post

هتلهای ساحلی بالی

بالی برای بسیاری از گردشگران سرتاسر دنیا، مقصدی برای تعطیلات است. انتخاب بین هتلهای ساحلی بالی برای خانواده ها کار سختی است.  نه تنها تعطیلات که در هر زمانی که تصمیم به مسافرت بگیرند.  بسته به نظر مسافر که تمایل به استراحت و ریلکس کردن داشته باشد یا از هیجان خوشش بیاید. بالی مقصد برای برآوردن آرزوی مسافران است. چه شما اهل مراقبه و یوگا باشید یا اهل خرید از جاهای شلوغ ، بالی همانجایی است که به دنبالش هستید. 

مشاهده انواع تور بالی

هتلهای ساحلی بالی برای کودکان

بالی ، بهترین مقصد برای سفرهای خانوادگی است. هتلهای ساحلی بالی برای کودکان شما هم امکانات عالی در نظر می گیرد . تا بهشان خوش بگذرد و خاطره ای همیشگی باشد. فرقی نمی کند خردسال باشند یا نوجوان ، در هتل ها، کلاب های مخصوص کودکان ، سرویس های مخصوص در محل و … مهیاست.

در اینجا تعداد ۶ هتل از هتلهای ساحلی بالی که برای سفر خانوادگی عالی هستند معرفی میشوند.

  • هتل four season bali
  • هتل mandapa
  • هتل legian bali
  • هتل kayumanis جیمباران
  • هتل oberoi beach
  • هتل regie

صدور ویزای اندونزی

  • هتل four season bali

به فاصله نیم ساعتی از سمینیاک ، به خلیج آرام جیمباران می رسید. هتل four season  در یکی از تاپ ترین موقعیت های ساحل واقع شده و منتظر پذیرایی از مسافرانش است. برای کودکانی که به این هتل می آید اینگونه خوشامد می گویند؛

  • -هدایایی برای خوشامدگویی
  • – روپوش
  • – دمپایی ،
  • – منوی غذایی کودک
  • – باشگاه کودکان

برای کودکانی که بین ۵ تا ۱۲ سال سن دارند ، ۵۰% تخفیف برای روی منوی غذایی دارند.

برای کودکان زیر ۵ سال ، غذا رایگان است.

امکانات هتل four season bali :

در ویلاها ، دکورهایی با تم بالزیایی وجود دارند. تختخواب ها برای خواب راحت شما ، پشه بند دارند. هر ویلا استخر مخصوص به خود را دارد. کلوپ ساحلی با فعالیت هایی که مستلزم پرداخت هزینه دارد در خدمت شماست. برای مثال کرایه دوچرخه ، استفاده از تخته های موج سواری پدال دار ، تورهای گشت و … مرکز آبگرمی که در هتل وجود دارد ، برای یک استراحت حسابی در خدمت شماست. اگر اهل ماساژ هستید که بهترین فرصت در اختیار شما قرار داده شده است.

نشانی : جیمباران ، baran Bay Kuta Selatan ، هتل FOUR SEASON RESORT BALI

مشاهده قیمت های تور بالی ترکیبی جنگل و دریا

نمایی از هتل four season در هتلهای ساحلی بالی

  • هتل MANDAPA

به فاصله یک ربعه از اوبود ، هتل مانداپا از گروه RITZ-CARLTON قرار دارد. موقعیت هتل در دره ای سرسبز و جنگلی و در حاشیه رودخانه آیونگ است. در طراحی هتل مانداپا ، حفظ حالت روستاگونه منطقه حفظ شده است. در آنجا انواع سوئیت ها و ویلاها ساخته شده اند. برخی از این ویلاها دارای حیاط پشتی و باغ خصوصی هستند. برای تزیین اتاق ها، سبک سلطنتی بالی ارائه شده است.

برای کودکان در هتل ، کلوپ مخصوصی در نظر گرفته شده است. در آنجا فعالیتهایی که مخصوص سن آنهاست انجام می شود. با سرگرم شدن بچه ها، بهترین فرصت برای لذت بردن اوقات تنهایی والدین است. والدین در این زمان می توانند در مجموعه آبگرم فوق لاکچری هتل استراحت کنند. در کنار رودخانه آیونگ ، می توانید از خوردن غذاهای محلی و بین المللی لذت ببرید.

نشانی : اوبود ، Banjar Kedewatan Bali ، Jl. Kedewatan

مشاهده قیمت های تور بالی ۵ شب کوتا ۲ شب نوسا

یکی از ورودیهای هتل مانداپا از سری هتلهای ساحلی بالی

  • هتل LEGIAN BALI

هتل لگیان بالی درست در کنار ساحل سمینیاک قرار گرفته است. هتل یکی از هتل های ساحلی بالی لاکچری و ۵ ستاره است. که برای اقامت خانوادگی شما بهترین انتخاب است. در اینجا برای کودکان شما منوی مخصوص غذایی وجود دارد. حتی والدین می توانند برای نگهداری کودکان از پرستار کودک استفاده کنند.

امکانات هتل لگیان بالی

در این هتل ، سوئیتهای خانوادگی وجود دارد که امکانات رفاهی بسیاری را تدارک دیده است. تزئینات اتاق ها با چوب های تیره رنگ و دیواره های سفید رنگ هماهنگ شده است. شبیه به آنچه که از هنر بالیایی سراغ دارید. امکانات اینجا شامل بالکن های اختصاصی رو به اقیانوس هند است. دستگاه تهیه نسپرسو و سیستم های صوتی هم تعبیه شده است.

رستوران های خود هتل ، غذاهای محلی و آسیایی و بین المللی متنوع را سرو می کند. شما همچنین می توانید ، دوچرخه از هتل کرایه کنید. و از دوچرخه سواری در محیط لذت ببرید.

نشانی : سمینیاک ، Jalan Kayu Aya

قیمت های تور بالی پوکت

هتل لگیان بالی یکی از زیباتری هتلهای ساحلی بالی

  • هتل KAYUMANIS JIMBARAN

با چند دقیقه پیاده روی ساحلی و در میان جنگل محلی ؛ به مجموعه اقامتی خصوصی کایومانیس جیمباران می رسید. اینجا با هتلی چهار ستاره روبرو هستید که برای اقامت خانوادگی پیشنهاد خوبیست. این هتل هم از جمله هتلهای ساحلی بالی است.

امکانات هتل کایومانیس جیمباران برای کودکان:

در هتل به کودکان روپوش و دمپایی مخصوص داده می شود. استخر شنای خصوصی و آشپزخانه کوچک هم برای کودکان در نظر گرفته شده است. چنانچه درخواست کنید ، برای بازی کودکان، پلی استیشن هم در اختیارتان قرارداده میشود.

می توانید در مدت اقامت برای تور ماهیگیری هم ثبت نام کنید. در کلاس های یوگا شرکت کنید . و اما نشانی : جیمباران ، JALAN YOGA PERKANTHI است.

استخر پرگل یکی از هتلهای ساحلی بالی

  • هتل THE OBEROI BEACH RESORT

در سمینیاک ، هتل OBEROI BEACH RESORT درست در کنار آب ساخته شده است. پشت هتل ، منطقه سرسبز جنگلی قرار دارد. قرار است در این هتل شما تجربه یک اقامت لاکچری را داشته باشید . ویلاهای بزرگ هتل مکانی مناسب برای اقامت خانوادگی است. برای شما ، استخرهای خصوصی در نظر گرفته شده است . دکور هم از تزیین بالزینی تبعیت کرده و برای لذت بیشتر ، حمام های مرمرین قرار داده است. استراحت در محیط زیبای اتاق ، حس آرامش را به شما هدیه می کند.

امکانات هتل OBEROI BEACH REDORT:

امکانات هتل شامل دو رستوران برای سرو غذاهای اندونزیایی و اروپاییست. استخر شنا دارد. مکانی برای ماساژ شما در نظر گرفته شده است. اتاق ماساژ و نقاشی درمانی منظره ای زیبا به باغ دارد. امکانات GYM و یوگا هم برای شما برقرار است.

نشانی : سمینیاک ، Jl. Kayu Aya

مشاهده تور بالی سنگاپور پوکت

تصویر هتل زیبای oberoi beach یکی از هتلهای ساحلی بالی

  • ریزورت st. REGIS  بالی

هتل سنت رجی بالی ، در ساحل نوسا دوا در جنوب جزیره بالی واقع شده است. سواحل نوسا دوا به داشتن هتلهای لاکچری شهرت دارد. دکوراسیون هتل ، ظریف و زیبا و چشم نواز است. مجسمه های مرمرین دنیای قدیم بهمراه لوسترهای حیرت انگیز و فرشهای سبک ملیله جزو تزئینات هتل است.

امکانات هتل ST. REGIS  بالی :

اتاق های ویلایی عموما یکخوابه و دو خوابه هستند. اتاق هایی بسیار راحت به همراه استخرهای خصوصی برای هر اتاق . ترکیبی از سوئیت های بسیار بزرگ هم پیدا می شود که بینهایت زیبا است.

امکانات هتل ST. REGIS   بالی برای کودکان:

کودکان شما ، در مرکز آموزشی کودکان راهنمایی می شوند. در این مرکز ، آموزشهای متناسب با سن کودکان بین چهار تا دوازده سال داده می شود. در این مدت ، والدین می توانند کمی در مرکز spa ریلکس کنند .

نشانی : نوسادوا ، nusa dua lot S6 ، Kawasan Pariwisata

مشاهده تور بالی مالزی

استخر سنت رجی ریزورت یکی از زیباترین هتلهای ساحلی بالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *