مجری مستقیم تور بالی

تور ترکیبی بالی و مالدیو

تور ترکیبی بالی و مالدیو

8 شب و 9 روز در حال حاضر اجرا نمیشود

تور ترکیبی بالی سنگاپور پوکت

تور ترکیبی بالی سنگاپور پوکت

10 شب و 11 روز در حال حاضر اجرا نمیشود

تور بالی با پرواز قطری

تور بالی با پرواز قطری

7 شب و 8 روز از 399 دلار

ویزای اندونزی

ویزای اندونزی

90 روز اعتبار ویزا 169 دلار

تور بالی ترکیبی جنگل و دریا

تور بالی ترکیبی جنگل و دریا

7 شب و 8 روز از 495 دلار

تور ترکیبی بالی و پوکت

تور ترکیبی بالی و پوکت

7 شب و 8 روز در حال حاضر اجرا نمیشود

تور ترکیبی بالی و مالزی

تور ترکیبی بالی و مالزی

8 شب و 9 روز 390 دلار

تور ترکیبی بالی و سنگاپور

تور ترکیبی بالی و سنگاپور

7 شب و 8 روز 590 دلار

تور بالی با پرواز ماهان

تور بالی با پرواز ماهان

7 شب و 8 روز در حال حاضر اجرا نمیشود

تور بالی ۴ شب کوتا ۳ شب نوسا

تور بالی ۴ شب کوتا ۳ شب نوسا

7 شب و 8 روز 435 دلار

تور بالی با پرواز عمان ایر

تور بالی با پرواز عمان ایر

7 شب و 8 روز در حال حاضر اجرا نمیشود

پرسش و پاسخ

  • فصل مناسب سفر به بالی چه زمانی است ؟

    بهترین فصل سفر به بالی بین ماه های فروردین تا اواخر مهر ماه اوایل ابان است .

  • آیا پرواز مستقیم به جزیره بالی وجود دارد ؟

    خیر ، پرواز ایرانی مستقیم فقط ممکن است در مواقع خاصی از سال برقرار شود و پرواز های خارجی مانند قطر ، امارات یا عمان ایر ، همگی در کشور خودشان توقف دارند

  • هتل های بالی ایا خدمات صبحانه و ناهار و شام نیز دارد ؟

    خیر . هتل ها در پکیج تور فقط خدمات صبحانه دارند ولی امکان رزرو با ناهار و شام نیز امکانپذیر میباشد .

  • مکان های توریستی بالی کدام است ؟

    تور های طبیعت گردی مثل بازدید از آتشفشان کینتامانی و دریاچه ی بدوگول . تور های تفریحی مثل فیل سواری و دوچرخه سواری . استفاده از ورزش های آبی . بازدید از جنگل میمون ها ومراکز خرید ، جزیره های اطراف بالی مانند : لومبوک ، گیلی ، لمبونگان ، معبد اولو واتو ، موزه جواهرات ، دروازه بهشت ، رافتینگ و بسیاری اماکن دیدنی و توریستی دیگر ...

  • آیا هزینه های معمول در جزیره بالی بالاست ؟

    خیر ، تقریبا ارزش پول ایران معادل ارزش پول اندونزی میباشد

  • هرینه تور های آپشنال چقدر است ؟

    به طور معمول از 30 دلار شروع قیمت تور ها میباشد بستگی به نوع تور دارد

  • آیا امکان اخذ ویزای تک اندونزی از آژانس امکان پذیر میباشد ؟

    بله ، خرید ویزای تک ، بلیط هواپیما واقامت هتل بصورت جداگانه و خارج از پکیج امکانپذیر است


 مجری مستقیم تور بالی

تور بالی از آنجمله تورهای شناخته شده است که برای ما ایرانیها بسیار محبوب است. اخیرا با تبلیغاتی که انجام پذیرفته است ، آشنایی ما با جزیره بالی ، افزایش یافته است. اینجا جزیره خدایان است . انگار تکه ای از بهشت برین خداوند در زمین قرار گرفته است . معابد روحانی ، چشم انداز به زیبایی های اقیانوس ، جنگلهای همیشه سبز جلوی چشمان شماهستند. آژانس پلیکان پرواز آسیا ، مجری تخصصی تورهای جنوب شرق آسیا برگزارکننده این تور است. در ادامه با ما همراه باشید .

مسافرانی که به این جزیره سفر می کنند از تجربه آرامش خود صحبت می کنند. این آرامش نتیجه تعادل انسان و طبیعت و امور روحانی است. در اینجا شما می توانید آرامش را کسب کنید . می توانید از جاهای پرتردد لذت ببرید . می توانید از طبیعت یک دست سبز رنگ جنگلی و کوهستانی استفاده کنید.

مشخصات کلی بالی

بالی جزیره ای در جنوب کشور اندونزی است . به دلیل زیبایی بی اندازه ساحل های بالی ، به این مقصد برتر، رتبه 5 زیباترین سواحل دنیا را داده اند. در تور بالی ، مناظر بدیعی از صخره های مرجانی، گونه های جانوری و گیاهی خاصی را خواهید دید.

تور بالی با پرواز قطری

جاذبه های گردشگری و توریستی اندونزی بالی

چه زمان هایی به بالی سفر کنیم ؟

بهار:

بهترین وقت برای سفر به بالی یا همان high season  در بالی از اسفند ماه تا خرداد ماه ( فصل بهار ) است. در فصل بهار ، هوا کمی خنک تر می شود . باران های زمستانی کمتر می بارند . از شرجی بودن جزیره هم با توجه به وزش باد کم می شود.

تابستان:

در ماه های تیر تا شهریور ماه ، درست است که هوا رو به گرمی می گذارد. اما تابستان به نوعی فصل سفر به بالی محسوب می شود. در تابستان تور بالی بسیار برگزار می شود . از سرتاسر جهان گردشگران بسیاری به این جزیره سفر می کنند. در این فصل بارش باران کمتر است . و بهترین زمان برای تفریحات دریایی  است. در این فصل قیمت تور بالی بیشتر است.

پاییز :

این فصل باران های موسمی می بارند . اما این باران ها باعث سرد شدن بالی نمی شوند. بارانهای پاییزی فقط کمی به مرطوبتر شدن هوا اضافه می کند. بالی به این دلیل که در نزدیکی خط استوا قراردارد، در این فصل سرد نمی شود. ریزش باران های متعدد و مرطوب شدن این فصل ، باعث می شود تا مسافران کمتری به جزیره بالی سفر کنند. تفریحات ساحلی به دلیل ریزش ها مختل می شود. ورزشهای آبی هم با محدودیت مواجه می شوند. نرخ تور بالی در پاییز ، کمتر است.

زمستان :

این فصل هم به نوعی low season محسوب می شود. چرا که ریزش باران ها ادامه دارد. ریزش باران به معنای سرد شدن جزیره نیست. تنها رطوبت افزایش می یابد و باران های یکباره فراوان اتفاق می افتند. در زمستان قیمت تور بالی به کمترین میزان خود می رسد.

نتیجه گیری فصل سفر به بالی :

به هر حال با توجه به آنچه که گفتیم ، بهترین زمان سفر به بالی از اردی بهشت ماه تا مرداد ماه است. در این مدت باران کمتری می بارد و هوا صاف است. تفریحات آبی برقرار است و خبری از رطوبت بسیار نیست .

تور بالی 5 شب کوتا 2 شب نوسا

تور بالی ترکیبی جنگل و دریا

مناطق مختلف بالی :

منطقه جنگلی اوبود بالی
در جزیره بالی ، وقتی بخواهید در جایی اقامت داشته باشین که لاکچری باشید. بدون شک اوبود یکی از گزینه های شما در تور بالی است. بالی در منطقه مرتفع قرار گرفته و بسیار سرسبز است. هتلهای منطقه جنگلی اوبود بالی ، چشم اندازی بی پایان به زنگ سبز دارند. محیطی آرام، سبز ، با آب و هوای عالی. کافه ها و رستوران های لاکچری و گالریهای خاص در اوبود وجود دارد.
خاطرتان باشد در سفر به منطقه جنگلی اوبود بالی ، دوچرخه سواری کنار شالیزار را فراموش نکنید. به معابد مختلف آن سر بزنید . رقص های محلی بالی در جای جای اوبود انجام می شود که تماشای آن حسی روحانی بهمراه دارد.

مجری مستقیم تور بالی

زیبایی های اوبود

این منطقه که شامل روستاها و محلات مسکونی متعدی است . بسیاری از زیبائیهای جزیره بالی را در خود جای داده است. در تور بالی می توانید زیبایی های اوبود را به تماشا بنشینید. این زیبائیها شامل :

۱- جنگل میمون ها
۲-دریاچه ی براتان
۳-معبد آبی اولون دانو
۴- غار فیلها
۵- معبدهای باستانی متعدد
۶- باغ وحش بالی
۷- پارک فیلها
۸-موزه و خانه هنر
۹- مزارع پلکانی برنج بالی هم که از زیبائیهای این منطقه برشمرده می شوند در مسیر این روستا به چشم می خورد

ویزای اندونزی برای ایرانیان

جیمباران

گردشگران به این منطقه بیشتر بخاطر گوناگونی غذاهای دریائی سر می زنند ، اما هنوز هم چیز های خوبی برای خریدن در اینجا موجود است . در این نقطه هنر سفالگران را می توان از نزدیک دید همچنین معدود بوتیک های برند فروشی در این منطقه واقع گردیده است

مجری مستقیم تور بالی

ساحل کوتا

برای کسانیکه در سفر به بالی به دنبال خرید و دیدن فروشگاه ها و استراحت در سواحل هستند، کوتا معرفی میشود. کوتا بهترین جا برای گذراندن یک تعطیلات رویایی است. شن های روشن و نرم کوتا ، برای عاشقان ریلکسیشن و تفریحات آبی ، بینظیر است. بهترین جا برای موج سواری علاقه مندان ، ساحل کوتاست.

در این بخش از بالی ، رعایت سبک بالزیایی برای ساخت و ساز انجام شده است. دکورهای محلی و اعجاب برانگیز و درعین حال راحت . شما در زمانی که در کوتا اقامت دارید ، هیچ تفریحی نیست که دراختیار نداشته باشید.

میدان کوتا

نیز در مرکز این منطقه واقع شده. در این میدانگاه و خیابان مربوطه نیز تعداد بسیاری بوتیکهای عرضه کننده برندهای گرانقیمت جهانی مانند آدیداس، بیلابونگ، ریپ کارل و بسیاری دیگر قرار گرفته اند. فروشگاه زنجیره ای ماتاهاری نیز در این خیابان یک شعبه بزرگ دارد

ساحل لوینا

ساحل لوینا از جمله سواحل بالی است که در سرتاسر دنیا شناخته شده است. در اینجا باقیمانده فعالیتهای آتشفشانی قرنها قبل وجود دارد.  در حوالی ساحل ، دهکده های متعددی وجود دارد. هر کدام از این دهکده ها ، زیباییهای خود را دارند. این ساحل برای گردشگران قطب گردشگری است. یکی از شگفتی های ساحل لوینا ، وجود دلفین هاست. همین حضور دلفینها برای حضور گردشگران کفایت می کند.

مجری مستقیم تور بالی

معرفی چند جاذبه گردشگری در تور بالی

در ادامه مقاله با تعدادی از بهترین جاذبه های گردشگری بالی آشنا می شویم . به صورت فهرست وار ، این جاذبه ها عبارتند از :

  • معبد تانالوت
  • کوه باتور
  • باغ پرندگان
  • معبد اولوواتو
  • کاخ های سلطنتی بالی
  • آتشفشان کینتامانی و دریاچه باتور
  • سافاری در بالی
  • سانور بیچ
  • معبد پورابیساکیه
  • معبد تانالوت

معروف ترین معبد بالی ، معبد تانالوت بالی است. این معبد در واقع در آب ساخته شده است. اگر در تور بالی میخواهید به معبد تانالوت بروید باید کمی صبر کنید تا سطح آب پایین برود. مردمان محلی اعتقاد دارند که ماری غول پیکر از این معبد محافظت می کند. دیدار از این معبد زیبا و کهن را به هیچ عنوان از دست ندهید.

مجری مستقیم تور بالی

  • کوه باتور

یکی از زیباترین مناظر بالی به کوه باتور تعلق دارد. در اینجا شما منظره ای بی نظیر و زیبا را خواهید دید. کل کوه با گیاهان پوشیده شده است. انگار که کوه لباسی سبز رنگ بر تن کرده است. وقتی به کوه باتور می روید ، محال است که مسحور دریاچه باتور نشوید. دریاچه ای تماما شفاف و با آبهای زلال بر زیبایی منطقه می افزاید.

  • باغ پرندگان

باغ پرندگان از جذاب‌ترین مکان‌هایی است که در تور بالی خواهید دید. در این پارک نادرترین و زیباترین پرندگان اندونزیایی زندگی می‌کنند و گردشگران می‌توانند با غذا دادن به آن‌ها زیباترین لحظات سفر خود را تجربه کنند

  • معبد اولوواتو

یکی از معابد فوق العاده روحانی بالی ، معبد اولوواتو است. در تور بالی ، برای گردشگران ، یکی از سوژه های عکاسی معبد اولوواتو است. معبد لبه صخره های مرجانی تیره رنگ واقع شده است. از آنجا بهترین چشم انداز را به اقیانوس زیبا و بیکران خواهید داشت. برای رسیدن به معبد از مسیری سبز و با فراز و نشیب عبور خواهید کرد. یکی از زمان هایی که مسافران بیشتر به این معبد سر می زنند، غروب است. در غروب آفتاب ، رنگ آسمان  و دریا به حدی خیره کننده است که معادلی برای نام رنگ ها نمی توان یافت.

مجری مستقیم تور بالی

  • کاخ های سلطنتی بالی :

در بالی ، کاخ های سلطنتی از جمله جاذبه های گردشگری هستند. این جاذبه ها بسیار مورد توجه توریست ها واقع می شود . شما با حضور در این کاخ ها این موارد را تجربه خواهید کرد:

۱- در این قصرها انواع خوراکی ها و  غذاهای محلی برای گردشگران تهیه و ارایه  شود

۲- آثار تاریخی و قدیمی بالی به نمایش گذاشته شوند

۳- فرهنگ غنی و سرشار این جزیره نیز به توریستها معرفی گردد.

هم چنین تلاشهایی  نیز در جهت مرمت این قصرها  در دست اقدام است . وضعیت برخی از این کاخ زیاد مناسب نیست . پیش‌بینی می‌شود این کار قدمی باشد در جهت رشد بیشتر تعداد توریست های خارجی

  • آتشفشان کینتامانی و دریاچه باتور در تور بالی:

درست در میان دو آتشفشان کینتامانی و آتشفشان آگونک دریاچه زیبای باتور وجود دارد . وجود این دریاچه زیبایی این  مکان را چندین برابر کرده است. جالب است بدانید که این دو هنوزجزو آتشفشان های فعال هستند. هنوز هم بومیان این منطقه از گدازه ها ی سرد شده برای ساخت خانه های سنتی  خود بهره می برند. رسیدن به این نقطه از کوتا تقریبا دو تا سه ساعت زمان لازم دارد. اما در طول مسیر از روستاهایی عبور خواهید کرد که بهترین مصنوعات  دستی و ره آوردهای ارزان را دارند .

 مجری مستقیم تور بالی

صرف غذا و نوشیدنی در کینتامانی

همچنین صرف غذا در رستورانهایی که در کنار  دریاچه با منظره قله آتشفشان کینتامانی قرار گرفته اند بسیار شادی آور می باشد. از دیگر جاذبه های گردشگری این جزیره  غار خفاشها می باشد. مزارع و باغات ادویه بالی  از دیگران مکان های دیدینی بالی هستند . حتی امکان چشیدن  ارزشمند ترین قهوه جهان را که با نام کوپی لوآک شناخته می شود را خواهید داشت. کوپی لواک که محصول پستانداری خارق العاده به همین نام می باشد

  • سافاری در بالی:

یکی از بزرگترین باغ وحش های خاص در خارج از شهر دنپاسار در جزیره  بالی قرار دارد. این باغ وحش دارای دو بخش خاص است:

۱- محل نگهداری حیوانات وحشی

۲- دیگری پارک آبیکه گونه های متعدد از انواع حیوانات دریایی در آن مشاهده می شود.

شما در این پارک وحش آزاد، به دنیای حیوانات کمیاب نزدیک شده و تغذیه شیر و ببر را از نزدیک می بینید. اصلی ترین جاذبه این باغ وحش، محوطه باز آن است که می توان حیوانات وحشی را در زیستگاه طبیعی خود دید. بازدید از این محل فقط با خودروهای پارک امکانپذیر است. در تور بالی هیجان انگیز ترین بخش بازدید از دنیای وحش زمانی است که گردشگران وارد جنگلی گرمسیری می شوند که در آن تمساح ها منتظر آنها هستند. در پارک آبی این باغ وحش نیز، دلفین ها که باهوشترین حیوانات دریایی خوانده می شوند، نمایش هایی را با توپ اجرا کرده ،آواز خوانده، گردشگران را بوسیده یا با آنها دست می دهند

  • سانور بیچ

در سانور بیچ آن طوری که خریداران از نظر خرید می بایست، راضی نخواهند بود. اما در ساحل سانور میتوان انواع البسه شنا و ساحلی را با قیمتی مناسب تهیه نمود. همچنین در خیابان سانور شما می توانید مرواریدهای بسیار گرانقیمت بالی را بخرید. این مرواریدها از جواهر فروشیهای این منطقه با قیمتی بسیار پایینتر بخرید. فروشگاه و سوپر مارکت هارویز نیز در خیابان اصلی سانور واقع شده اند. آنها بعد از هتل هایات ریجنسی قرار گرفته اند.  که مکانی خوبی برای کمی خنک شدن و شاید اندکی خرید مایحتاج روزانه میباشد.

مجری مستقیم تور بالی

صنایع دستی بعد از خیابان هارویز:

بعد از هارویز نیز شما با دنیائی از صنایع دستی این منطقه مواجه می شوید:

  • – انواع مبلمان
  • – تابلوهای نقاشی
  • – سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی تراشیده شده
  • – مجسمه هاو پیگمنتهای کوچک و متوسط
  • معبد پورابیساکیه

در تور بالی ، دیدار از معابد را به هیچ عنوان فراموش نکنید. شکل وشمایل معابد بالی در هیچ کجای دنیا نمونه ای ندارد. از جمله این معابد ، معبد پورابیساکیه است. پورابیساکیه در واقع بلندترین کوه جزیره بالی است. معبدی در دامنه همین کوه آغوشش را برای مومنان گشوده است. برای حفاظت جزیره خدایان ، بالی ، معابد بسیاری ساخته شد. نهمین معبد برای این منظور ، معبد پورابیساکیه است. افسانه های بسیاری در مورد این معبد وجود دارد. حتی گفته می شود اژدهایی که محافظ معبد است،زیر کوه زندگی می کند.

تفریح در بالی

اصلا کل تور بالی بر مبنای تفریحات مختلف است. اما حالا که شما تصمیم گرفته اید به بالی سفر داشته باشید ، خوب است کمی در مورد مراکزر تفریحی بالی بدانید. در ادامه با ما همراه باشید ؛

  • – قایق سواری در تنداب
  • – بانجی جامپینگ بالی
  • – فیش اسپا
  • – غواصی و سایتهای غواصی بالی
  • – پارک آبی واتربوم بالی
  • 1- قایق سواری در تنداب:

قایق سواری در تنداب از هیجان انگیزترین تفریحاتی است که در جزیره بالی وجود دارد. در رفتینگ شما سوار بر قایق های مخصوص می شوید. ضمن لذت بردن از هیجان رویارویی با امواج رودخانه ،از میان جنگل ها، کوهها، دشتها، مزارع، روستا ها و … عبور می کنید . و به تماشای منظره هایی  می شتابید که با هیچ وسیله دیگری میسرنمی باشد

مجری مستقیم تور بالی

2- بانجی جامپینگ:

یکی از تفریح های لذت بخش که در تور بالی می توان انجام داد، بانجی جامپینگ است. در جزیره زیبای بالی دو مجموعه بانجی مشغول به ارائه خدمات به علاقه مندان می باشند . هردو با استانداردهای جهانی و رعایت کلیه موارد ایمنی فعالیت می نمایند. پریدن از ارتفاع ۶۲ متری تجربه ای فراموش نشدنی برای هر آدم ماجراجو می تواند باشد . همچنین منظره ای که در راه (از بالای سکو تا سطح آب است ) می بینید بسیار زیبا و رویایی است

3- فیش اسپا :

فیش اسپا یا دکتر ماهی یکی از تراپی های بی نظیر است که شما می توانید در بالی تجربه کنید. روش درمان این گونه است که پاهای فرد داخل حوضچه ای با آب گرم قرار میگیرد . داخل آن ماهی هایی به طول ۳تا ۴ سانتی متر و بدون دندان قرار دارد. این ماهی ها به پوست فرد حمله می کنند و شروع به مکیدن پوست می کنند . لایه رویی را می خورند. این کار باعث از بین رفتن سلول های مرده پوست می شود. آب حوضچه بعد از هر بار استفاده تصفیه می شود تا میکروب ها به نفر بعدی انتقال پیدا نکند. فیش اسپاهای بسیار متعددی در تمامی بازارها و مراکز توریستی بالی موجود است

مجری مستقیم تور بالی

4- غواصی و سایتهای غواصی جزیره بالی

اندونزی متشکل است از ۱۷۰۰۰ جزیره که از این تعداد ۶۰۰۰ جزیره مسکونی است. این جزایر ۱۵ درصد از کل پوشش مرجانی جهان را در بر گرفته اند. بنابراین اگر این کشور را با دیگر مناطق مساعد غواصی جهان مقایسه نماییم، درخواهیم یافت که اندونزی با دارا بودن بیش از ۴۰۰۰ گونه از آبزیان، صدرنشین، دریای سرخ با ۱۰۰۰ گونه در مقام دوم و دریای کارائیب با ۴۰۰ گونه در مکان سوم قرار گرفته اند. از این رو این کشور به یکی از مهمترین مراکز اکوتوریستی و غواصی جهان تبدیل شده است. اما لازم به ذکر است که این کشور وسیع دارای بیش از ۵۰۰ دایو سایت می باشد که در زیر به تعدای از آنها اشاره می شود

5- کشتی مغروق US Liberty

این کشتی ۱۲۰ متری به فاصله فقط ۳۰ متر ازساحل و در عمق ۳ تا۲۸ متری آرمیده است. این شناور مغروق در۱۱ ژانویه ۱۹۴۲ توسط نیروی دریایی ژاپنی و با شلیک اژدر هدف واقع شد . پس از تلاش بسیار کاپیتان و خدمه در ساحل تولامبن به گل نشست. البته به گل نشستن این شناور در سال ۱۹۶۳، با فوران آتشفشان گونانگ آگونگ و جاری شدن مواد مذاب به پایان رسید .به همراه سیل مذاب این شناور به دریا بازگشت. اکنون بدنه این مغروق پوشیده از مرجان ها و یکی از زیباترین سایتهای غواصی بالی می باشد.

دسترسی به سایت از طریق ساحل به آسانی ممکن است. شما در عمق ۲۰ متری شاهد خورشید ماهیان بسیار بزرگ، باراکودا و ناپلیون خواهید بود. همچنین این سایت برای غواصی در شب بسیار مناسب است

6- آموک بی -کندی داسا Amuk Bay – Candi Dasa

به فاصله ۳ کیلومتری جنوب شرق آموک بی – کندی داسا و در عمق ۳۲ متری مجموعه ای از صخره ها و شکافهای زیر آبی به پهنای ۱۰۰ متر به چشم می خورد. جریان شدید آب (تا ۵ گره) در این منطقه، غواصی را مختص به افراد با تجربه نموده است. غواصی در جریان شدید دره Tepekong فراموش ناشدنی است.

در این سایت شما کوسه های وایت تیپ را به آسانی ملاقات خواهید نمود و در دسته های بسیار بزرگ باراکودا ناپدید خواهید گردید. در شمال و شرق همین نقطه و در عمق ۲۵ متری سنگفرشی وسیع از مرجانهای طبقاتی و ماهیان تروپیکال به میزبانی شما نشسته اند. ماهیانی از قبیل سنگسر زرد، آنجل و پروانه ماهیان نیز از ساکنان این ریف بسیار زیبا می باشند. وسعت دید در این سایت ۲۰ متر بوده و این سایت برای غواصی در تمامی طول سال بغیر از ژوئن تا سپتامبر مناسب است

 مجری مستقیم تور بالی

7- سایت تولامبن Tulamben :

تولامبن در شمال شرقی جزیره بالی قرارگرفته است. در شرقی ترین نقطه تولامبن نیز مشهور ترین سایت غواصی جزیره بالی، دیواره ۶۰ متری تولامبن غواصان را به خود فرا می خواند. پوشش این دیواره مرجانهایی بی نظیر با قدمت هزاران ساله می باشند. در عمق ۲۷ متری همین دیواره گرگانیائی به چشم می خورد که شاید عکسهایش را در مجلات دیده باشید. این گرگانیای عظیم الجثه ۳ مترو نیم ارتفاع و ۲ متر عرض داشته و با رنگ صورتی خود تاکنون میزبان میلیونها مشتاق از سراسر جهان بوده است .

8- منطقه Batu Kelebit:

در جنوب شرقی همین دیواره و در عمق ۴۰ متری Batu Kelebit با بهترین وسعت دید در منطقه، واقع شده است. در این ریف زیبا نیز شما می توانید به تماشای کوسه های سر چکشی بسیار بزرگ بنشینید. مانتاری ها نیز از میزبانان شما خواهند بود که از آبهای عمیق اقیانوس آرام به اینجا می آیند. شما نیز می توانید در تمامی طول سال بغیر از دسامبر تا مارس به دیدارشان بروید

9- جزایر Nusa Lembongan and Nusa Penida:

در اطراف این دو جزیره شما می توانید بزرگترین آبزیان جهان را دیده و با آنها به غواصی بپردازید. این دو جزیره که در جنوب شرقی بالی واقع گردیده اند نیز از بهترین سایتهای غواصی بوده و دسترسی به آنها نیز آسان می باشد. در اینجا خورشید ماهی اقیانوسی و یا مولامولا را می توان دید که از پلنگتون ها و یا عروس دریایی تغذیه می نمایند

مجری مستقیم تور بالی

10- سایت Ped :

در شمال جزیره Nusa Penida نیز Ped مشهورترین سایت بوده و از آنجایی که جریان آب در اینجا ملایم تر است، مرجانهای طبقاتی فرصت خوبی برای رشد و گسترش در بستر ۲۰ تا ۴۰ متری این ناحیه یافته اند. در این سایت مانتاری ها و شِورون باراکوداها به میزبانی شما آمده و مناظر بدیعی را خلق می نمایند. در بستر همین سایت نیز گرگانیا و اسفنج های خارق العاده ای دیده می شوند. تایتن تریگر، موری ایل ها وآنجل امپراتور نیز از ساکنان اصلی و خاص این ریف بسیار زیبا می باشند

11- سایت Blue :

این سایت بسیار زیبا و کم عمق نیز از نقاط بسیار مناسب برای غواصی در شب و اسنورکلینگ در نزدیکی جزایر Nusa Lembongan و Nusa Penida می باشد. در این سایت شما شانس ملاقات کوسه های وایت تیپ، بلک تیپ و همچنین مولامولاها را خواهید داشت. این ریف کم عمق دیدنیهای بیش از عمق ۱۲ متری اش را به شما ارائه خواهد داد. در این سایت هم شما می توانید آزادانه در تمامی طول سال بغیر از ماه ژوئن تا سپتامبر به غواصی بپردازید

  • پارک آبی واتر بوم

واتربوم بالی ، بعنوان بهترین پارک آبی جنوب شرق آسیااست. در اینجا هر سلیقه ای از امکاناتش لذت خواهد برد. اینجا هم قرار است کلی هیجان را تجربه کنید ، هم آرامش را . سرسره های سر به فلک ساییده و انواع تفریحات آبی شما را به خود میخواند. لااقل زمانیکه برای خوش گذراندن در پارک لازم دارید چهار ساعت است. برخی از تفریحات واتر بوم بالی محدودیت سنی برای کودکان دارد. اما برای بسیاری از وسایل صرفا توجه والدین برای تفریح کافیست.

مجری مستقیم تور بالی

خرید در بالی

بخشی از هر تور را خرید تشکیل می دهد. چه شما به این نیت به سفر رفته باشید چه نه. خرید در تور بالی هم از این قاعده مستثنی نیست. پس از گشت و گذار در تور بالی ، حالا نوبت خرید است. در مناطق شلوغ تر بالی ، فروشگاه های بسیاری وجود دارد. در هتلهای محل اقامت شما هم فروشگاه فراوان است. اما خرید از فروشگاه های سطح جزیره حال و هوای دیگری دارد.

در فروشگاههای بالی ، انواع آنتیک ، صنایع دستی ، پارچه ، تابلوی نقاشی و … پیدا می کنید. برخی فروشگاه ها هستند که لاکچری هستند. در اینجا کالاهای باکیفیت تر و گرانتر پیدا می شود.در مناطق فروشگاهی ، رستورانها و کافه ها و کلابهای متعدد دیده میشود؛

  • مرکز فروشگاهی کاتا بیچ واک

یکی از خاصترین جاهایی که برای خرید معرفی میشود، مرکز کاتا بیچ واک است. اینجا مجموعه ای بزرگ و لاکچری است. برای گشتن در این مرکز ، ساعتها می توان وقت گذاشت. علاوه بر اینکه خرید می کنید ، رستوران و کافه هم وجود دارد. غذاهای خوشمزه محلی و بین المللی درآنجا سرو می شود. وسعت فروشگاه به حدود 4 هکتار می رسد و در منطقه کوتا واقع شده است.

انواع برندها در کاتا بیچ واک

به دلیل شهرتی که این مرکز فروشگاهی دارد، برندهای بسیاری در آن قرار دارند. همه چیز در این مجموعه فروشگاه ، به فروش می رسد. این برندهای مختلف محصولات متنوع زیر را به فروش می رسانند:

  • – منسوجات  رنگارنگ و محلی
  • – اودکلن و پرفیوم و انواع عطر
  • – لوازم آرایشی و بهداشتی
  • – انواع عینک های آفتابی و اکسسوری
  •  سرگرمی کودکان در کاتا بیچ واک :

در کاتا بیچ ، برای همه سن و سالها ، سرگرمی وجود دارد. بنابراین زمان زیادی را برای دیدن این مرکز در نظر داشته باشید. هم فال است و هم تماشا

  • مجری مستقیم تور بالی
  • مرکز فروشگاهی لیپو

پس از کاتا بیچ ، مرکز فروشگاهی لیپو یکی از دیگر از این مراکز است. اینجا انصافا برای خرید کردن بهترین مرکز در بالی است. هر چیزی که بخواهید در این مرکز فروشگاهی فراهم است. این مرکز فروشگاهی ، سه بخش متفاوت دارد . یکی از این بخش ها به کالای لاکچری و برند تعلق دارد. بهترین البسه و کیف و کفش با قیمت های بالا در پاساژ لیپو فروخته می شود. برندهای معتبر بین المللی ، بروز ترین محصولات خود را بفروش می رسانند.

فروش کالاهایی با قیمت مناسب تر

در قسمت دیگر پاساژ لیپو ، انواع البسه و کیف و کفشهای مناسب تر هم فروش می رود. اینجا قیمت ها پایین تر و متناسب تر هستند.

قسمت دیگر پاساژ به انواع زیورآلات تعلق دارد. می توانید اکسسوری های جذاب و زیبا را خریداری کنید. به جرات جالب ترین قسمت پاساژ همین قسمت است.

دیگر امکانات پاساژ لیپو

درست است که برای گشت و گذار به این پاساژ آمده اید. اما قرار است از جهات مختلف به شما خوش بگذرد. برای مثال در این پاساژ شما :

– انواع کافه و رستوران

  • – اغذیه فروشی
  • – کافی شاپ
  • – سینما ( از دیدن فیلمهای بالیوودی لذت ببرید. )

را خواهید دید.

  • مجری مستقیم تور بالی
  • مرکز فروشگاهی بالی کالکشن

بالی کالکشن ، از جمله فروشگاههای لاکچری بالی است . اینجا قرار است اساسی خرید کنید. اینجا قرار است ، جیب شما کاملا خالی شود . هر چیزی که برای خرید کردن شما وجود داشته باشد در بالی کالکشن پیدا می کنید. وقتی گشت و گذار شما تمام شود ، باید برای حمل همه خریدها تاکسی بگیرید.

در بالی کالکشن ، فروشگاه های بزرگ و کوچک بسیاری وجود دارد. فروشگاه بزرگ برندهای معروف دنیا در کنار فروشگاه های کوچک محلی. همگی بهترین جاذبه برای محلیها و گردشگران است. در این مجموعه ، استخرهای آبگرم و spa برای تفریح قرارداده اند. خدمات ماساژ در این مجموعه ، خود بتنهایی یکی از جاذبه های گردشگری است. مطمئن باشید پاساژ گردی بالی کالکشن یکی از یادگاریهای تور بالی است.

  • مرکز فروشگاهی دیسکاوری

از میان مراکز فروشگاهی بالی ، مرکز فروشگاهی دیسکاوری بگونه ای دیگر شهرت دارد. مرکز فروشگاهی دیسکاوری بین گردشگران محبوبیت بیشتری دارد. در آنجا علاوه برآنکه در  کنار زیبایی های آبی بیکران قرار گرفته است. فروشگاه های پر زرق و برق آن جلوه ای خاص دارد. دیدن ویترینهای پرنور و شیک پاساژ دلیل جذب گردشگران است.

در اینجا ، برندهای خاص اکسسوریها و عینک و جواهرآلات نمایندگی دارند. لباس های برند مختلفی در این پاساژ کنار هم قرار گرفته اند. البته این به معنای گران قیمت بودن آنها نیست . با قیمت های متناسب هم می توانید خرید کنید.

رستورانهای مرکز فروشگاهی دیسکاوری

سطح رستورانهای مرکز فروشگاهی ، بالاست . غذاهای متنوع با بهترین مواد اولیه و به بهترین شکل آماده شده و سرو میشوند. نکته جالبی که وجود دارد اینست که حین غذا، میتوانید منظره زیبای دریایی را ببینید.

آمفی تئاتر مرکز فروشگاهی دیسکاوری

آمفی تئاتر مرکز فروشگاه دیسکاوری ، شهرت بسیاری دارد. این آمفی تئاتر در امتداد ساحل واقع شده است. در این مرکز ، نمایشهای محلی اجرا می شود. این نمایشها برای گردشگران بسیار جالب و جذاب است. بنابراین هنگام اجرای نمایش همیشه شلوغ و پرجمعیت است.

  • مجری مستقیم تور بالی
  • مرکز فروشگاهی کوتا

بلواری را تصور کنید که هر دو طرف آن را فروشگاه های متعدد فراگرفته اند. مرکز فروشگاهی کوتا ، در واقع همین بلوار است. در امتداد این بلوار ، فروشگاه ها کنار هم شانه به شانه ایستاده اند. خریداران بسیاری به این مرکز فروشگاهی مراجعه می کنند. برای همین ، همیشه این خیابان مملو از خریداران و گردشگران است.

تنوع اجناس در مرکز فروشگاهی کوتا

هر چیزی که شما بخواهید با کمی گشت و گذار پیدا می کنید. به ویژه وسایل تفریحات آبی و غواصی و موج سواری به فروش می رسد. برندهای مختلف بین المللی در کنار فروشگاه های محلی به فروش کالا مشغول هستند . نگران بودجه خرید خود نباشید . همه چیز با هر سطح سلیقه و بودجه ای در دسترس شماست. تنها کافی است وقت بگذارید و خرید کنید.

میوه های استوایی ، غذاهای اغذیه ای ، سوغاتی و کالاهای هنری متنوعی را برای خرید پیدا خواهید کرد. برای همین است که می گویم تنها کافی است وقت بگذارید.

هایپر مارکت در مرکز فروشگاهی کوتا

حالا که به این خیابان آمده اید بهتر است به هایپر مارکت این خیابان هم سر بزنید. قیمت های متنوع و انواع کالاها در هایپرمارکت عرضه می شود. شما به هیچ عنوان قرار نیست دست خالی باز گردید. از همین هایپرمارکت سوغاتی های خود را خریداری کنید .

  • مرکز فروشگاهی اوبود

همان طور که بالاتر در مورد منطقه جنگلی اوبود بالی گفتیم، موقعیت اوبود خاص است. حالا به این ویژگی ها، مرکز فروشگاهی اوبود را هم اضافه کنید. اگر نیت این را دارید که برای بستگان خود سوغاتی بخرید، کافی است به اینجا مراجعه کنید. مرکز فروشگاهی اوبود درست مقابل کاخ سلطنتی واقع شده است. و بهترین جا برای خرید سوغاتی ویادگاریهای متنوع است.

آنچه در مرکز فروشگاهی اوبود خواهید خرید ؛

  1. کیف های دستبافت
  2. صنایع دستی
  3. سبد های حصیری
  4. کلاه های حصیری
  5. روسریهای ابریشمین
  6. لباس های سنتی و دست دوز بالی
  7. مجسمه های چوبین
  8. تابلوهای نقاشی

علاوه بر خرید سوغاتی و یادگاری ، غذاهای خوشمزه محلی هم میتوانید بخرید. کافه های انگشت شمار، بهترین قهوه های دنیا را برای شما آماده می کنند. با قدم زدن در این خیابان ها ، با کمی دقت آداب و رسوم مردمان محلی را درمیابید.

  • مجری مستقیم تور بالی
  • مرکز فروشگاهی سوکاواتی

مرکز فروشگاهی سوکاواتی ، از آن مراکز خرید محلی بزرگ است که می توان انتخاب کرد. این مرکز در دو طبقه ساخته شده است. سوکاواتی بهترین جا برای خرید صنایع دستی محلی است. بومیان منطقه ، محصولات خود را در سوکاواتی به فروش می رسانند.  فقط یادتان باشد ، نه تنها در سوکاواتی، در جنوب شرق آسیا برای هر خرید چانه بزنید. هم یک رسم است و هم شما با چانه زدن به قیمت واقعی کالا نزدیک می شوید.

در این بازار مکاره ، انواع مجسمه های چوبین ، تندیسهای متنوعی از بودا وتابلوی نقاشی پیدا می شود. معمولا اگر اواخر هفته به این مرکز سر بزنید یا حوالی کریسمس ، تخفیف خوبی میگیرید. همین تخفیف های باعث شده که این مرکز فروشگاهی بسیار شلوغ و پر ازدحام باشد.

نام تعدادی از هتلهای بالی

در انتهای این مقاله درباره تور بالی بود، نام تعدادی از معروفترین هتلهای بالی را میبریم:

BALI RANI

WHITE ROSE

KUTA PARADISO

ANVAYA

GRAND MIRAGE

DISCOVERY

AYODYA

NUSA DUA BEACH

GRAND HAYATT

PADMA LEGIAN

SOFITEL

SHERATON

THE LAGUNA

RIMBA JIMBARAN

PADMA UBUD

AYANA

DOUBLE SIX

W RETRATE

VICEROY

اسامی برخی از مراکز خرید بالی:

1) Denpasar

2) Kuta

3) Sanur

4) Sukawati

5) Ubud

6) Matahari Department Stores

7) Bali Mal Galeria Kuta

8) Galeria Nusa Dua

9) Ramayana Bali mal

10) Legian

11) Seminyak

12) The Bypass

13) Batubulan

14) Celuk

15) Bona

16) Tegalalang