تور ویتنام ۵ روزه اقتصادی ( ۳ شب هانوی + ۱ شب هالونگ بی )

4 شب و 5 روز - قیمت از: در حال حاضر اجرا نمیشود
نام هتل درجه خدمات ۲ تخته (هر نفر) ۱ تخته (هر نفر) کودک با تخت کودک بدون تخت توضيحات
APRICOT CRUISE
ADAMAS


B.B
430 دلار
530 دلار
290 دلار
215 دلار

APRICOT CRUISE
SPRING FLOWER


B.B
450 دلار
565 دلار
315 دلار
225 دلار

SYRENA CRUISE
KURETAKESO HANOI


B.B
530 دلار
685 دلار
370 دلار
265 دلار

SYRENA CRUISE
GOLDEN LOTUS LUXURY


B.B
560 دلار
730 دلار
395 دلار
280 دلار

GOLDEN CRUISE
DAEWOO


B.B
690 دلار
935 دلار
480 دلار
345 دلار

HUONG HAI SEALIFE CRUISE
APRICOT


B.B
720 دلار
1035 دلار
520 دلار
360 دلار

GOLDEN CRUISE
SHERATON HANOI


B.B
745 دلار
1055 دلار
520 دلار
370 دلار

ERA CRUISES HALONG
INTERCONTINENTAL WEST LAKE


B.B
790 دلار
1120 دلار
550 دلار
395 دلار

خدمات تور

صبحانه , نهار , بیمه مسافرتی , گرفتن ویزا , گشت طبیعی , گشت شهری , ترانسفر فرودگاهی

برنامه سفر :

روز اول :

ورود به فرودگاه هانوی و ترانسفر به هتل

روز دوم :

پس از صرف صبحانه در هتل آماده حرکت و به سمت هالونگ بی ترانسفر میشوید و در طول مسیر گاهی توقف و از چند منطقه زیبا و دیدنی بازدید خواهید کرد و با نوشیدنی از شما استقبال خواهد شد . سپس سوار کشتی خواهید شد و ناهار را در کشتی با غذاهای تازه دریایی و محلی شامل گوشت و ماهی و سبزیجات و گیاهان سنتی و ادویه های مخصوص میل میکنید که بسیار لذیذ و لذت بخش میباشد و حرکت به سمت خلیج هالونگ بی . هنگام غروب منظره زیبا و فوق تماشایی خلیج روی عرشه کشتی تجربه بینظیر را برای شما به ارمغان می آورد . و همچنین گرفتن عکسهای بینظیر ، و سپس قایقهای کوچکی به شما تعلق میگیرد تا بتوانید از تمام زوایای خلیج هالونگ بی دیدن کنید و به اکتشاف و سرگرمی بپردازید ، و سپس شما را به بازدید از جزیره تی تاپ خواهیم برد . شنا کردن و سپس بالا رفتن از جزیره و تماشای بهترین منظره ای که در طول عمرتان دیده اید و همینطور لذت از ماهیگیری

روز سوم :

پیشنهاد میکنیم صبح زود از خواب بیدار شوید و از منظره فوق العاده تماشایی طلوع آفتاب بر روی خلیج را از روی عرشه کشتی به تماشا بنشینید و با چای و قهوه پذیرایی شوید و سپس شما را به غار شگفت انگیز سونگ سات میبریم و توسط راهنما از این غار دیدنی بازدید میکنید .سپس ساعت ۱۰ از کشتی خارج میشوید و بعد از آن برای شما یک کلاس جالب آشپزی برگزار میشود و پس از صرف ناهار به سمت هتل در هانوی ترانسفر میشوید

روز چهارم :

پس از صرف صبحانه در هتل آماده گشت روز هفتم میشوید . بازدید از پایتخت قدیمی ویتنام و بازدید از دو معبد ، بازدید از بقایای کاخ قدیمی ، دوچرخه سواری و تماشای صحنه های بسیار زیبا از شالیزارها و رودخانه ها ، صرف ناهار در رستوران محلی و سرو غذاهای بسیار لذیذ گوشتی که بسیار مشهور و خاص میباشند . سپس گشت قایق و تماشای سه غار آهکی و همچنین بازدید از مزارع برنج و دیدن سه غار مشهور و در هنگام غروب بازگشت به سمت هانوی

روز پنجم :

صرف صبحانه در هتل و روز آزاد تا زمان ترانسفر به فرودگاه و بازگشت

توضیحات

پروازهای : عمان ایر ، قطر ایرویز ، امارات و ( ماهان از طریق بانکوک )

قیمت بلیط هواپیما جداگانه محاسبه و به مبالغ دلاری پکیج اضافه میگردد

هزینه ورود به ویتنام ۲۵ دلار برای هر نفر می باشد و به عهده مسافران میباشد که در فرودگاه توسط مسافران پرداخت میگردد

هتل ها گارانتی شده می باشد و در صورت کنسلی ۱ الی ۳ شب NO SHOW خواهد داشت

نرخ تخفیف دار اطفال بالای ۲ سال با تخت سوم فقط همراه والدین در یک اتاق می‌باشد و در صورت درخواست اتاق مجزا عیناً نرخ بزرگسال محاسبه خواهد شد


مدارک مورد نیاز:اصل پاسپورت با حداقل ۷ ماه اعتبار ، دو قطعه عکس رنگی جدید تمام رخ زمینه سفید ۴×۶

تلفن : 02188171061

شما می توانید این تور را از طریق تلگرام به سایر دوستان خود معرفی کنید

ارسال به دوستان

دانلود این پکیج

دانلود

تور ویتنام ۵ روزه

از زیباترین و دلنواز ترین کشورهای ناحیه جنوب شرقی قاره آسیا ویتنام است. تور ویتنام کشور از بالا با چین و لاءوس و از سمت چپ با کامبوج هم مرز است. کشور تور ویتنام از راست و پایین به اقیانوس آرام و دریای شرق وصل می گردد. تور ویتنام ۸۶ میلیون نفر را با ۵۴ نوع ملیت مختلف دارا می باشد. از ادیان ویتنام می شود بودیسم ,کائودائیسم , هوائیسم نام برد که اغلب آنها رهرو دین بودیسم هستند. از معبد ها و تفریحات گردشی می شود از معبد ها و کلیسا ها را اسم برد.

جهت مشاهده سایر تورهای ویتنام از اینجا وارد شوید

تور ویتنام ۵ روزه

تور ویتنام با سالیان دراز زمان با قدرت و با موفقیت های بی نظیری که انسان هایش در جنگ هایشان ضد استعمارگران داشته اند معروف شده است. جنگ ویتنام در سال ۱۹۴۵برنده شد و این تور ویتنام در زمان ۲ سپتامبر آن سال قدرت مستقل خویش را بدست آورد  که در زمان های بعد این زمان را روز ملی این ویتنام نام گذاری کردند.

اثر های میراث فرهنگی این کشور حاوی شهر کهنه و باستانی (هوا) می شود که پیشینه ای قدیمی بالاتر از ۲۰۰ سال دارد واز طریق تجار چین و ژاپن احداث شده و رسم و روش و آداب آن ها تا کنون در این شهر در حوالی سازه ها و اثر های معماری برتر، به جای مانده است. این شهر در مرکز ویتنام قرار دارد.

تور ویتنام ۵ روزه

شهر ممنوع شده تور ویتنام از خصوصیت های بارز و بی مانند این شهر به شمار می آید که آهنگ و پایکوبی های بومی مربوط به هر نظام که فقط خاص حکمرانان بوده است در این شهر برگذار می گردد. بوستان های وطنی و برگذاری جشن های بومی از دیدنی های کشور به حساب می آید.

جشن بومی تور ویتنام برنامه ای پر از تفریح، شادمانی و رنگها با لباس های بومی که افراد را در هر شرایطی کنار هم حمع می کند.

تور ویتنام ۵ روزه

این برنامه ها و جشن ها که ۵۴ ملیت متفاوت در هر بخشی از کشور اجرا می شود می توانند شروع مناسبی برای وارد شدن بازدیدکنندگان به فضای ویژه آداب ویتنام باشد و زمانی می باشد برای مردم ویتنام تا پایه های خویش را به ذهن آورند و نمایانگر تشکر خود از افرادی که زندگی شان را در مسیر ویتنام اهدا کرده اند باشند.

بیشتر برنامه ها و جشن های تور ویتنام زمان ۳ ماه بهار و پائیز دقیقا در زمانی که برداشت محصول به اتمام رسیده و ملت وقت مناسب برای تفریح را دارند در بهترین وضع آب و هوای این کشور اجرا می شوند.

تور ویتنام ۵ روزه

تعطیلی های تت در شروع سال جدید قمری شمسی، فستیوال پانزدهم ماه جولای و جشن اواسط پائیز از وسیع ترین جشن های ویتنام به شمار میرود.

این جشن ها حاوی مطالب دینی و خدایی می شوند و برگذاری برنامه های راز و نیاز، پرداخت صدقات، استفاده کردن عودهای خوش رایحه و حضور در سرگرمی دست جمعی از آداب آن است. ملت ویتنام در اواسط شب قبل از روز جشن به نظافت و شستن تندیس های مهم و مکان های برپایی جشن مهم دست به کار می شوند و برنامه ی فردا را مشخص کرده و به مزین کردن محل می پردازند.

رنگ و رایحه و هیجان که در طی برپایی جشن ها به وجود آمده گردشگران  زیادی را به تور ویتنام واین جشن می کشاند.

تور ویتنام ۵ روزه

گیاه های مریم و داوودی واقع در جای های مهم و گیاه های ارکیده که صدقات افراد است و در جشن راز و نیاز بکار برده شده است مورد استفاده افراد واقع میگیرد. نوگل های سرخ هلو در تور ویتنام دائما یادآور سال جدید ویتنامی است و در این روزها بکارگیری آن مرسوم است. گیاه های نیلوفر، سوسن آبی و نوگل های زردآلو نیز از معروف ترین گل های مورد مصرف ویتنام است.

مردم سرگرمی های خاص خود را دارند. آنان در روزهای (مراسم تت) رقابت پختن برنج را برپا کرده و آسمان نوردی با کایت و فرفره بازی از بازی های دوست داشتنی آنها است. جشن تت، بزرگ ترین و با ارزش ترین جشن ویتنام حساب میشود که از پایانی ترین روز ماه ۱۲ سال قدیم شروع شده و تا روز ۳ اولین ماه سال نو ادامه دارد و از ویژه ترین تفریحات این کشور به شمار می رود.

تور ویتنام ۵ روزه

انتهای زمستان و ابتدای بهار، زمانی است برای اجرا کردن عبادت و گروه های قومی، وقتی که هر نفر به پدرانش ادای دین می کند و مردم بالاترین خواسته هایشان را برای هم می کنند. افراد لباس های تن آرا و بومی خود را پوشیده و نگرانی را از خود جدا کرده و با همه از نیکی ها حرف می زنند.

این جشن مناسب ترین زمان برای بازگشایی اراضی برنج و مغازه های نو است .آنها در این روزها به همدیگر هدیه داده و برای همدیگر تضای افزایش عمر می کنند.

ویتنامی ها باور ویژه ای به راز و نیاز برای پدران خود دارند و یک فضا در هر مسکن برای برگذاری اعیاد دعا برای پدران واقع شده است. اراضی برنج و دهات ها نقش بزرگی در معیشت افراد ویتنام برپا کرده است و همین علت موجب شده تا روش حیات آنها خیلی مشابه به روستا ها باشد.

تور ویتنام ۵ روزه

عروسی هم برای هر ویتنامی بخشش ویژه ای بوده و حتما به گونه بومی آن را با مراسم جامع انجام گیرد. آن ها هم چنان برنامه یادبود را با سنت و مراسم جامع برگزار می کنند.

 

برنامه معروف ترین طعام ویتنام دارای مدلی سوپ به اسم (فو pho) است که میکسی از گوشت قرمز و رشته های مخلوط در آب گوشت است. البته در این سوپ از پیاز خام ، ریحان با بو ، زنجبیل ، سرکه ، فلفل هم استفاده می شود.

تور ویتنام ۵ روزه

به علت مواد خوراکی واقع در ویتنام خوراک هایی با ماهی ، برنج ، رشته های مختلف ، سبزیجات و میوه های گرمسیری مختلف مانند  نارگیل و موز درست می شوند.

گریپ فروت ، رامبوتان ، موز ، آناناس ، پاپایا و مانگوستین از محصولات هایی است که به وفور در ویتنام پیدا می شوند.

کشور ویتنام با تعطیلات خیلی پایین رودررو است و تفاوت سنت ها سبب شده تا تفاوت خاصی در تمام نیازهای گردشگران واقع باشد.