post

جاذبه های گردشگری اولوواتو قسمت ۲

برای اینکه جذابیت متن کم نشود، بدون هیچ گونه مقدمه ای به ادامه آن خواهیم پرداخت . با آژانس پلیکان پرواز آسیا ، آژانس تخصصی تورهای جنوب شرق آسیا همراهمان باشید.

منطقه ساحلی بالانگان

ساحل بالانگان ( به زبان انگلیسی  Balangan ) از محبوب ترین سواحل است. این ساحل برای موج سوارانی که خیلی حرفه ای باشند ، کعبه آمال است. این ساحل در ناحیه شمال کوتا قرار گرفت است. زمین گلف پانزده سوراخی کوتا در مین ناحیه واقع شده است. غرفه هایی که آبجو و نوشیدنی های خاص سرو می کنند، در آنجا مشغولند. منظره بالانگان از بالای صخره بسیاردیدنی است. راه رسیدن به ساحل ، از طریق پلکان است. بالانگان از جاذبه های گردشگری اولوواتو قسمت ۲ است.

تورهای ترکیبی بالی سنگاپور پوکت 

منطقه ساحلی پانداوا

ساحل جنوبی پانداوا ( به زبان انگلیسی pandawa ) ساحلی است به درازای یک کیلومتر . یک کیلومتر شن های سفید رنگ و زیبا برای تفریحات و ورزش های آبی. در کنار ساحل بارها و رستوران های مختلفی هستند. در آنجا انواع ساندویچ و برگر و غذاهای دریایی کبابی سرو می شود. غذاهای محلی نیز سرو می شود.

ساحل در کنار صخره های آهکی قرار گرفته است. همچنین مجسمه های تراشیده شده بزرگی که از حماسه مهابهاراتا الهام گرفته است ، قرار دارد. در این افسانه ۵ قهرمان حضور دارند که به نام ۵ پانداوان شناخته می شوند. نام آنها بر روی ساحل قرار داده شده است.

 

ساحل دریم لند

ساحل دریم لند ( یا همان سرزمین رویایی ، به زبان انگلیسی Dreamland Beach ) برای موج سواری بهترین است. این ساحل در منطقه جنوب bukit peninsula قرار گرفته است. نخستین منطقه برای موج سواری یافته شده در این منطقه پنهانی ، ساحل دریم لند است. دسترسی به این ساحل از طریق جاده آسفالته است.

موج ساحل دریم لند برای آموزش موج سواری بسیار مناسب است. برای اجاره کردن پاراسل ها، دکه هایی در ساحل قرار دارد. می توانید به آنها مراجعه کنید. انواع نوشیدنی های خنک و لقمه های خوش مزه برای گردشگران آماده است.

امیدوارم تا اینجای مقاله جاذبه های گردشگری اولوواتو قسمت ۲ لذت برده باشید.

دریم لند بیچ در جاذبه های گردشگری اولوواتو

تور ترکیبی ساحل و جنگل بالی 

منطقه ساحلی بین گین

ساحل بین گین ( به زبان انگلیسی Bingin ) از دوست داشتنی ترین سواحل موج سواری است. برای تفریحات آبی و آرامش ، این ساحل را انتخاب کنید. ساحل بین گین به ساحل دریم لند بسیار نزدیک است. ساحل شن های سپیدش ، بسیار شهرت دارد. در ناحیه مرتفع مشرف به ساحل ، زیبایی های ساحل بسیار دیدنی تر است.

بین گین در جاذبه های گردشگری اولوواتو

زمین مخصوص گلف

زمینی جدید برای بازی گلف در منطقه کوتا ساخته شد. این زمین مطابق با استاندادرهای لیگ قهرمانان احداث گردید. برای تمامی سطوح مهارتی ، امکان بازی وجود دارد. هجده سوراخ گلف در زمینی به مساحت ۸۵ هکتار قرار داده شده است.

امکانات دیگر  این منطقه عبارتند از :

  • رستوران فرنگی

  • رستوران محلی اندونزیایی

  • فروشگاه های پر و پیمان

  • مراکز ماساژ

  • بار و کافی شاپ

در انتها :

جاذبه های گردشگری اولوواتو تمام شدنی نیستند. آب و هوای گرم و مرطوب ، سواحل دوست داشتنی و مردمان مهمان نوازش منتظر مسافران هستند. آژانس پلیکان پرواز آسیا با سابقه ای به اندازه یک دهه، بهترین ها را ارائه می دهد. اموری مثل  ویزای اندونزی ، تور بالی ، تور فیلیپین ، تور تایلند ، تور سریلانکا و تور مالدیو انجام میپذیرد. کافی است با متخصصان ما در ارتباط باشید.

جاذبه های گردشگری اولوواتو ( قسمت ۲ )

تور بالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *