post

فصل سفر به مالدیو

یکی از سوالاتی که مسافران می پرسند ، فصل سفر به مالدیو است. دانستن آن ، برای داشتن یک سفر لاکچری و خاطره انگیز واجب است. همانطور که می دانید ، مالدیو یکی از مقاصد مهم تورهای جنوب شرق آسیا است. به طوریکه گاهی رتبه اول بهترین مقصد توریستی را در آسیا از آن خود می کند. در تور مالدیو ، شما علاوه بر کسب آرامش ، از طبیعت بی نظیر آن هم لذت خواهید برد. آب و هوایی مناسب و گرمسیری ، دریای بیکران ، تفریحات آبی همگی دلیل سفر به مالدیو است.

آژانس پلیکان پرواز آسیا، بعنوان مجری تخصصی تورهای جنوب شرق آسیا. افتخار دارد ، تورهای متنوعی را در این مسیر برگزار می کند. با همکاران ما تماس بگیرید و تور مطلوب خود را انتخاب کنید.

تور مالدیو

گرم و آفتابی یا بارانی موسمی ؟ مسئله این است.

چه مسئله ای مهم تر از اینکه در طول سفر ، آب و هوا مطلوب باشد؟ فکر کنید هزینه ای را پرداخت کرده اید . کلی برنامه ریزی داشته اید . لباسهای شاد و رنگین با خود برده اید . دوربین عکاسی شما آماده است. اما مگر باران شدید می گذارد شما پا از ویلای خود بیرون بگذارید ؟ بعد از باران هم که می خواهید بیرون بروید ، احتمال بارش دوباره وجود دارد. پس انتخاب اینکه چه موقعی از سال ، فصل سفر به مالدیو است ، اهمیت پیدا می کند.

تور مالدیو در بهترین فصل سفر به مالدیو

کمی درباره مالدیو بیشتر بدانیم

مالدیو از تعداد بسیار زیبادی جزیره تشکیل شده است. این کشور بهشتی ، هم از لحاظ جمعیت و هم از لحاظ مساحت ، کوچکترین کشور است. جزایر مالدیو نام های متعددی دارند ؛ از جمله

  • جزایر گردنبند
  • جزایر تاج گل
  • هزار جزیره
  • و …

مالدیو از جمله کشورهایی است که سالها طعم استعمار را چشید. اما بالاخره در سال ۱۹۶۵ از کشور بریتانیا اعلام استقلال نمود .

زیبایی ویلاهای روی آب دز فصل سفر به مالدیو

تفریحات گردشگران در تور مالدیو

مسافرانی که قصد سفر به مالدیو دارند ، در زمره کسانی هستند که بدنبال آرامش هستند. دور تا دور شما را اقیانوس فرا گرفته است. تفریحات آبی فراوانی برای شما تدارک دیده شده است. تفریحاتی مثل

  • شنا
  • غواصی
  • قایقهای غیر موتوری
  • گشت دیدار دلفین ها

اما آنچه که قبل از شروع سفر اهمیت پیدا می کند ، دانستن فصل سفر به مالدیو است.

  • سواحل زیبای مالدیو در فصل سفر به مالدیو

و اما ؛ فصل سفر به مالدیو چه زمانی است؟

مالدیو با توجه به موقعیت جغرافیاییش در نزدیکی خط استوا واقع شده است. در طول سال آب و هوای گرمسیری برقرار است. در مجموع میانگین دما بین ۲۳ درجه سانتیگراد تا ۳۱ درجه سانتیگراد است. در همین ابتدا بگوییم که فصل سفر به مالدیو از آبان ماه تا فروردین ماه است . ( به میلادی از نوامبر تا آوریل فصل سفر به مالدیو است ) . در این میان شلوغ ترین ماه ها برای ورود گردشگران از آذر تا اسفند ماه است. ( به میلادی از نوامبر تا مارچ ) .

تور مالدیو و سریلانکا

Low seasonدر سفر به مالدیو

از اردی بهشت ماه ( ماه می میلادی ) فصل ریزش باران شروع می شود. در این بازه فصل سفر به مالدیو نیست.  این باران های موسمی تا مهر ماه (ماه اکتبر میلادی ) ادامه دارد. شدت بارشها در خرداد ماه ( ماه جون میلادی )افزایش بی اندازه ای می گیرد.

در مناطق شمالی مالدیو بین اردی بهشت ماه تا آبان ماه بارش موسمی است دارد ( می تا نوامبر میلادی) . در مناطق جنوبی بین آبان تا اسفند ماه بارش موسمی است ( نوامبر تا مارچ میلادی ).

به هر حال در تور مالدیو ، در low season قیمت ها پایین تر می آید و تعداد مسافرات کمتر می شود.

تفریحات آبی در فصل سفر به مالدیو

غواصی در low season

علاقه مندان به غواصی ، نکته ای جالب برای شما وجود دارد. تنوع زیستی صخره های مرجانی در فصل سفر به مالدیو پایین تر است. یعنی بین ماههای آبان تا فروردین (نوامبر تا اپریل میلادی ).تنوع زیستی در فصل ریزش بارانهای موسمی بیشتر است. ایستگاه های غواصی برای ارائه خدمات حاضر هستند. هم چنین برای علاقمندان به موج سواری هم بایستی گفت که فصلش است. در این فصل موجهای مناسب برای تفریح شما به ساحل می رسند.

بناهای زیر آب در فصل سفر به مالدیو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *