تور ایتالیا : ۳ شب رم ، ۲ شب ونیز ، ۱ شب فلورانس ، ۲ شب میلان

8 شب و 9 روز - قیمت از: 1900 یورو
نام هتل درجه خدمات ۲ تخته (هر نفر) ۱ تخته (هر نفر) کودک با تخت کودک بدون تخت توضيحات






خدمات تور

پرواز ترکیش

هتلهای چهار ستاره هر نفر بزرگسال : 1900 یورو + مبلغ پرواز

هتلهای پنج ستاره هر نفر بزرگسال : 2400 یورو + مبلغ پرواز

خدمات تور شامل : صبحانه , بیمه مسافرتی , گرفتن ویزا , راهنمای محلی , گشت تاریخی , گشت خرید , گشت طبیعی , گشت شهری , ترانسفر فرودگاهی

3 شب رم ، 2 شب ونیز ، 1 شب فلورانس ، 2 شب میلان

گشت شهری در رم :بازدید از کاخ واتیکان ، کلسئوم ، بازدید از روم قدیم ، میدان ونیز ، چشمه آرزوها

گشت شهری در ونیز :بازدید از میدان قدیمی سن مارکو ، کلیسا و برج سن مارکو ، خانه مارکوپلو

گشت شهری در فلورانس :بازدید از کلیسای سانتا ماریا دلفیوره ، مجسمه داوود ، محله دانته ، بافت قدیمی شهر

توضیحات

به نرخ فوق مبلغ 2750000 تومان بابت بزرگسال و مبلغ 2050000 تومان بابت کودک 2 تا 12 سال اضافه می گردد

نرخ کودک زیر 2 سال 10% نرخ بزرگسال در اتاق 2 تخته میباشد

مدارک لازم جهت اخذ ویزا :

اصل گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار با امضاء مسافر

۶ قطعه عکس در اندازه ۵/۳ * ۵/۴ رنگی ، زمینه سفید ، تمام رخ ، مربوط به سال جاری
اصل و ترجمه رسمی شناسنامه به همراه دو سری کپی
اصل و ترجمه سند مالکیت به همراه دو سری کپی
پرینت ۳ماه حساب بانکی به اضافه گواهی ترجمه انگلیسی با مهر بانک متقاضی با مانده حساب حداقل ۵۰ میلیون تومان (موجودی فعلی حساب بانکی در مورد حسابهای جاری)
گواهی اشتغال- ترجمه آخرین حکم کارگزینی برای کارمندان دولتی – گواهی اشتغال به کار بخش خصوصی – ترجمه روزنامه رسمی و رزومه شرکت به زبان انگلیسی برای صاحبان شرکت – ترجمه جواز کسب یا کارت بازرگانی – ترجمه گواهی تحصیلی و دانشگاهی و کارت دانشجویی یا کارت عضویت هیئت علمی
اصل گذرنامه های قبلی به همراه دو سری کپی از ویزاهای اروپا – آمریکا – استرالیا
تلفن : ۰۲۱-۸۸۱۷۱۰۶۱

شما می توانید این تور را از طریق تلگرام به سایر دوستان خود معرفی کنید

ارسال به دوستان

دانلود این پکیج

دانلود
  1. تور ایتالیا ۹ روزه

غذاهای خوشمزه ، منظره های شهری زیبا، تاریخ دراز مدت و هیجانی تمام مواردی هستند که موجب می‌شوند ایتالیا مقصدی محبوب برای توریست ها باشد. تور ایتالیا در حقیقت می توان گفت هیچ زندگی، بدون مسافرت به ایتالیا کامل نمی‌شود و این موضوع خیلی از اشخاصی که به ایتالیا سفر کرده‌اند، گفته می‌شود. در این مطلب از پلیکان پرواز قصد داریم تا به تمام نکات که باید مسافران در سفر خود به ایتالیا توجه داشته باشند، بپردازیم. تور ایتالیا پس تا آخر مقاله همراه پلیکان پرواز باشید.

جهت مشاهده سایر تورهای ایتالیا از اینجا وارد شوید

بعضی از مسافران عاشق باغ‌های انگور فلورانس هستند و بعضی دیگر خیابان‌های باستانی رم را دوست دارند. تور ایتالیا البته به این منطقه های دوست‌داشتنی، باید منظره های جنوب ایتالیا را هم اضافه کرد که تمام مسافران باید از این منطقه دیدن کنند. ونیز و Cinque Terre  هم از قسمت های خوب ایتالیا هستند.

  1. تور ایتالیا ۹ روزه

البته خوب است در سفر خود به ایتالیا، تور ایتالیا تور ایتالیا هیچ عجله‌ای برای برگشت نداشته باشید؛ چون روش زندگی مردم این منطقه بسیار آرام است و کار‌های بسیار متنوعی وجود دارند که مسافران در طی سفر خود می‌توانند آن‌ها را انجام دهند.

مخارج مرسوم تور ایتالیا

مخارج سکونت

مخارج سکونت توریست ها در ایتالیا کم هزینه نیست و این موضوع در شهر‌های وسیع بیشتر به چشم می‌خورد. تور ایتالیا هتل‌ها هم خیلی گران هستند و اتاق‌های ویژه خواب در ایتالیا حدود ۳۰ تا ۶۵ یورو هزینه در بر خواهند داشت. نرخ اتاق‌های شخصی حدود ۷۰ تا ۹۵ یورو برای هر شب است. البته اگر مسافران بخواهند یک اتاق با ۲ تخت خواب داشته باشند، تور ایتالیا باید ۸۰ یورو یا بالاتر هزینه کنند. البته خبر خوب این است که هرچه شما به سوی جنوب ایتالیا بروید، مخارج سکونتتان هم کم خواهد یافت. برای نمونه شما می‌توانید ۱ اتاق در جنوب رم به نرخ ۶۰ یورو برای هر شب تهیه کنید. تور ایتالیا البته توریست ها می‌توانند از مردم بومی ایتالیا، آپارتمان یا اتاق کرایه کنند که این کار موجب کاهش هزینه‌ها خواهد شد.

  1. تور ایتالیا ۹ روزه

مخارج غذا

 

بی تردید داشتن یک وعده غذایی خوب و البته پر هزینه در ایتالیا کار راحتی است. تور ایتالیا مسافران می‌توانند هرروز خود را با ۱۵ یورو هم در زمینه‌ی خرید خوراکی بگذرانند. خیلی از رستوران‌های ایتالیا در یک وعده غذایی برای هر شخص حدود ۱۲۵ یورو دریافت می‌کنند. تور ایتالیا البته باید در منطقه های پر مسافر، نزدیک ۱۰ یورو هم به این میزان اضافه کنید. غذاهایی مانند پیتزا و اسنک که خوردن آن‌ها آسان تر است هم حدود ۳ تا ۵ یورو هزینه خواهند داشت. فست‌ فود‌ها هم هزینه‌ای ۱۰ یورویی برایتان فاکتور می‌کنند. تور ایتالیا در کل رستوران‌ها هم اگر نیاز به یک پتو برای نشستن، نان و موارد این‌چنینی داشته باشید، باید ۴ یورو هزینه کنید. ولی در مقابل توریست ها در سفر خود به ایتالیا می‌‌توانند غذاهای مورد نیازشان را خودشان تهیه کنند که این کار برای هر هفته هزینه‌ای در حدود ۵۰ تا ۷۰ دلار خواهد داشت.

مخارج نقل و انتقال 

  1. تور ایتالیا ۹ روزه

مناسب ترین روش برای سفر‌های درون‌شهری ایتالیا، استفاده ناوگان پهناور راه‌آهن است. تور ایتالیا  قطار‌های سریع (یورواستار) مبلغی بین ۴۰ تا ۷۰ یورو برای هر سفر دارند و قطار‌های منطقه‌ای ۸ تا ۲۵ یورو هزینه در بر خواهند داشت. استفاده از سرویس نقل و انتقال همگانی در سفر به ایتالیا موجب می‌شود که هزینه‌ها کاهش یابد و تور ایتالیا تیکت استفاده از اتوبوس و مترو حدود ۳ یورو است. ولی اگر در سفر خود به ایتالیا وقت اندکی داشتید و تلاش خواهید داشت تا سریعا از جایی به جایی دیگر بروید، Ryaanair و EasyJett  انتخاب های خیلی مناسبی تور ایتالیا برای پرواز‌های کم هزینه به حساب می‌روند.

مخارج گشت و گذار

  1. تور ایتالیا ۹ روزه

خیلی از اماکن توریستی و موزه‌های ایتالیایی مبلغی حدود ۱۵ تا ۲۰ یورو برای مسافران در بر خواهند داشت. تور ایتالیا ولی اگر شما در فضاهایی مانند واتیکان و کولوسئوم نیاز به لیدر داشته باشید، باید هزینه بالاتری بپردازید که این میزان نزدیک ۶۵ تا ۸۰ یورو خواهد بود.  تور ایتالیا

 

نکته هایی برای صرفه‌جویی در مخارج

  1. تور ایتالیا ۹ روزه

نان

در خیلی از رستوران ‌های این کشور ، تور ایتالیا  بدون آنکه از مشتریان سوال شود ، مقداری نان هم بر روی میز قرار داده و در نهایت هزینه‌ای اضافی برای مشتریان در بر خواهد داشت. پس اگر احتیاجی به آن نان ندارید، تور ایتالیا  خوب است آن را بر گردانید تا در هزینه‌ هایتان صرفه‌جویی شود.

آب

آب ماده‌ای است که کل توریست ها در طی سفر به آن احتیاج دارند؛ ولی خوب است که از آب‌ های عادی استفاده کنید، تور ایتالیا  چون بطری‌ های آب هزینه‌ای اضافه برای شما به وجود خواهند آورند و در عوض شما می‌توانید بطری‌های خود را از فضاهایی که برای نوشیدن آب در کل تور ایتالیا  ایتالیا در نظر گرفته شده است، پر کنید.

 

غذا

  1. تور ایتالیا ۹ روزه

همان‌طور که گفته شد، تور ایتالیا  هزینه غذا در ایتالیا بالا می باشد ؛ ولی شما می‌‌توانید با دادن فقط چند یورو، پیتزا یا پانینی بخرید که با این کار به مقداری زیادی از مخارج شما کم خواهد شد.

سکونت  تور ایتالیا

مخارج سکونت توریست ها در ایتالیا خیلی زیاد است اما در برابر شیوه هایی وجود دارد که این اشخاص بتوانند با هزینه پایین تری شب‌های خود را در این کشور سپری کنند. مسافران می‌توانند با کمک خدماتی مانند Couchsurf یا Airbnb تخت یا اتاق‌هایی را که افراد بومی دارند و می‌خواهند آن را در اختیار باقی اشخاص قرار دهند، تور ایتالیا پیدا کرده و به‌ شکل مجانی یا با پرداخت هزینه‌ای بسیار کم، از آن‌ها استفاده کنند.

کار‌هایی که باید در ایتالیا انجام دهید

 

کارناوال ونیز 

  1. تور ایتالیا ۹ روزه

کارناوال ونیز به شکل سالانه ۱۰ روز در ماه فوریه پیش از جشن اصلی انجام می‌شود و ریشه این کار به چندین سال پیش و به یکی از حزب های ایتالیایی برمی‌گردد. تور ایتالیا  البته شما هم می‌توانید با کمک‌های مالی خود به برپایی این کارناوال کمک کنید. باید برای دیدن این کارناوال، از پیش برنامه‌ریزی کنید؛ چون در این زمان تمام سرویس ها خیلی پر هزینه می‌شوند و چنین موضوعی ممکن است دیدگاه شما را نسبت به ونیز عوض کند.

تفریح در ونیز 

  1. تور ایتالیا ۹ روزه

در کنار کارناوال ونیز، این شهر یک منطقه خوی برای تفریح به‌ شمار می رود و تور ایتالیا  البته مخارج این شهر کم هزینه نیستند. تور ایتالیا  ونیز غالبا با کانال‌های آب خود معروف است و قایق‌سواری در این کانال‌ ها می‌تواند خیلی مفرح باشد. یکی دیگر از کار‌های مفرحی که می‌‌توانید در ونیز انجام دهید، خوردن شام‌های رمانتیکی است که با شمع مزین شده‌اند.

مسافرت به پمپی

  1. تور ایتالیا ۹ روزه

پمپی شهری قدیمی میباشد که آتش‌فشان موجب از میان رفتن اقامت در آن شده . پیاده روی کردن در این منطقه می‌تواند حس و حال جالبی در شما ایجاد کند و شما را به دورانی بازگرداند که هنوز آتش‌فشانی در آن رخ نداده بود. تور ایتالیا  شما در این شهر می‌توانید به درون منزل های متفاوتی بروید و به دیدن نقاشی‌های روی دیوار‌ها بپردازید. این سفر می‌‌تواند یک روز کامل را به خود اختصاص دهد.  تور ایتالیا

  1. تور ایتالیا ۹ روزه

کندوکاو در رم

شهر رم یک مکان بسیار بی نظیر است که دارای خیابان‌هایی کوچک و باستانی بسیار درازی است. تور ایتالیا این شهر جذابیت های بسیار زیادی برای توریست ها دارد و نیاز به چندین سفر خواهید داشت تا بتوانید با کل جاذبه‌های توریستی تور ایتالیا این شهر آشنا شوید. در سفر خود به رم حتما به بازدید از منطقه دانشجویی Trastervere که در قسمت غربی رودخانه قرار گرفته است هم بروید. این منطقه غذاهای کم هزینه ای دارد و حس و حال خوبی به شما خواهد داد.

دیدن از سیه‌نا (Siena)

تمام مسافران پس از اینکه از شهر سیه‌نا دیدن می‌کنند فقط یک واکنش دارند و آن‌ هم اعلام علاقه زیادشان به این منطقه است. تور ایتالیا این یکی از برترین شهر‌های حفظ ‌شده از قرون‌ وسطا در ایتالیاست و دارای چند راه شبکه‌ای در حوالی Piazza del Campo است (Piazza del Campo منطقه ای است که در تابستان ‌ها مسابقه های اسب ‌سواری در آن انجام می‌شد.

پیاده‌روی در  Cinque Terre

  1. تور ایتالیا ۹ روزه

منطقه Cinque Terre ادغامی از ۵ قسمت است و در ساحل غربی ایتالیا قرار گرفته است. ساختار این قسمت ها هم که در حقیقت بر روی کوه قرار گرفته‌اند، تور ایتالیا  بسیار پرشیب است و به علت زیبایی‌هایی که دارد، می‌‌‌توانند مسافران زیادی را به سوی خود جذب کند و با باغ ‌های انگور زیبا هم تزئین شده است. تور ایتالیا پیاده‌روی در این شهر می‌تواند خیلی دل‌نشین باشد و مسافران می‌توانند در این منطقه از غذاهای دریایی خوش طعم به همراه سس تازه Pesto لذت ببرند. تور ایتالیا هرکدام از این پنج شهر هم ساختار گوناگونی دارند و بهتر است که از تمام آن‌ها دیدن کنید.

ساحل  Amalfi 

در قسمت جنوبی Cinque Terre، ساحل Amalfi قرار دارد که نسبت به Cinque Terre بازدید پایین تری از آن صورت می‌گیرد ولی در حقیقت خیلی زیباست و حرف‌های خیلی زیادی برای گفتن دارد. تور ایتالیا این شهر در دامنه کوه کنار دریا قرار گرفته است که ساحل بسیار زیبایی دارد. آب این دریا هم لاجوردی‌رنگ و سرد است و همه این مساول موجب می‌شود که ساحل Amalfi یک مکان مناسب برای گردشگران باشد. تور ایتالیا

دریاچه‌ها 

  1. تور ایتالیا ۹ روزه

در قسمت شمالی ایتالیا، دریاچ ه‌های واقعا زیبایی وجود دارد که می‌توان به دریاچه Como اشاره کرد. تور ایتالیا این دریاچه‌ها یک فضای تفریحی برای ایتالیایی‌ها است و افراد مشهور زیادی هم به این منطقه سفر می‌کنند. قدم زدن در حوالی دریاچه، دیدن ویلا‌ها و مناظر زیبا و بازی کردن در دریاچه، تور ایتالیا تمام کار‌هایی است که می‌توانید در این منطقه انجام دهید.

تفریح در فلورانس 

در واقعیت فلورانس نیازی به توصیف برای اینکه چرا باید مسافران از آن دیدن کنند، ندارد. تمام توضیحاتی که مردم از این شهر می‌کنند، درست میباشند . تور ایتالیا  غذاهای خوب، موزه‌های فوق العاده ، بناهای تاریخی، خیابان‌های کوچک و بستنی‌های خوش‌مزه علت های خوبی برای سفر به این شهر هستند (در ایتالیا به بستنی، Gelato گفته می‌شود  تور ایتالیا : ۳ شب رم ، ۲ شب ونیز ، ۱ شب فلورانس ، ۲ شب میلان

پاشنه ایتالیا

در واقع نقشه کشور ایتالیا تشابه زیادی به یک چکمه دارد. اگر زمان مناسب در مسافرت خود به ایتالیا دارید، خوب است به Saalento که جنوبی‌ترین نقطه ایتالیا و در حقیقت پاشنه آن میباشد هم سفری داشته باشید. تور ایتالیا  خیلی از میوه‌ها و گیاه ها ایتالیا از این منطقه تأمین می‌شود. در طی این سفر هم شما می‌‌توانید تا حد با معیشت مردم ایتالیا آشنا شوید.تور ایتالیا : ۳ شب رم ، ۲ شب ونیز ، ۱ شب فلورانس ، ۲ شب میلان

غذا میل کردن در سیسیل

  1. تور ایتالیا ۹ روزه

با این که سیسییل به مافیا معروف است، ولی این مکان شیوه آشپزی مخصوص خود را دارد که خوب است مسافران در طی مسافرت خود به ایتالیا از این مکان هم دیدن کنند و از غذاهای آن نوش جان نمایند.

Attend Settimana Santa

آخرین هفته از یک بازه زمانی مقدس در ایتالیا Attend Settimana Santa نامیده می‌شود. تور ایتالیا  در این بازه زمانی خیلی از اجتماعات انسانی در کل ایتالیا به وجود می‌آید و از راه آن می‌‌توانید هزاران نفر از این کشور را دیدن کنید. این گردهمایی در شهر‌هایی مانند پولیا، آبروتزو و سیسیل ایجاد می‌شود و اصلی‌ترین موقع آن هم عید پاک در روز یک شنبه است که از طریق پاپ برپا می‌شود.

دیدن از آلبروبلو (Alberobello) 

  1. تور ایتالیا ۹ روزه

Alberobello که در قلب آثار بین المللی یونسکو ثبت شده است، یک روستای کوچک و زیباست که مسیرهای دیدنی بسیار متعددی دارد. تور ایتالیا این منطقه حاوی موزه‌های مختلفی است که مسافران می‌‌توانند در کنار دیدن از آن‌ها به رستوران‌های متفاوت و مرکز های خرید این روستا هم بروند.

 

دیدن از موزه واتیکان 

در طی مسافرت خود، زمانی که به رم رفتید ، حتما از موزه وسیع واتیکان بازدید نمایید. تور ایتالیا پیشینه این موزه که به قرن ۱۶ می رسد دارای بنای پیچیده است و بر روی چند هکتار زمین قرار گرفته است. در این موزه قطعات بسیار متعددی نگهداری می‌شوند که می‌توانید ساعات بسیار زیادی را صرف دیدن آن‌ها کنید. علاوه بر این، مسافران در موزه مذکور می‌توانند از لیدر هم برای درک بهتر تاریخ استفاده کنند.

کلیسای di Sant’Efision 

موقعی که به کالیاری رفتید، سعی کنید تا از کلیسای مشهور این منطقه به اسم di Sant’Efision هم دیدن کنید. تور ایتالیا کلیسای ذکر شده در این شهر خیلی مهم است و گذشته طولانی‌ای در پشت آن پنهان است. همان طور که خواندید، تور ایتالیا  ایتالیا یک شهر خیلی دوست‌داشتنی در اروپا به شمار می‌رود. آیا دوست دارید که به این کشور مسافرت کنید؟