

اسامی برخی از مراکز خرید بالی:

  • ۱) Denpasar
  • ۲) Kuta
  • ۳) Sanur
  • ۴) Sukawati
  • ۵) Ubud
  • ۶) Matahari Department Stores
  • ۷) Bali Mal Galeria Kuta
  • ۸) Galeria Nusa Dua
  • ۹) Ramayana Bali mal
  • ۱۰) Legian
  • ۱۱) Seminyak
  • ۱۲) The Bypass
  • ۱۳) Batubulan
  • ۱۴) Celuk
  • ۱۵) Bona
  • ۱۶) Tegalalang