تور کوالا لنکاوی

7 شب و 8 روز - قیمت از: 275 دلار
نام هتل درجه خدمات ۲ تخته (هر نفر) ۱ تخته (هر نفر) کودک با تخت کودک بدون تخت توضيحات
ASENIA RESORT
OAKWOOD


B.B
275 دلار
495 دلار
عدم پذیرش هتل
120 دلار
کوالالامپور - لنکاوی
RAMADA LANGKAWI
RAMADA SUITES BY WYNDHAM KLCC


B.B
305 دلار
560 دلار
305 دلار
130 دلار
کوالالامپور - لنکاوی
RAMADA LANGKAWI
IMPIANA KLCC


B.B
320 دلار
590 دلار
عدم پذیرش هتل
135 دلار
کوالالامپور - لنکاوی
BERJAYA LANGKAWI
ROYALE CHULAN KUALA LUMPUR


B.B
480 دلار
855 دلار
عدم پذیرش هتل
170 دلار
کوالالامپور - لنکاوی
NOVOTEL KUALA
BERJAYA LANGKAWI


B.B
495 دلار
880 دلار
عدم پذیرش هتل
175 دلار
کوالالامپور - لنکاوی
HOLIDAY VILLA
GRAND MILLENNIUM KUALA LUMPUR


B.B
510 دلار
920 دلار
355 دلار
180 دلار
کوالالامپور - لنکاوی
HOLIDAY VILLA
PULLMAN KLCC


B.B
555 دلار
985 دلار
420 دلار
190 دلار
کوالالامپور - لنکاوی
PELANGI BEACH
SHANGRI-LA


B.B
680 دلار
1200 دلار
عدم پذیرش هتل
215 دلار
کوالالامپور - لنکاوی
EQ KUALA
PELANGI BEACH


B.B
740 دلار
1325 دلار
500 دلار
225 دلار
کوالالامپور - لنکاوی

خدمات تور

تور 7 شب و 8 روز (4 شب کوالالامپور و 3 شب لنکاوی)

بیمه مسافرتی ، لیدر فارسی زبان ، ترانسفر فرودگاهی ، پرواز داخلی ، اقامت در هتل ها با صبحانه ، گشت شهری در کوالالامپور، پرواز رفت و برگشت به کوالالامپور

توضیحات

مدارک : اسکن پاسپورت با حداقل هفت ماه اعتبار از زمان بازگشت

به نرخ های فوق ، نرخ ریالی پرواز ها اضافه می گردد.

برای استعلام نرخ نوزاد ، لطفا با کانتر در تماس باشید.

50% از کل مبلغ قرارداد در ابتدای قرارداد دریافت می شود.

توضیحات : بیمه ی افراد بالای 60 سال به عهده ی مسافر یا آژانس همکار می باشد . کنترل پاسپورت و ممنوع الخروجی به عهده مسافر می باشد.

تلفن : ۰۲۱۸۸۱۷۱۰۶۱

شما می توانید این تور را از طریق تلگرام به سایر دوستان خود معرفی کنید

ارسال به دوستان

دانلود این پکیج

دانلود

تور کوالا لنکاوی

سرزمینی که از لحاظ فرهنگ و سنت‌ها، با کشورهای هم مرز خود خیلی متفاوت است.  تور کوالا لنکاوی از جنگل شهری سرسبز کوالا تا ساحل بی نظیر جزیره های پرهنتیان، مالزی جذابیت های توریستی گوناگون و زیادی دارد. در تور به مالزی می‌توانید ۱ روز را در جوار قبیله های بومی زندگی کنید یا در بلنداهای کامرون از مزرعه های چای بازدید کنید، در بوستان های طبیعی می‌توانید از بلنداهای انبوه بالا بروید و حیات وحش را از نزدیک ببینید.

شرایط آب‌ و‌ هوا تور مالزی تور کوالا لنکاوی

مالزی در کنار خط استوا قرار دارد پس آب و هوای استوایی دارد به این معنی که در کل طی سال، گرم و مرطوب است. متوسط باران سالانه‌ ۲۶۰ سانتی‌متر و متوسط دمای هوا ۲۹ درجه‌ی سانتی‌گراد است.

مناسب ترین  موقع برای سفر تور مالزی تور کوالا لنکاوی

آب و هوا در مالزی، خیلی کم تغییر می‌کند و اصولا دمای هوای روز در حد ۳۲ درجه سانتی‌گراد است. رطوبت در کل طی سال، بالا است. ضمن این در کل طی سال بیشتر عصرها، باران می‌بارد. فقط نکته‌ای که درباره ی آب و هوا و برنامه‌ریزی برای موقع سفر باید لحاظ کنید ،تور مالزی  شروع مانسون، یا فصل بارش است.

مناسب ترین موقع برای سفر به اغلب منطقه ها، میان ماه مارس و اوایل اکتبر است. موقعی که شدت بارش و رطوبت خیلی کمتر است البته آلودگی هوا که اصولا نشات گرفته از آتش‌سوزی در جنگل‌های اندونزی است، هوا را مه‌آلود و بعضی از پروازها را کنسل می‌کند.

مخارج سفر تور مالزی تور کوالا لنکاوی

مخارج سکونت تور مالزی تور کوالا لنکاوی

مخارج سکونت در هاستل ها شبی ۲۸ تا ۵۲ رینگیت مالزی است. هر چه شهر مورد نظر شما وسیع تر باشد، طبیعتا این مخارج بالا می رود. اتاق شخصی در خوابگاه ها، شبی ۸۰ رینگیت خرج دارد. اغلب خوابگاه ها صبحانه و نت مجانی دارند ولی اصولا آشپزخانه ندارند تا بتوانید شخصا آشپزی کنید. اگر چادر دارید، می‌توانید در کمپ سکونت کنید ولی تنها در بوستان ها و منطقه های همگانی. تور مالزی تور کوالا لنکاوی

تور مالزی هتل‌های کم هزینه با نت مجانی و شبکه تهویه‌ی خوب، از شبی ۸۰ رینگیت آغاز می‌شوند. برای سکونت در هتل‌های مناسب تر و برند، باید شبی ۲۱۰ رینگیت بپردازید.

مخارج غذا تور مالزی تور کوالا لنکاوی

۱ وعده غذای خیابانی از پایین تر از ۶ رینگیت است و کمتر با قیمت بیش از ۱۶ رینگیت می‌رسد. اقسام فست فود حدود ۱۵ رینگیت نرخ دارد. در رستوران‌های کم هزینه حدود ۱۲ تا ۲۲ رینگیت برای غذا باید هزینه کنید البته غذاهای غربی، پر هزینه تر هستند. برای خوردن غذا در ۱ رستوران معمولی، باید نفری نزدیک ۳۰ رینگیت هزینه کنید. خرج خرید مواد غذایی لازم برای ۷ روز ، در حالتی که قصد کنید خودتان غذا درست کنید کنید، حدود ۹۲ تا ۱۸۰ رینگیت است. اگر می‌خواهید نرخ غذا را کم کنید، مواد غذایی بومی را خریداری کنید. تور مالزی 

تور کوالا لنکاوی

 

مخارج نقل و انتقال همگانی تور مالزی تور کوالا لنکاوی

برای رفت و آمد با اتوبوس باید هر ساعت ۶ تا ۱۶ رینگیت بپردازید. تاکسی‌ خیلی پر هزینه است زیرا باید به ازای یک نفر هزینه بدهید و اگر یک نفر باشید و کسی را یافت نکنید که تاکسی را با او به شکل اشتراکی استفاده کنید باید پول ۴ نفر را بپردازید. در شهر اغلب تاکسی‌ها از سیستم متری استفاده نمی‌کنند در این حالت حتما از پیش در باره ی هزینه به توافق برسید.

مخارج تفریحات تور مالزی تور کوالا لنکاوی

اغلب جذابیت های توریستی در مالزی خیلی کم هزینه است. تورهای پیاده روی روزانه حدود ۳۸ تا ۷۸ رینگیت خرج دارند. مخارج تورهای غواصی حدود ۲۴۸ تا ۳۱۰ رینگیت است. تورهای رودگردی نزدیک ۲۳۰ رینگیت خرج دارند و ورودی اغلب بوستان های ملی پایین تر از ۲۵ رینگیت است.

کم کردن مخارج تور مالزی  تور کوالا لنکاوی

تاکسی‌ها

تاکسی‌های اصولا از تاکسی‌متر استفاده نمی‌کنند پس پیش از اینکه سوار شوید در مورد مخارج با راننده موفقت کنید.

سکونت در کمپ تور مالزی تور کوالا لنکاوی

امکان چادر زدن در بوستان ملی وجود دارد. برای اینکه در مخارج سفر خود صرفه‌جویی کنید، می‌توانید در کمپ سکونت کنید و شبی نزدیک ۷ رینگیت بپردازید.

 

غذای خیابانی بومی تور مالزی تور کوالا لنکاوی

مغازه های غذای خیابانی مناسب ترین مکان برای غذا میل کردن است. این غذاهای خیابانی بومی نیز به شدت خوشمزه هستند و نیز نرخ کمی دارند. در اصل مناسب ترین و کم هزینه ترین غذاهایی که در این کشور می‌توانید میل کنید، غذای خیابانی است.

تورهای پیاده‌روی مجانی تور مالزی تور کوالا لنکاوی

استفاده از یکی از تورهای پیاده‌روی ، مناسب ترین روش برای گردش در کوالالامپور است. در این تورها نه تنها از جذابیت های ویژه دیدن می‌کنید بلکه چیزهای فراوانی در رابطه با تاریخ و فرهنگ این کشور یاد می‌گیرید.

جاذبه‌های توریستی تور مالزی تور کوالا لنکاوی

بوستان ملی گونونگ گادینگ

مشتاقان به گیاه‌شناسی بی تردید از بودن در این بوستان ملی فیض می برند چون وسیع ترین گل دنیا در این بوستان می‌روید. اندازه گل رافلزیا به ۱۰۰ سانتی متر نیز می‌رسد و وزن آن هفت کیلوگرم است اما رایحه ای خیلی نامطبوع دارد. گل‌های این گیاه پس از چند روز خراب می شوند. خوشبختانه این گیاه در کل طی سال گل می‌دهد ولی بهترین موقع برای دیدن این گل از ماه نوامبر الی ژانویه است.

 

 

جزیره‌ی مانوکان تور مالزی تور کوالا لنکاوی

این جزیره، جزیره‌ی وسیع بوستان ملی ، نخستین بوستان ملی دریایی مالزی است. در این جزیره می‌توانید مناسب ترین تفریح های آبی را تست کنید. جزیره به علت ساحل بی همتایش معروف است. برترین ساحل این جزیره در آخر شرقی آن قرار دارد.

صومعه غارهای باتو تور مالزی تور کوالا لنکاوی

گردشگرانی که برای رفتن به صومعه غارهای باتو برنامه‌ریزی می‌کنند، با یکی از خاص ترین جاذبه‌های توریستی مالزی مواجه می‌شوند؛ یک هنر هندوی بی نظیر. ۲ غار اصلی که مجموعه غارهای باتو را شکل می‌دهند، اصلی ترین معبد هندویی هستند که بیرون از هند قرار دارد. صدها مسافر در مراسم تایپوسام، یک جشن هندوی سالانه، در این صومعه کنار هم می‌آیند. خاص ترین قسمت این مجموعه‌ی مذهبی، تندیس بسیار وسیعی از یکی از خدایان هندو است.

منطقه‌ی بوکیت بینتانگ ، کوالالامپور تور مالزی تور کوالا لنکاوی

این منطقه، یکی از اصلی ‌ترین منطقه های خرید در کوالالاپور است پس گردشگرانی که علاقه دارند خرید کنند تا دیگر جانی برای قدم زدن نداشته باشند، بی تردید در این منطقه فیض می‌برند و هر چه بخواهند یافت می‌کنند. این منطقه، چند مرکز خرید دارد که از وسیع ترین مرکزهای خرید جهان است. این مجموعه، یک بوستان موضوعی سرپوشیده نیز دارد.

 

 

 

جزیره‌ی ردانگ تور مالزی تور کوالا لنکاوی

این جزیره برای علاقمندان ساحل بنا کرده اند. ساحل شنی سفید رنگ و آب‌های شفاف اقیانوس، موجب شده که این جزیره مکان خوبی برای غواص ها باشد. در اصل، غواصی و تفریح های ساحلی، خاص ‌ترین جاذبه‌های این جزیره است. اگرچه این جزیره یکی از وسیع ترین جزیره های دور از شبه‌جزیره‌ی مالزی است ولی به قدری کوچک است که می‌توانید به جای جای آن، پیاده سر بزنید. می‌توانید در مناطق آن رانندگی کنید یا در راه های جنگلی، پیاده‌ روی کنید.

بوستان ملی باکو تور مالزی تور کوالا لنکاوی

بوستان ملی باکو، یکی از مناطق توریستی محبوب در مالزی است به ویژه برای اشخاصی که خدمات تفریحی در دل طبیعت را دوست دارند. این بوستان در ایالت ساراواک قرار دارد. بوستان اگرچه زیاد وسیع نیست، جاذبه‌های طبیعی زیادی دارد. حیات وحش، جنگل‌های بارانی، آبشارهای زیبا، ساحل های دیدنی و تفریح های دریایی را در این بوستان تجربه خواهید کرد.

کلیسای مسیح، ملاکا تور مالزی تور کوالا لنکاوی

یکی از خاص ‌ترین نشان های شهر ملاکا، کلیسای مسیح است. این کلیسا از طریق هلندی‌ها، در نیمه های قرن ۱۷ بنا شده و یکی از باستانی ترین کلیساهای پروتستان مالزی است که همچنان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کلیسا به شیوه معماری هلندی بنا شده است. نه فقط به علت نمای رنگی و زیبا بلکه به علت محیط داخلی زیبا مورد توجه قرار دارد  .

 

 

شهر جرج تاون تور مالزی تور کوالا لنکاوی

این شهر را به نام حاکم بریتانیا، جرج ۳ اسم گذاری کرده‌اند. جرج‌تاون در شمال شرقی جزیره‌ی پنانگ واقع شده و اغلب جمعیت آن را اشخاصی شکل می‌دهند که ملیت چینی دارند. به علت قانون ها و کنترل‌های سرسخت، اغلب ساختمان های باستانی این شهر، به شیوه اصلی خود به جای مانده است. برای مثال فروشگاه ها و منازل باستانی که معماری ویژه ای دارند. فرهنگ غالب بر این منطقه، با دیگر مناطق جنوب شرقی آسیا فرق دارد.

جزیره‌ی تیومن تور مالزی تور کوالا لنکاوی

تیومن جزیره‌ای کم مساحت است که در مسافت کوتاهی از ساحل شرقی شبه‌جزیره‌ی مالزی قرار دارد. در دهه‌ی ۱۹۸۴، مجله‌ی تایم، این جزیره را به نام بی نظیر ترین جزیره‌ی جهان معرفی کرد. از آن موقع به بعد، مسافران بی شماری از تمام جهان، به شوق گردش در قسمتی از بهشت، به این جزیره سفر می‌کنند.

برج‌های ۲ قلوی پتروناس تور مالزی تور کوالا لنکاوی

برج‌های ۲ قلو در کوالالامپور پیش از اینکه ساختمان تای پی در سال ۲۰۰۵، احداث شود، مرتفع ترین برج‌های کره زمین بودند. با این حال، این برج‌ها همچنان نیز مرتفع ترین برج‌های ۲ قلوی جهان هستند. این برج‌های ۹۰ طبقه، با بتن آرمه احداث شده‌اند و ظاهر بیرونی آنها با فولاد و شیشه درست شده است. طراحی نمای این ساختمان، یادآور نمادهای هنر اسلامی است و انعکاسی از دین مالزی یعنی دین اسلام است. بین ۲ برج، یک پل هوایی قرار دارد که در طبقات ۴۳ و ۴۵ بنا شده است.

لنکاوی تور مالزی تور کوالا لنکاوی

یکی از معروف ترین مناطق توریستی در مالزی است؛ مجمع‌الجزایری تشکیل شده از ۱۰۰ جزیره‌ی کوچک که وسیع ترین آنها یعنی جزیره‌ی لنکاوی، جمعیتی در حدود ۵۸ هزار نفر دارد. ساحل شنی سفید و زیبا و پوشش گیاهی جنگلی با قله‌های مرتفع کشیده‌ی سنگی از جاذبه های طبیعت این جزیره است و عجیب نیست که با وجود این زیبایی‌ها، یکی از مناسب ترین و مدرن ترین مقصدهای توریستی مالزی است.

جزیره های پرهنتیان تور مالزی تور کوالا لنکاوی

این جزیره ها در شمال شرقی کشور قرار گرفته‌اند و یکی از خاص ترین مناطق توریستی به ویژه برای مسافرانی هستند که می‌خواهند سفری ارزان داشته باشند. شماری از زیباترین ساحل های جهان، مناسب ترین پلاژهای غواصی و سکونتگاه های کم هزینه در این جزیره ها انتظار حضور مسافران است. وسیع ترین جزیره های این منطقه شامل پرهنتیان کبیر و پرهنتیان صغیر. هر ۲ جزیره، ساحل شنی سفید با درخت های نخل دارند که در جوار آب‌های فیروزه‌ای صحنه ای زیبا را به نمایش می‌گذارند.

جشن تایپوسام تور مالزی تور کوالا لنکاوی

این جشن یکی از مراسم دینی آیین هندو است و در ماه فوریه، وقتی که ماه قرص است برپا می‌شود. همه ساله شمار زیادی از جمعیت، بالای ۱ میلیون مردم بومی و هزاران نفر مسافر به سوی معبد باتو حرکت می کنند تا ظروف شیر خود را به خدایان عرضه کنند. اگر علاقه دارید مراسم دینی و رسوم محلی را ببینید برای حضور در این جشن برنامه‌ریزی کنید.

رژیم غذایی تور مالزی تور کوالا لنکاوی

آشپزی ای کشور، ترکیبی از تاکتیک ها و روش های آشپزی مرسوم در این کشور است که تنوع فراوانی دارد. این گوناگونی نشات گرفته از بودن قوم های گوناگون و تنوع فرهنگی در این کشور است. جمعیت انبوه این کشور به گروه‌های قومی گوناگونی تفکیک می‌شود؛

ناسی لماک، غذای ملی مالزی تور کوالا لنکاوی

این غذا نخستین غذایی است که در لیست به آن می‌پردازیم چون که از ارزش فراوانی برخوردار است و غذای ملی حساب می‌شود. یکی از نخستین غذاهایی که در سفر با آن مواجه می‌شوید. اگر اسم این غذا را ترجمه کنیم، به معنی برنج چرب است و این اسم گذاری به علت مرحله های طبخ این غذا است.

می کولوک تور مالزی تور کوالا لنکاوی

می کولوک یکی دیگر از غذاهای ویژه منطقه‌ی کوچینگ است که اغلب به عنوان صبحانه مرسوم است. این غذا را در اغلب غرفه‌های خیابانی به سادگی یافت خواهید کرد؛ غذایی که از نودل تخم مرغ و گوشت سرخ شده درست می‌شود.

روتی چانای تور مالزی تور کوالا لنکاوی

این غذا یکی از اقسام غذاهایی است که از آشپزی هندی آمده و نمایانگر اثر گروه‌های نژادی بر آشپزی این سرزمین است. البته از این غذاهای هندی در مالزی به وفور یافت می‌شود. روتی چانای از نانی صاف با اقسام خوراک درست می‌شود. این خوراک غالبا از مخلوط عدس و گوشت مرغ تهیه می‌شود.

مطبق ، پتیزای هندی

مطبق یکی دیگر از غذاهای هندی مرسوم است و اصولا آن را پیتزای هندی می‌نامند. نام این غذا از کلمهی عربی مطبق به معنی چند طبقه، گرفته شده است. این غذا در تمام کشور مرسوم است و اصولا از گوشت چرخ کرده حاوی گوشت مرغ، گوسفند یا گوساله، سیر، تخم مرغ، پیاز و کاری، خیارشور، اقسام ترشیجات و سس گوجه سرو می‌شود.

برنج در برگ موز تور مالزی تور کوالا لنکاوی

اگر برای شما مهم نیست که با دست غذا بخورید و پس از غذا خوردن دست‌تان کاملا بوی کاری بگیرد، از تست کردن این غذا فیض می‌برید. بر عکس همیشه که برنج را در بشقاب سرو می‌کنند، در این غذا برنج را در برگ موز میل می‌کنند. برنج را با کاری، اقسام سبزی و چاشنی‌های گوناگون می‌خورند.

قهوه‌ی مالزیایی تور کوالا لنکاوی

اگر از دوستداران قهوه هستید در سفر به مالزی حتما این نوشیدنی را تست کنید. این نوشیدنی را سرد نیز سرو می‌کنند. مدل سرد این نوشیدنی با یخ زیاد و شیر تغلیظ شده سرو می‌شود.