تور دهلی آگرا جیپور

7 شب و 8 روز - قیمت از: 652 دلار
نام هتل درجه خدمات ۲ تخته (هر نفر) ۱ تخته (هر نفر) کودک با تخت کودک بدون تخت توضيحات
LA NEW DELHI
JAIPUR CENTRAL
THE RETREAT



B.B
652 دلار
965 دلار
490 دلار

دهلی
جیپور
آگرا
CLARKS SHIRAZ
COUNTRY INN SAHIBABAD
ROYAL ORCHID CENTRAL



B.B
745 دلار
1120 دلار
545 دلار

آگرا
دهلی
جیپور
HOLIDAY INN CENTER JAIPUR
CRYSTAL SAROVAR PREMIER
THE LEELA SHAHDARA



B.B
820 دلار
1250 دلار
595 دلار

جیپور
آگرا
دهلی

خدمات تور

3 شب دهلی+2 شب آگرا+2 شب جیپور

بیمه مسافرتی ، لیدر فارسی زبان در دهلی و انگلیسی زبان در آگرا و جیپور ، یک گشت شهری در دهلی و آگرا و جیپور با ناهار ، ویزای هندوستان ، اقامت در هتل ها با صبحانه ، ترانسفر فرودگاهی و بین شهری ، پرواز رفت و برگشت به دهلی

توضیحات

مدارک ویزای هندوستان : اصل پاسپورت امضا شده با حداقل 12 ماه اعتبار ، دو قطعه عکس رنگی و جدید (مربوط به ماه اخیر) در سایز 5*5 ( با پاسپورت متفاوت باشد ) ، کپی از تمامی صفحات شناسنامه ، کپی از پشت و روی کارت ملی ، تکمیل فرم اپلیکیشن ویزا

برای استعلام نرخ نوزاد لطفا با کانتر در تماس باشید .

50% از کل مبلغ قرارداد در ابتدای قرارداد دریافت می شود.

توضیحات : بیمه ی افراد بالای 60 سال به عهده ی مسافر یا آژانس همکار می باشد . کنترل اعتبار پاسپورت و ممنوع الخروجی به عهده ی مسافر می باشد.

تلفن : 02188171061

شما می توانید این تور را از طریق تلگرام به سایر دوستان خود معرفی کنید

ارسال به دوستان

دانلود این پکیج

دانلود

تور دهلی آگرا جیپور

تور دهلی آگرا جیپور دهلی نو مرکز هند، قسمتی از کلان ‌شهر دهلی است که یکی از باشکوه ترین و جالب‌ترین شهرهای این منطقه به حساب می‌رود. این شهر وسیع یکی از محبوب‌ترین منطقه های جهان حساب می‌شود که به راه های جذاب و هوشمندانه فرهنگ و مدرنیته را با هم مخلوط کرده و از آن معجونی دوست‌داشتنی  و پرجاذبه ساخته است. در ادامه با پلیکان پرواز همراه باشید.

دهلی‌نو حاوی گذشته ای به بزرگی رود مقدس (در مذهب هندو) یامونا هستند. این رود به شکل یک قسمت کننده‌ طبیعی عمل می‌کند که دهلی‌نو در قسمت غربی و دهلی کهن در قسمت شرقی آن قرار دارد.

برای مشاهده تورهای هندوستان اینجا کلیک کنید

زیبایی های هندوستان

هنرهای گوناگون، صنایع دستی زیبا و رنگارنگ، ساختمان های باشکوه زیاد، غذاهای عالی، سنت های گوناگون، جاذبه‌های طبیعی نسبتا زیاد، فروشگاه‌های سنتی و خصوصیات فراوان دیگر، همه و همه از تور دهلی مقصدی عالی برای سفر ساخته‌اند.

تور دهلی آگرا جیپور

البته برای لذت بردن از سفر به تور دهلی باید پول خرج زیادی بکنید، چرا که با شهری تقریبا پر هزینه نسبت به دیگر شهرهای وسیع هند مواجه هستیم.

اطلاعات فوری تور دهلی آگرا جیپور

  • تفاوت ساعت با تهران: ۲+

  • گویش اصلی و مرسوم: انگلیسی، اردو، هندی

  • واحد ارز اصلی: روپیه هند (INR) یک روپیه هند برابر ۴۸۸ ریال است

  • مدل برق شهری: ۲۳۰ولت/۵۰ هرتز – دوشاخه

  • کد کشور: ۹۱+

  • کد شهری: ۱۱- ۹۱+

  • پلیس:۱۰۰

  • آمبولانس:۱۰۲

  • آتشنشانی:۱۰۱

  • سمت رانندگی: چپ

آب و هوا در تور دهلی آگرا جیپور

آب‌ و هوای دهلی به  نظر خیلی جالب است. با وجود اینکه در طول زمستان کلا سرد است، هنوز نیز ماه‌های نوامبر الی مارس با روزهای گرم که سردی شب‌ها را مقداری جبران می‌کند، بهترین موقع برای سفر به تور دهلی به حساب می‌روند. از ماه‌ آوریل الی ژوئن درجه حرارت هوا به شکل موشک‌وار بالا می‌رود و بعضا می‌تواند غیر قابل تحمل شود. و این شرایط دمایی بدتر می‌شود که بدانید تهویه هوا در خارج از هتل‌ها و رستوران‌های گردشگری کاملا نایاب است. در آغاز ماه جولای فصل گردباد و باران پی در پی بارش های سیلابی شروع می‌شود که فیض بردن از سرگرمی‌های این شهر را تحت شعاع قرار می دهند. همچنین می توانند باعث جریان سیل و مختل کردن زندگی در این شهر بشوند. پس، این زمان ها از سال موقع خوبی برای سفر نیست.

هزینه‌های مرسوم در تور دهلی آگرا جیپور

مخارج هاستل – خوابگاه 

برای ۱ شب سکونت در اتاق مشترک باید حدود ۶۰۰ تا ۸۵۰ روپیه (۲۷۰۰۰ تا ۴۲۰۰۰ تومان) پرداخت کنید.

مبلغ اتاق‌های خصوصی هم میان ۴۱۰ تا ۱۵۵۰ روپیه (۱۸۰۰۰ تا ۷۰۰۰۰ تومان) می‌شود.

مخارج سکونت در هتل در تور دهلی

۱ * ۵۸۰ تا۱,۳۰۰ روپیه ۲۸ تا ۵۸ هزار تومان

۲ * ۶۳۹ تا ۴,۵۴۸ روپیه ۴۰ تا ۲۲۷ هزار تومان

۳ * ۶۸۳ تا ۷,۹۹۵ روپیه ۹۷ تا ۳۸۵ هزار تومان

۴ * ۲,۰۸۹ تا ۱۲,۸۰۰ روپیه ۱۵۰ تا ۵۸۴ هزار تومان

۵ * ۳,۹۶۲ تا ۱۹,۸۶۱ روپیه ۱۹۸ تا ۹۷۵ هزار تومان

میانگین نرخ مواد غذایی در تور دهلی آگرا جیپور

مخارج صبحانه مقرون به صرفه: اصولا هتل‌ها به همراه کرایه اتاق وعده‌ی صبحانه را نیز ارایه می‌دهند، ولی اگر این‌گونه نبود می‌توانید در دکه‌های خیابانی و رستوران‌های معمولی غذای کم هزینه نوش جان کنید. یادتان باشد نرخ رستوران‌های غربی گران‌تر است. ۸۰ تا ۱۵۰ روپیه برابر ۵ تا ۱۰ هزار تومان

مخارج ناهار مقرون به صرفه: شما می‌توانید با هر مدل بودجه‌ای در تور دهلی غذا نوش جان کنید. ولی حقیقت امر این است که رستوران‌ها هرچقدر بهتر باشند مخارج بیشتری را از شما کم خواهند کرد. پس اگر محدودیت زیادی در هزینه دارید کمی قانع باشید و در غذافروشی‌های سنی روزگار را سر کنید. ۱۱۰ تا ۲۶۰ روپیه برابر ۷ تا ۱۵ هزار تومان

مخارج شام مقرون به صرفه در تور دهلی : اگر رفتن به رستوران‌های خوب را برای صرف شام انتخاب کنید، باز هم می‌توانید وعده‌های غذایی کم هزینه یافت کنید، ولی نسبت به وعده‌های دیگر باید مقداری بیشتر هزینه کنید. ۳۰۰ تا ۴۰۰ روپیه برابر ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان

تور دهلی آگرا جیپور

جیپور

جیپور، وسیع ترین شهر و مرکز راجستان هند، با کاخ ها و قاعه های زیبایش به عظمت هر چه بیشتر قدمت حکومتی و باشکوه خود را به تصویر کشیده است. معماری بی نظیر، سنت غنی، پارچه ها و جواهرهای درخشان مسافران داخلی و خارجی متعددی را به تور جیپور می کشاند. شهری که به شهر رنگ ها و جشن ها مشهور است باید هم همه ساله این تعداد نفرات به خود ببینید اگر می خواهید شما هم مسافر این شهر شوید پیش از سفر به هند، پلیکان پرواز را با راهنمای سفر به جیپور همراهی کنید.

برای مشاهده تورهای دور آسیا اینجا کلیک کنید.

موقعیت مکانی

جیپور در شمال غربی هند واقع شده و مرکز ایالت راجستان است. در سال ۲۰۱۲ شهر ۳٫۲ میلیون نفر جمعیت داشت و شهر دهم پرجمعیت هند بود. جیپور که به شهر صورتی مشهور است در ۲۸ کیلومتری دهلی نو قرار دارد و دروازه ای به سوی دیگرشهرهای گردشگری ایالت راجستان مانند جوداپور، جیسلمیر، اودی پوراست.

چکیده ای از تاریخ تور دهلی آگرا جیپور

نام این شهر از موسسش «مهاراجه جای سینگ دوم» برگرفته شده، کسی که پس از مرگ پدرش در ۱۰ سالگی به قدرت رسید و در سال ۱۷۲۸ جیپور را  بنا کرد. «جای سینگ» پس از مشورت با معماران زیاد برای طراحی شهر، بنای آن را در سال ۱۷۲۷ آغاز کرد و چهار سالی زمان برد تا خیابان های اصلی و کاخ ها درست شود. شهر به ۹ قسمت گوناگون تفکیک شد، ۲ قسمت شامل بنا های دولتی و کاخ ها بود و از ۷ بخش بعدی استفاده ی همگانی می شد. در زمان حکومت «ساوای رام سینگ» شهر به افتخارورود شاهزاده ی ولز به رنگ صورتی رنگ آمیزی شد مدت ها بعد خیابان های فراوانی در این رنگ باقی ماندند و به شهر برای همیشه شکلی صورتی دادند.  در قرن ۲۰ جمعیت شهر ناگهان رشد فراوانی کرد و به ۱۸۸ هزار نفر رسید.

اطلاعات کلی تور دهلی آگرا جیپور

گویش: هندی و راجستانی

واحد ارز: روپیه

برق: ۲۲۰ ولت و ۵۰ هرتز

فرودگاه: فرودگاه اصلی جیپورکه در ۱۴ کیلومتری جیپور قرار دارد.

شماره های ضروری: پلیس:۱۰۰، اتش نشانی: ۱۰۱، آمبولانس :۱۰۲، در اینکشور شماره ۱۱۲برای موارد ضروری است.

تفاوت ساعت با تهران: ۲ ساعت جلوتر

آب و هوا تور دهلی آگرا جیپور

آب و هوای جیپپور از مدل نیمه خشک است؛ تابستان از فروردین آغاز می شود و تا تیر طول می کشد. ماه های مرداد و شهریور فصل بارش های موسمی است و همه سال در این شهر ۶۶۰ ملی لیتر بارش دارد. در زمستان دمای هوا حدود ۱۲ تا ۱۷ درجه سانتی گراد است و خبری از رطوبت نیست ولی صبح ها و شب ها مه غلیظی شهر را فرا می گیرد. جیپورتابستان های به شدت گرم وزمستان های سردی دارد .