تور ویتنام ۱۱ روزه ( ۳ شب هوشی مین + ۳ شب هوی آن + ۳ شب هانوی + ۱ شب کروز )

10 شب و 11 روز - قیمت از: در حال حاضر اجرا نمیشود
نام هتل درجه خدمات ۲ تخته (هر نفر) ۱ تخته (هر نفر) کودک با تخت کودک بدون تخت توضيحات
VENUS
MEDALION
APRICOT CRUISE
LA FELIX




B.B
890 دلار
1150 دلار
630 دلار
445 دلار
مرکز شهر
HOI AN ROSEMARY
LEGACY LEGEND CRUISE
GOLDEN LOTUS LUXURY
GOLDEN CENTRAL




B.B
1050 دلار
1385 دلار
735 دلار
525 دلار
مرکز شهر
HUONG HAI SEALIFE CRUISE
PALM GARDEN BEACH
SHERATON HANOI
NEW WORLD




B.B
1450 دلار
2080 دلار
1015 دلار
725 دلار
مرکز شهر

خدمات تور

پرواز قطر ایرویز ، امارات ، عمان ایر ...

صبحانه , بیمه مسافرتی , گرفتن ویزا , راهنمای محلی , پرداخت ورودیه ها , گشت تاریخی , گشت طبیعی , گشت شهری , ترانسفر فرودگاهی , پرواز داخلی

روز اول :
رسیدن به شهر هوشی مینه
با رسیدن به فرودگاه Tan Son Nhat با افرادی ملاقات کرده و به هتلی در شهر هوشی مینه برای ورود در زمانی معین برده می شوید. شب را در هتلی در سایگون سپری می کنید.

روز دوم :
شهر هوشی مینه / کوچی تونل
صبحانه را در هتل سرو خواهید کرد. ما گشت را از هتلتان با بازدید از کلیسای نوتردام شروع می کنیم. پس از آن گشت ما با بازدید و اکتشاف در موزه ای که حافظ دوران جنگ است ادامه پیدا می کند. ناهار در رستوران سرو خواهد شد. گشت و بازدید را با کانال های کوچی ادامه می دهیم که در 60 کیلومتری HCMC واقع شده و ناحیه ای محبوب و پرطرفدار برای ویتنامی ها و گردشگران خارجی است. این ناحیه در دوره ای که ویتنامی ها در جنگ بودند نقشی بسیار مهم ایفا کرده است. از جمله شهرهای زیرزمینی آن که به عنوان محل ذخیره سازی کارخانه های اسلحه سازی, بیمارستان و آشپزخانه استفاده می شدند. امروزه اردک ها و بوفالوهای آبی در سراسر رودخانه زندگی می کنند. تماشای شالیکارهای برنج بیانگر تاریخی قدرتمند هستند. هم چنین بازدیدکنندگان آسیب هایی را خواهند دید که در طول دهه 1960 به این منطقه وارد گردیده است. پس از گشت در کوچی به سایگون بازگشته و شب را در هتل سپری خواهید کرد.

روز سوم :
تور دلتای مکونگ
صبحانه را در هتل سرو خواهید کرد. اتوبوس شاتل ما و راهنما , شما را از هتلتان می برد. در طول سفر کوتاهتان از مشاهده زمین های سرسبز برنج لدت خواهید برد. با رسیدن به My Tho از بتکده Vinh Trang بازدید خواهید کرد. در طول رودخانه قایق سواری می کنید و از خانه های محلی و روستایی, زمین های میوه و دهکده های ماهیگیری در طول مسیر رودخانه دیدن می کنید. پس از آن به جزیره Tortoise رفته و ناهار را در باغچه های ارکیده میل می کنید. پس از قایقرانی در مسیر رودخانه به An Khanh می رسید که یک جاذبه کمتر توریستی در Ben Tre می باشد. از گشت کروز و دراز کشیدن زیر سایه درختان نارگیل در طول کانال های طبیعی و خوردن میوه های فصلی و چای عسل و هم چنین گوش دادن به موسیقی محلی Southern Vietnamese Folk Music لذت می برید. با یک خانواده محلی و سبک زندگی آنها نیز آشنا شده و طعم شکلات های نارگیلی آنها را امتحان خواهید کرد. پس از پرسه زدن در زمین های میوه و دهکده ها نیز با اتوبوس به HCMC بازمیگردید. این سفر دیدگاهی زیبا از زندگی روزانه در دلتای مکونگ را به شما هدیه کرده و شما با محموعه ای از خاطرات زیبا باز میگردید. شب را در هتلی در سایگون می مانید.

روز چهارم :
پرواز به دانانگ – ترانسفر به هوی آن
پس از صرف صبحانه در هتل, ماشین ما شما را برای پروازتان به دانانگ به فرودگاه ترانسفر خواهد کرد. با رسیدن به فرودگاه دانانگ به هتلی در هوی آن ترانسفر و برده می شوید.. شب را در هتلی در هوی آن می مانید.

روز پنجم :
زمان آزاد در هوی آن
صبحانه در هتل صرف خواهید نمود ، بقیه اوقات روز در اختیار خودتان است.

روز ششم :
سفر به جزیره CU LAO CHAM
صبحانه را در هتل صرف خواهید نمود. ماشین برای انتقال شما به بندرگاه CUA DAI منتظر شماستو حدو نیم ساعت بعد در هوای خنک به آرامش می رسید ، از چشم انداز زیبای سرسبزی هوی آن هنگامی که در حال انتقا به جزیره CHAM هستید لذت خواهید برد. سپس به ساحل LANG می رسید . به تماشای منطقه دریایی حفاظت شده می رسید و از محل تعمیر و نگهداری قایق ها، معبد HAI TANG و روستای ماهیگیری سنتی دیدار می کنید پس از آن در ناحیه اکولوژیکی BAI CHONG یا ساحل ONG به شنا پرداخته و زمان خود را حین صرف غذاهای تازه دریایی می گذرانید. حدود ساعت 15:00 به هوی آن بازگردانده می شوید و بقیه شب در اختیار خودتان است.

روز هفتم :
پرواز به هانوی
صبحانه را در هتل سرو خواهید کرد. اوقات فراغتتان آزاد است تا زمانیکه ماشین شخصی ما, شما را برای پروازتان به هانوی به سمت فرودگاه ترانسفر کند. شما از فرودگاه Noi Bai به سمت هتلی در هانوی برای ورودیه برده می شوید و شب را در هتل در هانوی سپری خواهید کرد.

روز هشتم :
هانوی - هالونگ بی - و کشتی کروز
صبحانه را در هتل سرو خواهید کرد. راهنمای با تجربه ما به همراه اتوبوس شما را از هتلتان در هانوی قدیمی به سمت هالونگ بی و تفرجگاه ساحلی Tuan Chau می برد. با رسیدن به استان Hai Duong به مدت 20 دقیقه استراحتی کوتاه خواهیم داشت. پس از رسیدنتان به تفرجگاه ساحلی Tuan Chau در کروز با نوشیدنی های متنوع استقبال خواهید شد. پس از آن به سمت کابین راهنمایی شده و پس از ورودیه, ناهاری سالم را که از غذاهای تازه دریایی, گوشت, سبزیجات و مواد غذایی محلی تهیه شده اند سرو خواهید کرد. در هنگام عصر می توانید بر عرشه کشتی یا حمام آفتاب استراحت کنید و یا عکس هایی را از جزایر دورافتاده یا دهکده ماهیگیری Hoa Cuong و یا غار Luon شکار کنید. پس از آن با قایق های Kayaking/Bamboo به کاوش هر بخش از هالونگ بی پرداخته و پس از اکتشافات به کروز برمی گردید. ما شما را به بازدید از جزیره Ti Top می بریم. شما می توانید در این جزیره شنا کنید و یا با بالا رفتن از آن بهترین منظره را از هالونگ بی داشته باشید. پس از آن به قایق بازمی گردید و از مهمانی غروب آفتاب روی عرشه کشتی لذت خواهید برد. غروب , زمان استراحت است. شما می توانید برای سرو شام به بوفه BBQ بروید. هم چنین زمانتان آزاد است و می توانید به سرگرمی هایی مانند بازی کردن, فیلم دیدن یا ماهیگیری ملحق شوید. شما شب را در کابین در دریا سپری خواهید کرد.

روز نهم :
هالونگ بی - هانوی
صبح زود از خواب بیدار می شوید تا بتوانید از طلوع آفتاب بر روی عرشه کشتی لذت ببرید. شما از تماشای منظره خلیج هالونگ بی به همراه یک لیوان چای یا صرف صبحانه لذت خواهید برد. پس از آن به غار Sung Sot (غاری شگفت انگیز) خواهید رسید و برای بازدید و کاوش در آن به راهنما ملحق خواهید شد. پس از گشت کروز هیجان انگیز در هالونگ بی برای کلاس آشپزی آماده خواهید شد.از سرو ناهار در کروز لذت می برید. با رسیدن کشتی کروز گلدن سان به بندرگاه هالونگ بی گردشگران از ناخدا خداحافظی کرده و گشت کروز پایان می یابد. سپس با اتوبوس شاتل به هانوی بازمی گردید. پس از رسیدن به هتل شب را در هانوی سپری می کنید.

روز دهم :
تور شهر هانوی
صبحانه را در رستوران هتل سرو خواهید کرد. راهنمای ما, شما را از هتلتان در هانوی برای شروع یک روز پر گشت می برد. در اولین مرحله از آرامگاه هوشی مینه که بیانگر زندگی با روح و سرزنده است بازدید می نماییم. سپس با بازدید از خانه Uncle Ho و بتکده One-Pillar یکی از 2 معبد سنتی ویتنام گشت را ادامه می دهیم. مقصد بعدی ما بتکده Tran Quoc می باشد که پیرامون دریاچه غربی قرار گرفته و از جاذبه های توریستی هانوی بوده و دارای چشم اندازی فوق العاده است. این بتکده از هارمونی ویژه و معماری خاصی برخوردار است. پس از آن به بازدید معبد Literature ( در زبان ویتنامی Van Mieu ) می رویم که در گذشته مکانی برای مطالعه مردمان هانوی بوده است و سپس برای سرو ناهار در یک رستوران محلی توقف می کنیم. بدنبال استراحتی کوتاه از معبد Ngoc Son و دریاچه هوان کیم نیز بازدید می کنیم. شب را در هتلی در هانوی سپری می کنید.

روز یازدهم :
ترک هانوی جهت بازگشت
صبحانه را در هتل سرو خواهید کرد. زمانتان آزاد است تا ماشین ما شما را به سمت فرودگاه Noi Bai برای پروازتان ترانسفر کند.

توضیحات

قیمت بلیط هواپیما جداگانه محاسبه و به مبالغ دلاری پکیج اضافه میگردد

هتل ها گارانتی و در صورت کنسلی یک الی سه شب No Show خواهد داشت .

نرخ تخفیف دار اطفال بالای 2 سال با تخت سوم فقط همراه والدین در یک اتاق می‌باشد و در صورت درخواست اتاق مجزا عیناً نرخ بزرگسال محاسبه خواهد شد .

مدارک لازم : اسکن رنگی از پاسپورت و اسکن از عکس جدید تمام رخ زمینه سفید 6*4

هزینه ورود به ویتنام 25 دلار برای هر نفر می باشد.

تلفن : 02188171061

شما می توانید این تور را از طریق تلگرام به سایر دوستان خود معرفی کنید

ارسال به دوستان

دانلود این پکیج

دانلود

تور ویتنام هوی آن

شهرهای مهم ویتنام : هانوی ، هوشی مین ، هایفونگ ، هوئه ، دانانگ ، دالات ، نهاترانگ ، هوی آن

جهت مشاهده سایر تورهای ویتنام از اینجا وارد شوید

تور ویتنام هوی آن یکی از زیباترین و چشمگیرترین کشورهای منطقه جنوب شرقی قاره ی آسیا ویتنام است.این کشور از شمال با چین و لاءوس و از سمت غرب با کامبوج همسایه است.کشور ویتنام از شرق و جنوب به اقیانوس آرام و دریای شرق منتهی میشود.ویتنام ۸۶ میلیون جمعیت را با ۵۴ نوع تژاد و تبار گوناگون شامل میشود.از مذاهب ویتنام میتوان به بودیسم ,کائودائیسم, هوائیسم اشاره کرد که بیشتر افراد پیرو مذهب بودیسم میباشند. از معابد و جاذبه های گردشگری میتوان معابد و کلیساها را نام برد.

تور ویتنام هوی آن

هانوی مرکز کشور تور ویتنام است و اصلی ترین پایتخت سیاسی و فرهنگی در این منطقه است . هوشی (مین سیتی) وسیع ترین منطقه ویتنام است و اسم پیشین آن سایگون بوده که مرکز پیشین تور ویتنام بود . شهر هوشی (مین سیتی) ، که اسم راهبر دانا تور ویتنام است به نیت احترام به آن رهبر والا بر آن گذاشته شده ، وسیع ترین مکان تفریحی در ناحیه می باشد

از جذاب ترین تفریحات در سفر تور ویتنام ، می شود به رودخانه مکونگ که یکی از رودهای بزرگ دنیا است نام برد . تفریح با قایقهای محلی و گذر از مزارع چشم نواز برنج از جذابیت های دوست داشتنی سفر تور ویتنام است.

تور ویتنام هوی آن

از دیگر جاذبه های سفر تور ویتنام منطقه دانانگ است که شهر بندری و وسیعی در تور ویتنام می باشد که در ابتدای رود هان است. دیدنی های باشکوه و سواحل لذت بخش ، دانانگ را به منطقه جاذب و پر طرفداری بین مسافران سفر تور ویتنام مبدل کرده است .

دیگر تفریحات که در سفر تور ویتنام خواهید دید دیدن شهر ساپا است. زمین های برنج این منطقه از یکی از جذاب ترین دیدنی های تفریخی در ویتنام و بلکه دنیا است که تصاویر شهر ساپا را مرتبا در مجله ها و وبسایت های تفریحی در جهان ناظر بودید .

تور ویتنام هوی آن

و اما بهتر ترین قسمت در سفر تور ویتنام ، خلیج هالونگ است که در ۱۳۰ کیلو متری شرق هانوی و دسته صخره های بزرگ آهکی بیرون آمده از آب با رویش سبز ، عکس های بی نظیری مانند به اژدهای دریایی را در خلیج هالونگ بی خلق کرده است .

خلیج هالونگ دارای ۱۶۰۰ جزیره باشکوه و غار از مکان های بی همتا تفریحی در سفر تور ویتنام است که در لیست اثر های بین المللی یونسکو به ثبت رسیده است . اکثر جزیره های خلیج هالونگ آرام و غیر قابل سکونت است اما بعضی جزیره های این ناحیه پذیرای گردشگران سفر به ویتنام هستند.

تور ویتنام هوی آن

حضور در سفرهای گوناگون و سفر با کروز ویتنام در خلیج هالونگ که با قسمت های شاد و لذت بخش همراه است ، امکان ثبت خاطرات در سفر تور ویتنام است .

سفر با کشتی کروز تور ویتنام در خلیج هالونگ بی به علاوه میل صبحانه ،ناهار ، شام و نوشیدنی به علاوه موسیقی زنده و نمایش زنده در کشتی و گذر  از مقابل آبشار های باشکوه در راه و دیدن رنگین کمانهای دیدنی و ایست در ابتدای غارها با رستورانها و کلاب ها و رقص و پایکوبی ، سفر تور ویتنام را به یکی از بهترین سفرهای تفریحی مبدل کرده است

تور ویتنام هوی آن

اطلاعات کلی و ضروری درباره تور ویتنام

اسم اصلی ویتنام : جمهوری سوسیالیستی ویتنام *

مرکز ویتنام: هانوی *

مردم ویتنام: ۸۶۸۴۷۵۳۱ نفر > july سال ۲۰۰۹ <  *

آمار بالا رفتن مردم: ۹۷۷ درصد < july  سال ۲۰۰۹> *

*  بزرگی ویتنام: ۳۲۱۲۲۰ کیلو متر مربع دارای ۳۲۳۵۵۰ کیلومتر مربع زمین، ۴۲۱۰ کیلومتر مربع آب ۳۴۳۴۳ کیلومتر مربع خطوط ساحلی بدون حساب کردن جزایر.

تور ویتنام هوی آن

روش حاکمیت ویتنام : جمهوری سوسیالیستی با حکومت توده کمونیست و دارای سه قوه مجریه، قوه مقننه و قوه قضاییه است. *

گویش اصلی: ویتنامی

* زمان مستقل شدن ویتنام: دوم سپتامبر ۱۹۴۵، روز ملی ویتنام: ۲ سپتامبر

* ترتیب دین ها در ویتنام: بودا ۴/۹ درصد، هوا هائوه ۶/۱ درصد، کائو دای ۰/۱ درصد، مسیحی ۷ درصد، پروتستان ۴/۰ درصد، کاتولیک ۶/۶ درصد، مسلمان ۱/۰ درصد

* درازای خطوط مرزی ویتنام: ۴۶۳۹ کیلو متر دارای ۱۲۲۸ کیلو متر با کامبوج، ۱۲۸۱ کیلو متر با چین و ۲۱۳۰ کیلو متر با لائوس

تور ویتنام هوی آن

* آمار تولد: ۲۱/۱۷ تولد در هر ۱۰۰۰ نفر، آمار مرگ و میر ۱۷/۶ مرگ در هر ۱۰۰۰ نفر

* افراد با سواد:۳/۹۰ درصد (مردها ۹/۹۳ درصد و زن ها ۹/۸۶ درصد

* آمار بیکاری:  ۸/۴ (سال ۲۰۰۸

* آمار ایالت های ویتنام: ۶۴ شهر و استان

* شهر های اصلی ویتنام: هانوی ، هوشی مبن ، هایفونگ ، هوئه ، دانانگ

تور ویتنام هوی آن

از زیباترین و دلنواز ترین کشورهای ناحیه جنوب شرقی قاره آسیا ویتنام است. تور ویتنام کشور از بالا با چین و لاءوس و از سمت چپ با کامبوج هم مرز است. کشور تور ویتنام از راست و پایین به اقیانوس آرام و دریای شرق وصل می گردد. تور ویتنام ۸۶ میلیون نفر را با ۵۴ نوع ملیت مختلف دارا می باشد. از ادیان ویتنام می شود بودیسم ,کائودائیسم , هوائیسم نام برد که اغلب آنها رهرو دین بودیسم هستند. از معبد ها و تفریحات گردشی می شود از معبد ها و کلیسا ها را اسم برد.

تور ویتنام با سالیان دراز زمان با قدرت و با موفقیت های بی نظیری که انسان هایش در جنگ هایشان ضد استعمارگران داشته اند معروف شده است. جنگ ویتنام در سال ۱۹۴۵برنده شد و این تور ویتنام در زمان ۲ سپتامبر آن سال قدرت مستقل خویش را بدست آورد  که در زمان های بعد این زمان را روز ملی این ویتنام نام گذاری کردند.

تور ویتنام هوی آن

اثر های میراث فرهنگی این کشور حاوی شهر کهنه و باستانی (هوا) می شود که پیشینه ای قدیمی بالاتر از ۲۰۰ سال دارد واز طریق تجار چین و ژاپن احداث شده و رسم و روش و آداب آن ها تا کنون در این شهر در حوالی سازه ها و اثر های معماری برتر، به جای مانده است. این شهر در مرکز ویتنام قرار دارد.

شهر ممنوع شده تور ویتنام از خصوصیت های بارز و بی مانند این شهر به شمار می آید که آهنگ و پایکوبی های بومی مربوط به هر نظام که فقط خاص حکمرانان بوده است در این شهر برگذار می گردد. بوستان های وطنی و برگذاری جشن های بومی از دیدنی های کشور به حساب می آید.