تور دور آسیا برنزی ( ۳ کشور )

13 شب و 14 روز - قیمت از: بزودی
نام هتل درجه خدمات ۲ تخته (هر نفر) ۱ تخته (هر نفر) کودک با تخت کودک بدون تخت توضيحات






خدمات تور


تصویری یافت نشد

شما می توانید این تور را از طریق تلگرام به سایر دوستان خود معرفی کنید

ارسال به دوستان

دانلود این پکیج

دانلود

تور دور آسیا برنزی

 ( ویتنام – مالزی – تایلند )

در حال با توجه به همه گیری ویروس کرونا در جهان این تور قابل اجرا نمیباشد 

 

 

در تور دور آسیا برنزی مسافران گرامی در نظر داشته باشید :  تمامی پکیج هایی که ارایه شده است ، بنا به سلیقه شما تغییر خواهد کرد. این تغییرات شامل تغییر تعداد شب های اقامت ، تغییر شهرها ، تغییر تعداد و کشورها است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از چگونگی تغییر موارد با همکاران ما در شرکت پلیکان پرواز آسیا تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس : ۰۲۱۸۸۱۷۱۰۶۱

تورهای جنوب شرق آسیا

دلیل سفر

هر مسافری برای تدارک سفر خود به منطقه جنوب شرق آسیا، ادله خودش را دارد.  برای برخی فقط سفر کردن مهم است. برای برخی دیگر به دست آوردن کوله باری از تجربه حائز اهمیت است. برای شمار دیگرتماشای جاذبه گردشگری خاص مطلوب است.  منطقه جنوب شرق آسیا در منطقه گرم و مرطوب خط استوا قرار گرفته است.  با وجود شباهت مناطق طبیعی و پوشش گیاهی تفاوت هایی هم وجود دارد. این تفاوت ها به دلیل پیشینه تاریخی و فرهنگ است. سرسبزی منطقه جنوب شرق آسیا، بدون شک از مهم ترین دلایل سفر گردشگران است.

تور دور آسیا برنزی

برای مشاهده تورهای بالی از اینجا وارد شوید .

آفتاب در جنوب شرق آسیا

ما ایرانیان در طول سال از مواهب تابش انوار خورشید بهره مند هستیم . مردم کشورهای اروپایی در تمام طول سال از تابش مستقیم آفتاب گاهی بی بهره هستند. بهره بردن از اشعه گرم و طلایی آفتاب در منطقه جنوب شرق آسیا ، بسیار جذاب و لذت بخش است. در سفر به جنوب شرق آسیا از بلندی های سرسبز و مناظر بی بدیل تایلند لذت ببرید. از اتمسفر عجیبی که بر کشور لائوس و معابدش وجود دارد شگفت زده شوید. از مهمان نوازی و روحیه آرام و شاد مردم ویتنام لذت خواهید برد. یکی دیگر از دلایل، هزینه نسبتا مناسب و پایین تری است که برای اقامت باید پرداخت .

تور دور آسیا برنزی

هزینه های اقامت تور دور آسیا برنزی

درسفر به ناحیه جنوب شرق آسیا ، هزینه هایی وجود دارد که بصورت خلاصه در پایین به آن اشاره می کنیم:

۱- کامبوج :

در سفر به کشور زیبای کامبوج ، با هزینه کردن مبلغی در حدود ده دلار آمریکا ، برای اجاره می توان جایی را دست و پا کرد.

۲- تایلند :

همین هزینه در کشور تایلند کمتر از بیست دلار آمریکا خواهد شد.

۳- اندونزی :

در کشور دوست داشتنی اندونزی ، اقامت در حدود پانزده دلار آمریکا که برابر با هزینه سکونت در کشور ویتنام می شود.

سفر بصورت کوله گردی :

این مبالغ را برای مسافرانی که به اصطلاح به صورت کوله گردی سفر می کنند مصداق می یابد. اقامت در هاستل ها برای مسافران این چنینی بسیار مناسب تر تمام می شود .البته ناگفته نماند ، اقامت در هاستل ها مستلزم پذیرش شرایط حاکم بر هاستل ها هم می شود. در منطقه های روستایی و بیرون از شهر ، همین هزینه اقامت مناسب تر هم می شود .  تور دور آسیا برنزی

تور جنوب شرق آسیا

هزینه های خورد و خوراک تور دور آسیا برنزی

جنوب شرق آسیا غذاهای معروف بین المللی و شناخته شده بسیاری دارند . غذاهایی که شما اگر جرات امتحان کردن طعم های جدید را داشته باشید بی اندازه می چسبد . قاعدتا اگر قرار باشد وعده های غذاییتان را در رستوارن ها میل نمایید، هزینه بیشتری را باید پرداخت . هزینه حدودی هر وعده غذایی اگر قرار باشد در رستوران صرف شود حدودا  بیست دلار می گردد. اما یک انتخاب هیجان انگیز و خوشمزه دیگری نیز وجود دارد. صرف غذا از دکه های خیابانی . گاهی هزینه ها به سه دلار کاهش می یابد. در کشور لاکچری ای مثل سنگاپور ، با پرداخت مبلغی در حدود چهار دلار یک وعده خوب را می توان میل نمود.

تور دور آسیا برنزی

هزینه های ایاب و ذهاب

برای صرفه جویی در هزینه های آمدوشد در کشورهای جنوبشرق به کسانیکه جرات گشت و گذ ار دارند . استفاده از ناوگان اتوبرسرانی برای رفت و آمد است. حال اگر بیشتر بخواهید هزینه کنید ، اتوبوس های گردشگری هستند . اگر نه که اتوبوس های معمولی هم گزینه های ارزان تری هستند. با مترو هم می توان به مقصد رسید . خوب قاعدتا نسبت به اتوبوس های گردشگری ارزان تر است. تاکسیهای کوچک بدون موتور محلی هم برای رفت و آمد خوب است . اما گران است. تور دور آسیا برنزی

چانه بزنید

چیزی که معمول است این است که همیشه برای چانه زدن حوصله داشته باشید . اگر بفکر کم کردن هزینه هایتان هستید ، چانه زدن راه بسیار خوبی است برای کم کردن هزینه هایتان. اگر بخواهید سوار تاکسی هایی که گفتیم بشوید. یادتان باشد پیش از سوار شدن حسابی چانه بزنید. گاهی این کار باعث پرداخت نصف مبلغ اولیه درخواستی راننده می شود.

تور دور آسیا برنزی

خطوط هوایی ارزان

اگر برای رسیدن به مقصد ناگزیر شوید که از خطوط هوایی برای رسیدن به شهر مقصدتان استفاده کنید. برخی خطوط هوایی هستند که ارزان تر هستند.خطوط هوایی ایر ایژیا و تایگر ایرویز هم تعداد پروازهایشان بیشتر است هم ارزان تر هستند.

هزینه های مربوط به خدمات تور دور آسیا برنزی

نمی توان زیاد هم کمبود وقت را نادیده گرفت. به هرحال زمان کم است و باید بیشترین بهره را برد. برای همین اگر بخواهید تورهای شهری با قیمت مناسب را بروید. برای همین از راهنمایتان بخواهید تا شما را راهنمایی کند. نرخ تورهای شهری متفاوتند . برای مثال رقمی از حدود ۲۵ دلار تا ۱۰۰ دلار هزینه برمیدارند. برای داشتن یک سفر کم هزینه ، کسانیکه علاقمند به سفر با کوله پشتی هستند. به محض رسیدن به شهر ،  برای اقامت اقدام کنید. باعث می شود تا قیمت بهتری را برای اقامت داشته باشید .

نکته هایی برای صرفه جویی در  مخارج سفر کوله گردی تور دور آسیا برنزی

همان طور که در بالا اشاره شد، از مهم ترین هزینه ها برای صرفه جویی ، هزینه خوراکی هاست.

۱- انتخاب غذا از دکه های خیابانی به نفع شماست. هم خوشمزه هستند و هم ارزان.

۲- انتخاب هتل و هاستل هم باعث بهینه شدن هزینه سفر شما می شود.

۳- استفاده از اتوبوس ها ، قطار ها و وسایلی که برای رفت و آمد خوبند ، برای صرفه جویی باید بیشتر در نظر گرفت.

هر ناحیه از جنوب شرق آسیا ، بنا به خاصیت خود شهرت دارد. در زیر برای مقاصد دور آسیا صفاتی را می توان در نظر گرفت:

کشور تایلند:

چه جایی بهتر از تایلند برای تماشای بی نظیر ترین چشم  اندازه های طبیعی دنیا؟ چه جایی بهتر از تایلند برای خوردن خوشمزه ترین غذاهای خیابانی پر رنگ و لعاب و مزه ؟ اگر برایتان مقدور بود به بانکوک، پوکت، فی فی، پاتایا، چیانگ می حتما بروید! آموزش شناگری  و غواصی امکانی است که در تایلند فراهم شده است تا لذت زندگی زیر آب ها را نیز بچشید. در تورهای تایلند ، جشنواره هایی برگزار می شود که سالانه پذیرایی بسیاری از گردشگران از سرتاسر دنیاست. مراسم جشن آب ، مراسم ماه و …  تور دور آسیا برنزی 

لائوس :

مناطق بکر و سبز جنگلی با پوشش گیاهی حیرت انگیز و درختان فوق العاده عجیب و شگفت آور . معبد انگکور وات که شهرت جهانی دارد ، دیدنی ترین مکان گردشگری لائوس است. خاطرتان باشد که حتما به زیبایی های بی مانند در تور لائوس بروید.

سنگاپور :

کشوری برجسته و لاکچری با ساختمان های فوق العاده خاص و بزرگ . غذاهای دکه های خیابانی سنگاپور طعم هایی را به شما می چشانند که نظیرش را ندیده باشید. تور دور آسیا برنزی

مالزی :

سرزمینی که برای ما ایرانی ها به عنوان کشوری مسلمان همیشه الگو بوده است. مالزی برای تجربه شنا و غواصی قطعا بی نمونه است. کوالالامپور مظهر شهر پیشرفته جایی گشتنی و زیباست. شهری که سه قوم مختلف در کمال آرامش و آشتی در کنار هم زندگی می کنند. تور دور آسیا برنزی

اندونزی :

پر جمعیت ترین کشور مسلمان دنیا ، با جزیره های زیبایش که بالی سوگلی تمام این جزیره هاست. سالانه از سرتاسر دنیا خیل گردشگران برای گذراندن اوقاتی خوش به بالی سفر می کنند.

تور دور آسیا برنزی

ویتنام :

کشوری با مردمانی مهمان نواز ، جایی است که برای ایرانیان هنوز هم آنقدر شناخته نشده است. شهرهای دانانگ ، هانوی ، هوی آن ، فان تی یت ، هوشی مین و … جاهایی هستند که زیباترین مقصد  تور ویتنام برای گردشگران دنیا هستند. با سفر به ویتنام به راحتی درخواهید یافت فضای جنگ از این سرزمین سال هاست که رخت بربسته است.

تور دور آسیا برنزی