تور استانبول زمینی

3 شب و 4 روز - قیمت از: 890000 تومان
نام هتل درجه خدمات ۲ تخته (هر نفر) ۱ تخته (هر نفر) کودک با تخت کودک بدون تخت توضيحات






خدمات تور

3 شب و 4 روز اقامت در هتل

اتوبوس وی آی پی ، لیدر فارسی زبان ، هتل 4 ستاره ، بیمه مسافرتی

توضیحات

در صورت اطلاع از تاریخ حرکت و نام هتلها لطفا با کانتر مربوطه در شرکت پلیکان پرواز تماس حاصل نمایید .


تلفن : ۰۲۱۸۸۱۷۱۰۶۱

شما می توانید این تور را از طریق تلگرام به سایر دوستان خود معرفی کنید

ارسال به دوستان

دانلود این پکیج

دانلود

تور استانبول زمینی

تور استانبول زمینی وسیع ترین شهر کشور  و قلب تجاری و فرهنگی آن است. تور استانبول زمینی  این شهر در جوار بسفر و دریای مرمره واقع شده است؛ یعنی در خط میان اروپا و آسیا. تنگه‌ی بسفر این ۲ قاره را از یکدیگر تفکیک می‌کند و استانبول در اصل در ۲ قاره قرار دارد. این شهر باستانی و زیبا به علت گوناگونی جاذبه‌های توریستی و تفریحی و از لحاظ تعداد مسافران، جزو اصلی ترین شهرهای گردگی جهان است.

 شرایط آب‌ و‌ هوا تور استانبول زمینی

استانبول زمینی به علت شرایط مکانی، در منطقه آب و هوایی گوناگونی قرار دارد و دارای چند خرد اقلیم است. آب و هوای مدیترانه‌ای، آب و هوای گرمسیری مرطوب و آب و هوای اقیانوسی در قسمت های گوناگون شهر دیده می‌شود. تور استانبول  واقع شدن در کنار ۲ پهنه‌ی آبی گوناگون، یکی دیگر از علت های گوناگونی اب و هوایی در استانبول است.

کاهش مخارج تور استانبول زمینی

کاهش مخارج سکونت تور استانبول زمینی

مخارج سکونت، اصلی ترین مخارج سفر است. تور استانبول  زمینی اینکه در هر فصل از سال سفر کنید، اثر زیادی بر نرخ هتل‌ها دارد. زمان شلوغ توریستی در استانبول از جولای الی سپتامبر است. در این زمان نرخ هتل‌ها به بالاترین حد خود می‌رسد. تور استانبول زمینی اگر در ماه‌های آوریل، مه و اکتبر سفر کنید، می‌توانید هتل‌های کم هزینه تری یافت کنید.

صرفه‌جویی در مخارج خورد و خوراک تور استانبول زمینی

رستوران‌های گردشی که خارجی‌ها در آن گردش می‌کنند، خیلی بالاتر از رستوران‌های کوچک و سنتی هستند. تور استانبول غذاهای بومی و خوشمزه ترکی را در این رستوران‌های بومی نیز می‌توانید با برترین کیفیت میل کنید.

تیکت ورودی موزه بگیرید تور استانبول زمینی

اگر علاقه دارید به اغلب موزه‌ها و جاذبه‌های توریستی سر بزنید، کارت توریستی استانبول بگیرید.  تور استانبول زمینی با این تیکت ها می‌توانید به اغلب جاذبه‌های شهر مانند قلعه توپ‌قاپی و ایاصوفیه، مجانی دسترسی داشته باشید. اغلب رستوران‌ها، موزه‌ها، مغازه ها و جذابیت های تفریحی، با ارائه‌ی این تیکت به شما آفر خوبی می‌دهند.

استفاده از پکیج های دوچرخه‌سواری تور استانبول زمینی

یکی از برترین راه ها برای گردش در خیابان‌های کهن شهر و سر زدن به جذابیت های مختلف، استفاده از دوچرخه است. تور استانبول زمینی شرکت‌های گردشگری گوناگونی خدمات اجاره دوچرخه را برای توریست ها فراهم کرده‌اند و پکیج های دوچرخه‌سواری در ناحیه کهن شهر اجرا می‌کنند. این پکیج ها و اجاره دوچرخه اصولا مخارج عادی دارند و تجربه‌ای عالی در سفر به این شهر باستانی و زیبا هستند.

جاذبه‌های توریستی تور استانبول زمینی

ایا صوفیه تور استانبول زمینی

بنای فعلی ایا صوفیه در زمان حکومت بیزانس در سال ۵۴۲ میلادی طبق فرمان حکومت ژوستینین نخست بنا شد. تور استانبول زمینی این ساختمان، حکم یک بیانیه‌ی خلاقانه را داشت که مال، قدرت و توانایی‌های فنی این حکومت را به دنیا نشان می‌داد. تور استانبول زمینی  تا حدی که مناطق حوالی تخت حکومتی که در این ساختمان قرار داشت، به عنوان مرکز جهان شناخته می‌شد. پس از انکه سپاه عثمانی، قسطنطنیه را گرفت ، این کلیسا به مسجد مبدل شد و در انتها در قرن ۲۰ میلادی به موزه مبدل شد و هنوز نیز اصلی ترین جاذبه‌ی نمادین استانبول است. تور استانبول زمینی

 

 

 

گالری باستان‌شناسی تور استانبول زمینی

این موزه‌ی با ارزش و دیدنی، مجموعه‌های بی همتایی از آثار و صنعت دستی باقی مانده از قرن های گذشته از ترکیه و تمام خاور میانه را در اختیار دارد. تور استانبول زمینی اثرهای موجود در این موزه، نیز از لحاظ باستانی و نیز از لحاظ مکانی، خیلی گوناگون هستند. موزه دارای ۳ قسمت است که هر ۳ قسمت خیلی دیدنی هستند و نباید آن را از دست بدهید؛ یکی گالری های شرق باستان، دیگری موزه‌ی باستان شناسی و بنای کاشی‌کاری محمد ۲. در این بنا، شبکه ی بزرگی از هنر سرامیکی به نمایش درآمده است.

بازار اصلی تور استانبول زمینی

مسافران استانبول علاقه دارند خرید کنند، از اثرهای باستانی بازدید کنند و موزه‌های گوناگون را ببینند. این بازار اصلی سرپوشیده در اصل نخستین مرکز خرید جهان است، مساحتی معادل با یک منطقه وسیط دارد و با دیوارهای کلفتی محاصره شده است.  تور استانبول زمینی

مسجد سلیمانیه تور استانبول زمینی

این بنا بالای تپه‌ای مشرف به منطقه‌ی سلطان احمد قرار دارد و یکی از خاص ترین و باشکوه ترین سمبل ها و ساختمان های باستانی استانبول است. تور استانبول زمینی این بنا برای سلیمان و از طریق معمار معروف عثمانی خواجه معمار سنان آغا میان سال‌های ۱۵۵۹ تا ۱۵۶۵ بنا شده است.

گالری هنر ترکی و اسلامی تور استانبول زمینی

این گالری در قلعه ابراهیم پاشا، نخست وزیر بزرگ سلطان سلیمان واقع شده است. مجموعه‌ی بزرگی از فرش در این موزه نگهداری می‌شود که با وجود خیلی از متخصصان، برترین مجموعه‌ در مدل خود در کل جهان است.

کاخ یدیکوله تور استانبول زمینی

با وجود اینکه راه رسیدن به این کاخ مقداری سخت است ولی ارزش بازدید دارد. تور استانبول زمینی این کاخ در قرن ۵ میلادی از طریق تئودئوس ۲ بنا شده و قسمت های جنوبی دیواره‌ی دفاعی قسطنطنیه را شکل می‌داده است. تور استانبول زمینی طاق عظیم این کاخ با اسم پورتا به معنی دروازه‌ی طلایی معروف است زیرا درهای این دروازه طلاکاری شده است.  زمانی که عثمانی‌ها شهر را گرفتند ، از این کاخ به عنوان یک دژ نظامی و مدت ها بعد به عنوان زندان و مکان کشتار استفاده می‌کردند. کاخ یدیکوله در سال‌های گذشته مرمت شده است و امروز مسافران می‌توانند از بناهای آن بالا بروند و منظره هایی از منطقه های اطراف و دریای مرمره را دیدن کنند. تور استانبول زمینی

برج گالاتا  تور استانبول زمینی

این بنا در قرن ۱۴ احداث شده و یکی از واضح ترین ساختمان های اصلی استانبول است. از بالای تراس این بنا، منظره های زیبا و پارانوما از شهر را دیدن خواهید کرد.

گالری استانبول مدرن  تور استانبول زمینی

استانبول تنها در جاذبه‌های باستانی و آثار کهن ختم نمی‌شود. این موزه هنری مدن، شبکه ای بی همتا از هنر امروزی ترکیه را به نمایش می‌گذارد. تور استانبول در کل سال، نمایشگاه های گوناگونی از اثرهای برترین هنرمندهای ترک و هنرمندهای جهانی در این گالری اجرا می‌شود. تور استانبول اگر از مشتاقان به هنر هستید و علاقه دارید با اثرهای هنرمندهای این سرزمین آشنا شوید باید برای سر زدن به این موزه برنامه‌ریزی کنید. موقعیت مکانی این موزه که دقیقا در تنگه‌ی بسفر قرار دارد یکی از خصوصیات خاص آن است. یه کافه‌ی زیبا با منظره های زیبایی از دریا در این مکان وجود دارد که برترین مکان برای ریلکس کردن و دیدن چشم انداز های اطراف است.

 

خیابان استقلال و میدان تقسیم تور استانبول زمینی

خیابان استقلال یک خیابان شلوغ امروزی و پرازدحام است که ضمن مغازه و مرکز خرید، شمار زیادی رستوران و کافه دارد. تور استانبول  قسمت پایینی این خیابان از راه کهن ‌ترین خط آهن زیرزمینی جهان از کنار برج گالاتا قابل رسیدن است. این خط آهن در سال ۱۸۸۵ بنا شده است. از میدان تقسیم، خیابان جمهوری آغاز می‌شود که حوالی آن هتل، رستوران، فروشگاه  و مرکزهای توریستی زیادی وجود دارد.

‌‌اسکودار تور استانبول زمینی

ساحل آسیایی استانبول به سادگی از راه فرابر از اسکله‌ در کنار تنگه‌ی بسفر امکانپذیر است. در جزیره‌ای کم مساحت در حوالی ساحل آسیایی برجی به اسم ساختمان دختر واقع شده است که ۴۰ متر بلندا دارد. در این ناحیه، مسجدهای مهن، خیابان‌های کم عرض و خانه‌های کهن چوبی وجود دارد. این ساختمان های جذاب میان اسکله و گورستان واقع شده‌اند.

هتل های استانبول

هتل‌های لوکس 

هتل ۴ فصل استانبول در ناحیه سلطان احمد در یک بنای باستانی واقع شده است و چند قدم پیاده تا مسجد آبی فاصله دارد. بوتیک هتل وایت هاوس دیزاینی به روس ترکی دارد و در چند متری اصلی ‌ترین جاذبه‌ گردشگری استانبول واقع شده است. تور استانبول افرادی که علاقه دارند در ازدحام و هیجان منطقه‌ی تقسیم سکونت کنند، هتل حیات یک گذینه خوب است که چند قدم پیاده تا میدان تقسیم مسافت دارد.

هتل‌های معمولی  

هتل لوکس اورینت یک هتل معمولی عالی در چند قدمی جاذبه‌های توریستی اصلی سلطان احمد است و در حوالی ایستگاه قطار واقع شده. تور استانبول  از دیگر هتل‌های این منطقه، هتل عثمان خان است که منظره زیبایی از بسفر دارد. در مرکز منطقه تقسیم، هتل مرکر سکوت مدرن را در نزدیکی میدان و خیابان استقلال برای مسافران خود مهیا کرده است. خیابان استقلال یکی از اصلی ترین خیابان‌های شهر است که حوالی آن را کافه‌ها، بوتیک‌ها و کتابفروشی‌ها محاصره کرده‌اند.

هتل‌های کم هزینه

اگر می‌خواهید سفرتان کم هزبنه پایان یابد، بوتیک هتل در مرکز منطقه‌ی سلطان احمد، گذینه خوبی به ویژه برای خانواده‌ها است. تور استانبول زمینی هتل پنینسولا تنها چند قدم با مسجد آبی مسافت دارد و هتل اپریکات یکی دیگر از هتل‌های کم هزینه و جذاب استانبول است که در حوالی جاذبه‌های توریستی اصلی و برترین آثار باستانی استانبول واقع شده است.