تور اسپانیا ۹ روزه : ۳ شب بارسلون ، ۳ شب تنریف ، ۲ شب مادردید

8 شب و 9 روز - قیمت از: 2200 یورو
نام هتل درجه خدمات ۲ تخته (هر نفر) ۱ تخته (هر نفر) کودک با تخت کودک بدون تخت توضيحات






خدمات تور

پرواز ترکیش ایرلاین

3 شب اقامت در بارسلونا ، 3 شب اقامت در تنریف ، 2 شب در مادردید

هتلهای چهار ستاره هر نفر بزرگسال : 2200 یورو + مبلغ پرواز

هتلهای پنج ستاره هر نفر بزرگسال : 3090 یورو + مبلغ پرواز

صبحانه , بیمه مسافرتی , گرفتن ویزا , راهنمای محلی , گشت تاریخی , گشت خرید , گشت طبیعی , گشت شهری , ترانسفر فرودگاهی

گشت شهری در بارسلونا : بازدید از کلیسای قدیمی شهر ، بندر بارسلونا ، کلیسای قدیمی زاگرادا فامیلیا ، تپه مونتجویک ، میدان اسپانول ، خیابان کاتالونیا

گشت شهری در مادرید :بازدید از کاخ سلطنتی در مادرید ، ساختمان رویال پالاسریا ، میدان دروازه خورشید مادرید و میدان مرکزی مادرید

توضیحات

به نرخ فوق بابت بلیط هواپیما مبلغ 3100000 تومان بابت بزرگسال و 2540000 تومان بابت کودک 2 تا 12 سال اضافه می گردد

نرخ کودک زیر 2 سال 10% نرخ بزرگسال در اتاق 2 تخته میباشد

مدارک لازم جهت اخذ ویزا :

اصل گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار با امضاء مسافر
6 قطعه عکس در اندازه 5/3 * 5/4 رنگی ، زمینه سفید ، تمام رخ ، مربوط به سال جاری
اصل و ترجمه رسمی شناسنامه به همراه دو سری کپی
اصل و ترجمه سند مالکیت به همراه دو سری کپی
پرینت 3ماه حساب بانکی به اضافه گواهی ترجمه انگلیسی با مهر بانک متقاضی با مانده حساب حداقل 50 میلیون تومان (موجودی فعلی حساب بانکی در مورد حسابهای جاری)
گواهی اشتغال- ترجمه آخرین حکم کارگزینی برای کارمندان دولتی – گواهی اشتغال به کار بخش خصوصی – ترجمه روزنامه رسمی و رزومه شرکت به زبان انگلیسی برای صاحبان شرکت – ترجمه جواز کسب یا کارت بازرگانی – ترجمه گواهی تحصیلی و دانشگاهی و کارت دانشجویی یا کارت عضویت هیئت علمی
اصل گذرنامه های قبلی به همراه دو سری کپی از ویزاهای اروپا – آمریکا – استرالیا
تلفن : 021-88171061

شما می توانید این تور را از طریق تلگرام به سایر دوستان خود معرفی کنید

ارسال به دوستان

دانلود این پکیج

دانلود

تور اسپانیا ۹ روزه

زندگی عادی در اسپانیا به آرامی ادامه دارد و تا دیروقت خاتمه می‌یابد. خیلی از مسافران امکان دارد از ساعات محدود باز بودن فروشگاه‌ها و ریتم در ظاهر کند تور اسپانیا ۹ روزه زندگی در این کشور، ناامید و دل‌زده شوند. ولی این قسمتی از روش زندگی کشوری است که خواب بعدازظهر در یکی از شهرهای آن اجباری است! برای آشنایی بهتر با کشور اسپانیا و اطلاع از مخارج سفر و سکونت در آن با پلیکان پرواز همراه باشید.

جهت مشاهده سایر تورهای اسپانیا از اینجا وارد شوید

اسپانیا کشوری زیبا ، مرموز و پویا است. تور اسپانیا ۹ روزه مادرید و بارسلونا، مناطقی شلوغ و پر‌ازدحام هستند. برای دیدن روش زندگی و معماری موروها (Moors) یا همان مسلمان های اسپانیا، می‌توانید به شهر گرانادا (Granada) سفر کنید. تور اسپانیا ۹ روزه دیدن از سرزمین زیبای باسک (Basque) در شمال اسپانیا خالی از لطف نیست. والنسیا، بندری باشکوه است که جشن گوجه ‌فرنگی آن در ماه آگوست تعداد بی شماری توریست را از تمام جهان به شهر Buñoul فرامی‌خواند. لذتی کوتاه تور اسپانیا ۹ روزه در جزیره های قناری یا ایبیز (Ibizaa) سفر به یاد ماندنی شما را کامل میکند . لیست دیدنی‌های اسپانیا انتها ندارد. اسپانیا کشوری محبوب و گوناگون است که البته سفر به آن نسبت به سایر کشورهای اروپایی، مخارج کمتری را به شما تحمیل می‌کند.

در این کشور باشکوه می‌توانید تور اسپانیا ۹ روزه از مناطق زیر بازدید کنید که کم کم به توصیف آنها می پردازیم :
بارسلونا ، گرانادا ، مادرید ، سویا و والنسیا

مخارج رایج در سفر به اسپانیا

مخارج سکونت 

مخارج سکونت در اسپانیا نسبت به باقی کشورهای اروپای غربی، کم ‌تر است. مخارج سکونت در خوابگاه ها توراسپانیا از شبی ۱۸ یورو (۶۵,۹۵۴ تومان) آغار می‌شود و در شهرهای بزرگ مانند بارسلونا و مادرید به ۳۲ یورو (۱۳۴,۹۲۶ تومان) هم می‌رسد. اجاره ی اتاق‌های شخصی در هاستل‌ها با ۱ تخت ۲ نفره، شبی ۴۳ یورو (۱۷۶,۵۸۱ تومان) هزینه دارد. تور اسپانیا ۹ روزه مخارج هتل‌های کم هزینه هم از این مقدار شروع می‌شود و بالا می‌رود. در شهرهای کوچک‌تر می‌توانید خدمات اقامتی ارزان‌تری هم پیدا کنید.

مخارج خورد و خوراک 

با دادن ۴ تا ۸ یورو (۱۳,۴۲۳ تا ۳۱,۳۵۰ تومان) می‌توانید ساندویچ و تاپاس (tapas) کم هزینه سفارش دهید. تاپاس مدلی پیش‌غذای اسپانیایی و در واقع یک خوراک حاضری حساب می‌شود. یک وعده غذا در یک رستوران عادی در حدود ۱۲ تا ۱۵ یورو (۴۴,۷۱۳ تا ۵۹,۰۳۶ تومان) هزینه دارد. تور اسپانیا ۹ روزه اگر دوست دارید پائیا (paella) که یک غذای محلی اسپانیایی است به همراه نوشیدنی و پیش‌غذا نوش جان کنید، تور اسپانیا ۹ روزه باید برای هر وعده در حدود ۲۴ یورو (۹۸,۲۲۴ تومان) هزینه کنید. اسپانیا رستوران‌های مجلل و شیک زیادی دارد که صرف یک وعده غذا به اضافه‌ی نوشیدنی در یکی از آنها در حدود ۳۲ یورو (۱۴۰,۵۴۳ تومان) هزینه خواهد داشت. فست ‌فودها از جمله مک دونالد و Maoz، ۶ یورو (۲۶,۷۶۶ تومان) قیمت دارند. تور اسپانیا ۹ روزه  هزینه‌ی تهیه‌ی خورد و خوراک یک هفته از فروشگاه در حدود ۳۵ یورو (۱۳۳,۹۳۹ تومان) می‌شود و چندان گران نیست به ویژه اگر از بازارچه‌های سنتی و شلوغی که در تمام این کشور وجود دارند، مواد غذایی خود را تهیه کنید.

مخارج نقل و انتقال 

 

هر سفر با مترو یا اتوبوس در حدود ۲ تا ۵ یورو (۴,۴۷۲ تا ۱۳,۳۷۵ تومان) هزینه دارد. تور اسپانیا ۹ روزه استفاده از شبکه ‌نقل ‌و انتقال ریلی اسپانیا (Renfe) ممکن است کمی پرهزینه باشد. قطارهای پر‌سرعت بسته به مسیری که طی می‌کنید و میزان ازدحام و خلوتی مسیر، تور اسپانیا ۹ روزه حدود ۶۵ تا ۱۵۴ یورو (۲۲۳,۲۲۴ تا۶۳۵,۰۰۰ تومان) هزینه دارند. قطارهای منطقه‌ای کم‌سرعت، به ازای هر کورس در حدود ۱۸ تا ۴۸ یورو (۶۶,۹۷۴ تا ۲۰۰,۸۸۳ تومان) قیمت دارند. بهترین گذینه برای سفرهای درون‌شهری تور اسپانیا ۹ روزه کم هزینه، استفاده از اتوبوس‌های شبانه است که جا‌به‌جایی با آنها ۱۹ یورو (۸۰,۳۴۷ تومان) تمام می‌شود.

مخارج دیدن اماکن توریستی و فعالیت‌های تفریحی

موزه‌ها و دیگر جاذبه‌های توریستی در اسپانیا حدود ۳ تا ۱۵ یورو (۸,۹۳۹ تا ۶۲,۴۰۰ تومان) هزینه دارند. تور اسپانیا ۹ روزه غواصی در جزایر، ۴۶ یورو (۲۰۰,۸۸۳ تومان) برایتان تمام می‌شود.

نکاتی برای صرفه‌جویی در مخارج 

از لیست روزانه‌ی رستوران‌ها استفاده کنید

اغلب رستوران‌ها منوی روزانه‌ی کم هزینه در وعده‌ی ناهار پیشنهاد می‌کنند که در حدود ۸ تا ۱۰ یورو (۳۱,۲۴۰ تا ۴۰,۱۸۹ تومان) قیمت دارد. تور اسپانیا ۹ روزه استفاده از این لیست روزانه، راه مناسبی برای کاهش مخارج و چشیدن مزه لذیذ غذاهای سنتی اسپانیا است. توراسپانیا سعی کنید تا جایی که ممکن است، بیرون شام نخورید. این کار مخارج سنگینی را به شما تحمیل می‌کند.

از اتوبوس استفاده کنید

گرچه سیستم نقل و انتقال ریلی سریع است ولی برایتان گران تمام می‌شود. اگر وقت کافی دارید و علاقمندید در مخارج خود صرفه‌جویی کنید، از اتوبوس استفاده کنید.

استفاده از تیکت هوشمند  city pass 

اغلب مسافرها از این تیکت ‌ها استفاده نمی‌کنند ولی اگر شما قصد دارید تا به همه‌ی جذابیت های توریستی سر بزنید و از آنها دیدن کنید، تور اسپانیا ۹ روزه استفاده از این تیکت هوشمند، مخارج دیدن از مکان های دیدنی و ورودی آنها را ۲۲ درصد کاهش می‌دهد. به این شکل، در انتخاب وسیله‌ی نقل و انتقال خود، آزادی عمل بالاتری خواهید داشت. پس اگر از مشتاقان به جذابیت های توریستی مانند موزه‌ها و اثرهای باستانی هستید، حتما از این تیکت ها استفاده کنید. تور اسپانیا ۹ روزه

 

 

جذابیت های توریستی و دیدنی‌های اسپانیا

شهر مادرید را بگردید 

مرکز اسپانیا، به موزه‌ها، غذای سنتی و لذیذ و شب‌زنده ‌داری‌هایش معروف است. تور اسپانیا ۹ روزه در مسافرت به مادرید، دیدن از موزه‌ی Prado، یکی از وسیع ‌ترین موزه‌های دنیا را به هیچ وجه از دست ندهید.

 از بازدید شهر باشکوه بارسلونا فیض ببرید 

مانند مادرید، این شهر بی نظیر هم به برنامه های شبانه و خیابان‌های باستانی و فوق العاده اش معروف است. بارسلونا، باستانی غنی را در دل خود جای داده است.  تور اسپانیا ۹ روزه در سفر به این شهر باید مثل مردم آن تا ۱۰ صبح بخوابید و نیمه‌شب، شام بخورید. در بارسلونا می‌توانید از یکی از برترین موزه های گذشته اروپا بازدید کنید. بی شک از سفر به این شهر پرهیاهو لذت خواهید برد.

از حضور در جشن گوجه‌فرنگی فیض ببرید 

جشن مبارزه با گوجه‌فرنگی توماتینا یا La Tomatina در آخرین چهارشنبه‌ی ماه آگوست در شهر Buñol برپا می‌شود. صدها هزار نفر از مردم و توریست ها در این شهر کوچک جمع می‌شوند تا صد ها تن گوجه‌فرنگی را به همدیگر پرتاب کنند. تور اسپانیا ۹ روزه پس اگر در ماه آگوست به اسپانیا سفر می‌کنید، در این جشنواره حضور پیدا کنید و از شادی و هیاهوی آن فیض ببرید.

 در جشن گاوبازی شرکت کنید

این جشن در ماه جولای و به طول چند روز در Pamplona برپا می‌شود. تفاوتی نمی‌کند که فرد شجاعی باشید یا نه در هر شکل از شرکت در این جشن فیض می‌برید. تور اسپانیا ۹ روزه اگر علاقه ای به گاوبازی ندارید، می‌توانید غذاها و نوشیدنی‌هایی که سرو می‌شوند را تست کنید و شال قرمزی ببندید و از دیدن مراسم فیض ببرید.

در تاریخ پر بلندای گرانادا دوری بزنید 

این شهر باستانی که زمانی منطقه اقامت موروها یا همان مسلمان های اسپانیا بوده، توراسپانیا بسیار جذاب و زیبا است. گردش در خیابان‌های باستانی قلب شهر و دیدن از کاخ الحمرا که یکی از معروف ترین بناهای اسلامی دنیا است، خالی از لطف نخواهد بود. سفر به جنوب اسپانیا بدون بازدید از این منطقه کامل نخواهد شد. توراسپانیا

در Costa Del Sol یا ساحل آفتابی راه بروید تور اسپانیا ۹ روزه

سری به این ساحل باشکوه بزنید و از آرامش آن فیض ببرید. تور اسپانیا ۹ روزه این ساحل که با اسم “ساحل آفتابی” هم شناخته می‌شود، در جنوب اسپانیا واقع شده است و به داشتن دید زیبا و شب‌های هیجانی و پر از گردشگر معروف است. تور اسپانیا ۹ روزه بهترین نقطه‌ی این منطقه، شهر مالاگا است.

گشت و گذاری در شهر باستانی سویا (Sevilla) بزنید 

سویا شهری زیبا با کلیسا ها، قلعه ها و ساختمان های باستانی باشکوه و زیادی است. تور اسپانیا ۹ روزه مرکز های خرید متعددی هم در این شهر وجود دارند. یکی از جالب‌ ‌ترین قسمت ‌های این شهر محله‌ی یهودیان است. سویا یک شهر دانشگاهی وسیع حساب می‌شود.

از جزیره های اطراف بازدید کنید تور اسپانیا ۹ روزه

بعضی از باشکوه ترین جزیره های اروپا در اسپانیا واقع شده اند؛ از جزیره‌ی ایبیزا (Ibiza) گرفته تا جزیره های قناری. البته این نکته را هم از یاد نبرید که در ماه ‌های جولای و آگوست، این جزیره ها، بسیار شلوغ و البته پرهزینه هستند.  تور اسپانیا ۹ روزه

 در بلندای Sierra Nevada کوهنوردی کنید 

این منطقه‌ پرفراز و نشیب منطقه ای عالی برای پیاده‌روی در تابستان و اسکی در زمستان است. تور اسپانیا ۹ روزه شهرهای کوچک و زیبای زیادی در این مکان انتظار توریست ها را می‌کشند. این منطقه یکی از زیباترین قسمت های کشور اسپانیا و جایی بی نظیر برای تجربه‌ی فعالیت‌های تفریحی در فضای باز است. تور اسپانیا ۹ روزه

از شهر سن سباستین (San Sebastián) دیدن کنید تور اسپانیا ۹ روزه

مرکز منطقه‌ باسک اسپانیا، شب ‌های هیجانی و ساحل زیبایی دارد. علاوه‌براین، معماری بی نظیر این منطقه موجب شده که این شهر به یکی از زیباترین و جالب‌توجه‌ترین شهرهای اسپانیا مبدل شود. تور اسپانیا ۹ روزه

در بلندای پیرنه (Pyrenees) از طبیعت فیض ببرید 

رشته‌کوه باشکوه پیرنه که مانند دیواری فرانسه را از اسپانیا تفکیک می‌کند، با روستا‌ها و دهکده‌های قرون وسطایی تزیین شده است. در این منطقه می‌توانید از پیاده‌روی در راه های زیبا و اسکی در فصل زمستان فیض ببرید. تور اسپانیا ۹ روزه

از مسجد بزرگ قرطبه (Mezquita de Cordoba) دیدن کنید تور اسپانیا ۹ روزه

این مسجد یکی از معروف تریت آثار باستانی مسلمانان در اسپانیا است. طاق‌های وسیع، ستون‌های یشمی، زمین مرمرین، محراب‌های طلاکاری شده و گنبدهای تزیین شده این مسجد، شما را به زمان سلطه و تاثیر مسلمانها بر Córdoba می‌برد. تور اسپانیا ۹ روزه

گردش در شهر سالامانکا (Salamanca) را از یاد نبرید 

این شهر شاید در نخست ساکت و دلگیر به نظر برسد ولی شور زندگی در گوشه گوشه‌ی آن پنهان است. سالامانکا یک شهر دانشگاهی است که محیطی دوستانه بر آن حکمفرما است. تور اسپانیا ۹ روزه در این شهر از دیدن ساختمان های باستانی، شب‌های هیجانی و معاشرت با تعداد زیادی از مسافران، فیض خواهید برد.

 از موزه‌ی گوگنهایم (Guggenheim) بیلبائو بازدید کنید

یکی از مشهورترین موزه‌های دنیا، موزه‌ گوگنهایم است که در شهر بیلبائو قرار گرفته و مجموعه‌ی قیمتی از هنر مدرن را به نمایش می‌گذارد. تور اسپانیا ۹ روزه حتی اگر علاقه‌ای به بازدید آثار هنری مدرن ندارید، دیدن از ساختمان جالب و معروف این موزه را که توسط Frank Gehry طراحی و ساخته شده است، از دست ندهید.