MERMAID HOTEL

MERMAID HOTEL

هتل MERMAID HOTEL هتلی زیبا در سرزمین سریلانکاست. در تور سریلانکا ، وقتی شما قرار است اقامتی در شهر بنتوتا داشته باشید ، هتل مرمید یکی از گزینه های شماست. این هتل در روستایی که محل زندگی ماهیگیران است واقع شده است . دقیقترش را بخواهید ، هتل در منطقه کالوتارا (KALUTARA) واقع شده است که پنج دقیقه با بنتوتا فاصله دارد. کالوتارا در سی و نه کیلومتری از پایتخت سریلانکا ، کلومبو ، واقع شده است . هتل دارای دو استخر روباز است و برای مسافرانش اوقات آرامش بخشی در اسپا فراهم آورده است. همچنین اگر در تور سریلانکا ماشین اجاره کرده اید ، می توانید از پارکینگ هتل استفاده رایگان ببرید.

اقامت در اتاق های هتل MERMAID HOTEL

اقامت در اتاق های هتل MERMAID HOTEL بسیار خاطره انگیز خواهد بود . از آن جهت که شما در اتاقهایی اقامت خواهید داشت که بسادگی مجهز شده اند. اتاقها همگی دارای بالکن های اختصاصی هستند. در اتاقهای هتل ، تلویزیون ماهواره ای و دستگاه CD پلیر قرارداده شده است. در مینی بار اتاق شما ، چای داغ ، قهوه مطلوب و اسنک وجود دارد .

امکانات هتل MERMAID HOTEL

در سالن اسپای SAHANA ماساژی برای آرامش شما ارائه میشود که نمونه بسیار کمی دارد. شما حتی می توانید در کلاسهای مفرح و آرامش بخش یوگا شرکت کنید. اگر اهل تحرک هستید ، کلاسهای اروبیک هم برای شما برگزار می شود. مهمان ها در مدت اقامت می توانند در اتاقهای بازی به تفریح مشغول شوند. یا واترپلو بازی کنند. یا به کلاس های اروبیک در آب ملحق شوند و حسابی انرژی بسوزانند. هتل MERMAID HOTEL برای اقامت مهمانانش اتاق بازی نیز فراهم آورده است.

خورد و خوراک در MERMAID HOTEL

بخشی از سفر ، همیشه خورد و خوارک آن است . حالا که شما از میان کلیه مسیرهای تورهای جنوب شرق آسیا ی آژانس پلیکان پرواز آسیا ، سریلانکا را برگزیده اید. دل را به دریا بزنید و در رستورانهای هتل غذاهای محلی را نوش جان کنید. با چشم اندازی زیبا رو به اقیانوس ، رستوران هتل MERMAID HOTEL غذاهای دریایی بینظیری را سرو می کند. نوشیدنی ها و کوکتل های هتل همگی ارزش امتحان کردن دارند. هتل دارای چهار بار متنوع است.

در انتها …

همه این خطوطی که به حضور شما تقدیم شد، تنها بخشی از مشخصات هتل مرمید بنتوتا بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در تماس باشید تا اطلاعات مکفی در اختیار شما قرار گیرد. کافی است با همکاران ما درآژانس پلیکان پرواز آسیا تماس بگیرید و هر آنچه بخواهید از اطلاعات دریافت کنید. با آنکه مشخصات تماس با آژانس پلیکان پرواز آسیا در سایت موجود است، اما شماره تماس را مجددا ذکر می کنیم…

شماره تماس : ۸۸۱۷۱۰۶۱ – ۰۲۱

 

شما می توانید این هتل را از طریق تلگرام به سایر دوستان خود معرفی نمایید.

ارسال به دوستان