post

 مراکز خرید هانوی

پایتخت بی نظیر کشور ویتنام، شهر شگفت انگیز هانوی است . این شهر دومین شهر بزرگ این سرزمین است. این شهر مرکزی است برای تجمع مراکز خرید بزرگ و شکوهمند. این مراکز خرید هانوی  ارایه دهنده بهترین تولیدات و محصولات داخلی و خارجی است. به جز آن مرکزی برای بهره مندی از امکانات تفریحی بسیار است.

مرکز خرید هانوی، بهترین سرپناه مسافران و گردشگران برای فرار از گرمای طاقت فرسای ویتنام هستند. آخرین فیلم های روز دنیا را در سینماهای چند بعدی می توان به تماشا نشست. آخرین تولیدات برندهای معروف دنیا را می توان در این مراکز به راحتی خرید. ناگفته نماند، مسافرانی که از گشت و گذار در مراکز خرید قدیمی و سنتی ویتنام خسته شده اند و به دنبال جایی برای دیدن بهترین های روز دنیا و برخورداری از تفریحات گوناگون هستند، قطعا به این مراکز مراجعه خواهند نمود.

در زیر به معرفی چند نمونه از این مراکز خرید هانوی می پردازیم؛

مراکز خرید هانوی

  • LOTTE CENTER

با بیست دقیقه رانندگی از منطقه هوآن کیِم به مجتمع LOTTE CENTER می رسیم و میتوانیم یک روز شگفت انگیز را با گردش در این مرکز خرید تجربه کنیم. این برج ۶۵ طبقه دارد و بالغ بر ۲۵۰ برند معروف دنیا در زمینه لباس در طبقه دوم در آن فعالیت می کنند. در طبقات سوم و چهارم و پنجم مراکز خرید لباس ها ، لباس ورزشی ، پوشاک و لوازم مردانه، اکسسوری ها و … مستقر هستند. در این مرکز، هتل و سوپرمارکت در طبقه اول و منازل مسکونی و رستوران های باشکوه و GYM ها و امکانات تفریحی دیگر نیز به ارایه خدمت می پردازند. در طبقه ۶ لوازم خانگی الکترونیکی به فروش می رسد. طبقه شصت و پنجم بهترین منظره از شهر هانوی را جلوی چشمان گردشگران می گذارد.

  • TRANG TIEN PLAZA

قدمت این مرکز خرید به اوایل قرن بیستم می رسد که در سال ۲۰۱۳ به طور کامل و به شکل نوین بازسازی شد و معماری بی نظیری دارد. این مرکز خرید از فروشگاه های برندهای برتری چون دیور، لویی ویتون و … تشکیل شده و مجتمعی لاکچری محسوب می شود. TRANG TIEN PLAZA  از منطقه هوآن کیِم حدوداً ده دقیقه فاصله دارد و از جمله قدیمی ترین مراکز خرید هانوی محسوب می شود. شش طبقه دارد و فروشگاه های پوشاک و تلفن همراه و لوازم الکترونیکی خانگی و سوپرمارکت و فروشگاه مواد خوراکی در آن محصولات متنوع را ارایه می دهند. طبقه ششم این مرکز خرید، محل دفتر شرکت های گوناگون است.

  • فروشگاه هانگ دا

مرکز خریدی سه طبقه در مرکز شهر هانوی است . این فروشگاه بهترین محل برای خرید محصولات وارداتی در آن ارایه می شود. محصولاتی چون البسه، گل، لباس های مستعمل عالی، میوه ها و سبزیجات عالی وارداتی و … در آنجا یافت می شوند. محوطه بیرونی فروشگاه نیز بسیار چشم نواز و عالی است. پیشنهاد می کنیم بهترین زمان برای مراجعه به این فروشگاه، صبحگاه است. آخر هفته ها و حوالی ظهر سرزدن به این مرکز بسیار آزاردهنده خواهد بود! مانند تمامی منطقه هانوی، در این مرکز هم یادتان باشد حتما چانه بزنید!

  • فروشگاه ساویکو مگامال

این مگا مال از سال ۲۰۱۱ در سه طبقه آغوشش را برای مسافران و گردشگران باز نموده است. در این فروشگاه بزرگ شصت هزار متر مربعی انواع فروشگاه های مد و لباس و تلفن همراه و لوازم خانگی و هایپرمارکت ها قرار دارند. به جز آن بهترین غذاهای محلی، غذاهای دریایی، بهترین برندهای معروف غذا در دنیا نیز در آنجا ارایه خدمت می کنند. بهترین مرکز تفریح کودکان نیز در این مگامال پیش بینی شده است. جایی که کودکانتان بهترین ها را تجربه می کنند. مگامال حدوداً پنج کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد.

  • مرکز خرید رویال سیتی تان ژوآن

مرکز خریدی لوکس در نزدیکی هانوی با ۴۵ دقیقه  با نام رویال سیتی تان ژوآن قراردارد که امکاناتی چون پیست اسکی سرپوشیده، پارک های آبی، فست فودها و رستوران های عالی، فروشگاه های برندهای معروف دنیا، فروشگاه لوازم خانگی، فروشگاه لوازم دیجیتال، رستوران های غذاهای محلی و خارجی و … محل بازی و استخر کودکان و … را ارایه می دهد.

مراکز خرید هانوی

برای مشاهده قیمت و جزئیات تورهای ویتنام از اینجا وارد شوید .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *