post

بررسی قیمت سفر به ویتنام

اگر می خواهید سفر به کشوری پر از جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی را تجربه کنید، سفر به ویتنام را از دست ندهید. سفر به ویتنام مانند هر کشوری نیاز به برنامه ریزی قبلی دارد. بهتر است قبل از سفر به ویتنام هزینه های سفر را بررسی کنیم. حتی اگر بار دومی است که می خواهید به آنجا بروید خواندن این مطلب به شما کمک می کند تا هزینه های سفر را بهتر مدیریت کنید.

قبل از انجام هر کاری لازم است تا گذرنامه ی خود را با مدت اعتبار کافی در دست داشته باشید.

سپس پکیج مورد نظر را با بهترین قیمت از آژانس هواپیمایی تهیه کنید.

انتخاب تور برای شما به صرفه تر خواهد بود.

در دست داشتن مدارک لازم جهت اخذ ویزای سفر به ویتنام.

هزینه های سفر را بررسی کنید.

با توجه به بودجه ی خود اقامتگاه را انتخاب کنید.

مطلب زیر را خوانده و هزینه های در طول سفر را در نظر بگیرید.

و در آخر در حین کاهش هزینه ها، از سفر خود لذت ببرید.

در نظر داشته باشید که هزینه ی تور ویتنام معمولا از ۸۰۰ دلار شروع می شود.

هزینه ی حمل و نقل

جهت گشت و گزار در ویتنام و استفاده از جاذبه های گردشگری بهتر است برای تردد از لوازم حمل و نقل عمومی استفاده کنید. لوازمی همچون : اتوبوس، تاکسی، دوچرخه، موتور و …

واحد پول ویتنام دونگ است. برای مثال استفاده از تاکسی به ۱۰ هزار دونگ نیاز دارد و یا برای تردد با اتوبوس نیازمند پرداخت نفری ۱۰۰۰ دونگ هستید.

هزینه ی خوراک

توصیه می کنیم در صورت سفر به ویتنام حتما غذاهای محلی آن را امتحان کنید. رستوران گردی در ویتنام نیازمند پرداخت هزینه می باشد که البته به امتحانش می ارزد. اما اگر می خواهید هزینه های خوراک در سفر را کم کنید بهتر است تا لوازم اولیه را آماده کرده و خودتان آشپزی کنید. حدود هزینه های لوازم خوراک اولیه به شرح زیر است :

برنج کیلویی ۱۷ هزار دونگ، پنیر کیلویی ۲۱۶ هزار دونگ، پیاز کیلویی ۲۰ هزار دونگ و نیم کیلو نان ۱۵ هزار دونگ می باشد.

جاذبه های گردشگری

همانطور که می دانید بازدید از جاذبه های گردشگری در ویتنام همانند دیگر کشور ها هزینه هایی در بر دارد. گردشگرانی که به ویتنام می روند برای بازدید از جاذبه های آن باید هزینه ی ورودی یا بلیط را پرداخت کنند. برای مثال تماشای فیلم های بین المللی، بازدید از غار فونگ، قایق سواری و بازدید از تونل تاریخی و … هریک از اینها شامل هزینه ای می باشد. که البته حیف است به ویتنام رفته و بازدید از جاذبه ی گردشگری آن را از دست بدهید.

هزینه ی خرید

بخشی از هزینه های سفر به خرید در مراکز خرید ویتنام اختصاص می یابد. خرید سوغاتی ها و پوشاک جزو آن می باشد. البته برای کاهش هزینه های سفر می توانید از خرید کردن صرف نظر کنید. اما اکثر خانوم ها به بازار گردی علاقه ی زیادی دارند که گذشتن از این کار بسیار دشوار است.

در آخر

این نکته را فراموش نکنید که با نوسانات در قیمت ارز ممکن است هزینه های موارد بالا در ویتنام نیز تغییر کنید. پس قبل از هر چیز بودجه ی خود را در نظر گرفته و هزینه های کلی مسیر را نیز بررسی کنید.

اگر قصد سفر به ویتنام را دارید کلیک کنید …
پلیکان پرواز آسیا مجری مستقیم تورهای ویتنام آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

بررسی قیمت سفر به ویتنام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *