post

خرید کفش ورزشی از ویتنام

خرید کفش ورزشی از ویتنام  ، موضوعی است که کمتر مورد بررسی قرار گرفته است.

یکی از دلایل سفر ، خرید کردن است

بیشتر ما ، برای آرامش یافتن و دور شدن از هیاهوی زندگی به سفر می رویم. زمانی را پیدا می کنیم و هزینه ای پرداخت می کنیم تا کمی روحمان تازه شود. اما این دلیل برای بعضی از مسافران متفاوت است. بعضی از مسافران فقط برای خرید سفر می کنند. بعضی از مسافران در کنار لذت بردن از سفر ، خرید را هم دوست دارند.

 

خرید در جنوب شرق آسیا

از قدیم الایام ، سفر به  جنوب شرقی آسیا مترادف با خرید شلوار و پیراهن زنانه و کتونی بود. بعضی بهترین وسایل برقی را از جنوب شرق آسیا می خریدند و به همراه می آوردند. در این میان ، ویتنام شهرت خاص خود را دارد. آژانس پلیکان پرواز آسیا در این مقاله متفاوت ، به این موضوع می پردازد. با ما همراه باشید.

برندهای مشهور خرید کفش ورزشی از ویتنام

در میان کشورهای جنوب شرق آسیا ، ویتنام ویژگی خاص خود را دارد. باور کردنی نیست . اما ویتنام به عنوان کشوری شهرت دارد که متخصص کفش و لباس است. این تخصص از دو جهت باعث شهرت ویتنام شده است:

واضحتر بگوییم ، ویتنام علاوه بر تولید کفش و لباس ، میزبان بسیاری از برندهای معروف بین المللی است. شما در ویتنام ، بسیاری از برندهای معروف را با تبلیغات بسیار ، مشاهده خواهید کرد.

کدام شهرها برای خرید کفش ورزشی از ویتنام بهتر هستند؟

در این مقاله ، مهم ترین شهر های ویتنام از این لحاظ بررسی می گردد:

  • شهر هوشی مین ( سایگون ) :
  • مهم ترین شهر اقتصادی ویتنام است که در جنوب این کشور واقع شده است. شهری لاکچری ، که برندهای معروف دارای فروشگاه های مختلفی هستند.
  • تور ترکیبی  ( اسپشیال تور ) 
  • شهر هانوی :

  • پایتخت کشور ویتنام که به لحاظ سیاسی اهمیت بیشتری نسبت به سایر شهرها دارد. اما به هر حال ، فروشگاه های برندهای مختلف در این شهر فعالیت خود را دارند. هانوی در شمال کشور ویتنام قرار دارد.
  • تور دانانگ 

شهر هوشی مین بعنوان مرکز خرید کفش اسپرت از ویتنام

هوشی مین سیتی ، همان طور که درباره اش گفتیم ، فروشگاه های بسیاری دارد. برندهای مختلف تلاش نموده اند ، بیشتر در جاهای مشهورتر فروشگاه داشته باشند. مثلا در کنار مناطقی مثل کلیسای نوتردام ، بازار بن تان و دفتر مرکزی پست سایگون . مراکز فروشگاهی و مال ها چند دقیقه با جاذبه های گردشگری مذکور فاصله دارند.

به جز فروشگاههای بزرگ ، خاطرتان باشد که فروشگاههایی که در کوچه ها هستند مناسبتر هستند. فروشگاه کوچکتر ، قیمت های مناسبتری نسبت به فروشگاه های مرکزی و بزرگ دارند.

تعدادی از فرروشگاه های برند در هوشی مین سیتی   

فروشگاه های Libé Workshop و Devon London   مختص کفش های زنانه هستند. اما فروشگاه L’Usine هم کفش های زنانه می فروشند و هم مردانه . در ناحیه یکم هوشی مین سیتی ، بهترین فروشگاه های مد و فشن قرار دارند. هم چشم نواز هستند و هم برند.

بهترین فروشگاه هایی که کفش های اسپرت مردانه را می فروشند را نام می بریم ؛ G-lab ، Sole Station ، Hang Chinh Hang Gia Re و  Real ‘n’ Rare . این فروشگاهها، برندهای معروفی چون آدیداس اورجینالز ، جردن ، نایکی ، آسیکس ، آندر آرمور را میفروشند.

 

تعدادی از فرروشگاه های برند در هانوی

تنها شهرت هانوی به خاطر زندگی محلی ، مردمان خوب و غذاهای محلیش نیست. بهشت بهترین فروشگاه ها در ویتنام است. بخشی از شهرت هانوی قدیمی ، به دلیل تولیدات چرمی دستی و لباسهایش است. فروشگاه های بسیاری در این شهر این محصولات را می فروشند.

از آنجایی که قرار است ، فروشگاه های کفش های کتونی را در هانوی بررسی کنیم . نام تعدادی از این فروشگاه ها را ذکر می کنیم : Friendly shop ، Yaly Couture ، An Nam shoe shop ، The First Shoes Shop ،  Lotte Centre ، Trang Tien Plaza ، Vincom Mega Mall Royal City Read

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *