post

بوئینگی که صاحب ندارد!

جالب است بدانید در جنوب بالی یک بوئینگی که صاحب ندارد رها شده است. در واقع نه در فرودگاه و نه در قبرستان هواپیماها نیست. در یک دشت بزرگی رها شده است. کسی از گذشته ی این هواپیما هیچ نمی داند. به طور دقیق، این هواپیما در نزدیکی ساحل یک بوئینگ ۷۳۷ در جنوب بالی (Bali) به حال خود رها شده است. مکان مورد نظر، فرودگاه یا قبرستان هواپیماها نیست، بلکه دشتی در نزدیکی نوعی معدن سنگ آهک است و هیچ کس نمیداند این هواپیما چطور به آنجا آمده است.

این بوئینگ در نزدیکی ساحل جنوبی شبه جزیره بوکیت رها شده است. درواقع نزدیک به بزرگراه رایا نوسا دوئا سلاتان قرار دارد و فاصله ی آن تا ساحل پانداوا تنها ۵ دقیقه می باشد. مسئله این است که این هواپیما در نزدیکی جاده ی پر ترددی فرود آمده اما هیچ کس از این موضوع اطلاعی ندارد. بیشتر افراد محلی می گویند که قرار بوده از این هواپیما بعنوان رستوران توریستی استفاده کنند. بغیر از این موارد اطلاعات دیگری از آن نداریم.

احتمالی وجود دارد که این هواپیما خریداری شده و در جای کنونی سرهم شده است. اینطوری شاید قانع شویم که چرا در هنگام فرود کسی متوجه ی آن نشده است.

این روزها این بوئینگ به یک جاذبه تبدیل شده است که در صورت سفر به اندونزی می توانید از آن دیدن کنید. این نکته را فراموش نکنید که بین بزرگراه و بوئینگ یک مانعی وجود دارد که دیدن هواپیما را کمی سخت می کند.

پس باید دقت خود را بالا ببرید. برای بهتر دیدن شدن این بوئینگ باید جاده را به سمت پایین رفته و به جایی برسید که به بالای هواپیما راه دارد. البته این هواپیما در یک ملک شخصی قرار گرفته است که باید برای دیدن آن هزینه ای متوسط پرداخت کنید.

جهت خرید تور بالی کلیک کنید …

پلیکان پرواز آسیا مجری مستقیم تورهای بالی آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *