تور آفریقای جنوبی

9 شب و 10 روز - قیمت از: 2990 دلار
نام هتل درجه خدمات ۲ تخته (هر نفر) ۱ تخته (هر نفر) کودک با تخت کودک بدون تخت توضيحات
CENTRO CAPITAL
THE CASCADES
PEPPERCLUB
MISTY HILLS
RADISON BLU JOHANNESBURG






2990 دلار
3500 دلار
2550 دلار
1650 دلار

خدمات تور

پرواز الاتحاد یا قطر ایرویز

2 شب ژوهانسبورگ + 1 شب پارک جنگلی + 2 شب سان سیتی + 4 شب کیپ تاون + 1 روز ابوظبی




 خدمات تور :  بلیط رفت  و برگشت با  پرواز الاتحاد ،اقامت در هتل های کیپ تاون، ژوهانسبورگ و  پارک جنگلی با صبحانه و شام    (7 وعده شام)  یک روز اقامت در ابوظبی در برگشت ، ویزای توریستی ،ترانسفرفرودگاهی ، پرواز داخلی بین شهری، راهنمای فارسی زبان، بیمه مسافرتی ، کلیه ورودیه گشتها طبق برنامه سفرو گشت هلیکوپتر در کیپ تاون و گشت دریایی با قایق های مخصوص در واتر فرانت کیپ تاون به عهده آژانس پلیکان پرواز می باشد.

شرح گشت ها:

کیپ تاون :
یک گشت شهری ،دیدار از شهر کیپ تاون ، تیبل مانتین ،منطقه کمپانی گاردن، سیگنال هیلز، اسکله واتر   فرانت
سواحل سنگی و ماسه ای کیپ پوینت و فانوس دریایی ، مزرعه پرورش شترمرغ آفریقایی،جزیره فکها،ساحل پنگوئنهای آفریقایی،  دماغه امیدنیک،
ژوهانسبورگ:
یک گشت شهر ی، دهکده فرهنگی  لسیدی ، پارک شیرها ، پل نلسون ماندلا

 مدارك موردنياز:

اصل پاسپورت با شش ماه اعتبار، دو قطعه عکس رنگی جدید ، گواهی اشتغال به کار ترجمه شده و گواهی اشتغال به تحصیل کودکان و دانشجوها، پرینت حساب چهار ماهه اخیر  مسافر  به زبان انگلیسی و مهر و امضای بانک ، 2 نسخه ترجمه شناسنامه کودکان زیر 18 سال ، حضور مسافرین جهت تحویل مدارک   به سفارت الزامی می باشد .
حداقل زمان جهت صدورویزا،حدود 7 روز کاری می باشد.
پرداخت 70% مبلغ تور درزمان ثبت نام الزامی می باشد

توضیحات

نرخ نوزاد 10 درصد بزرگسال می باشد .
بچه های  11 سال  به بالا در هتل ها نمی توانند در اتاق پدر و مادر باشند و اتاق سه تخته برای سه نفر بزرگسال در هتل ها وجود ندارد.
نرخ ها به دلار آمریکا می باشد.
یک  روز اقامت  در ابوظبی در برگشت می باشد .
هزینه  57  یورو VFS    به عهده  مسافر می باشد.
پرواز چارتر و هتل گارانتی،غیر قابل کنسلی،تغییر تاریخ و استرداد می باشد.
درصورت تمایل، مسافرین می توانند با پرداخت مبلغ 180 دلار به ازاء هر نفر هتل سان سیتی را از Cascads بهTHE PALACE  تغییر دهند.
مسئولیت کنترل پاسپورت وممنوعیت خروج ازکشوربه عهده مسافر می باشد .
صدور بیمه برای افراد بالای 55 سال اجباری می باشد ونرخ آن  بر اساس سن دقیق مسافر اعلام می شود.

تلفن : 0218817106

شما می توانید این تور را از طریق تلگرام به سایر دوستان خود معرفی کنید

ارسال به دوستان

دانلود این پکیج

دانلود

تور آفریقای جنوبی

در سفرنامه سفر به آفریقای جنوبی با نکته های مهم در مورد سفر به این کشور زیبا آشنا می‌شویم. با پلیکان پرواز همراه باشید.

آفریقای جنوبی، جهانی است که در یک کشور متجلی شده است. کشوری فوق العاده که کشور یکی از مشهور ترین مبارزان مسیر آزادی مانند نلسون ماندلا است. آفریقای جنوبی کشور عالی برای مسافرت است، تفاوتی نمی‌کند که چه سلیقه ‌ای داشته باشید، در این کشور جذاب یقینا جاذبه‌ای مطابق با علاقه‌ی خود یافت می‌کند. آفریقای جنوبی به موجب آن که هم از نظر فرهنگی و هم از لحاظ خصوصیت های بکر از جمله پوشش گیاهی و حیات وحش، بسیار متنوع و انحصاری میباشد، گویی دنیا کوچکی را در دل خود جای داده است.

بوستان های جنگلی گوناگون، ۲۷۹۵ کیلومتر خط ساحلی، حیات وحش گوناگون و شهرهای پرازدحام و پرزرق و برق فقط گوشه‌ای از زیبایی‌های آفریقای جنوبی هستند. این کشور، پهناور و رنگارنگ است. حتی اگر ماه ‌ها برای سفر به این کشور زمان بگذارید، باز هم خیلی از جذابیت های آن را نمی‌توانید ببینید. کسب و کار پایدار، زیرساخت‌های توریستی خوب و محاسن فرهنگی و طبیعی دست به دست هم می‌دهند تا این سرزمین، به یک منطقه توریستی عالی برای تمام انتخاب ها تبدیل شود.

اطلاعات فوری

تفاوت ساعت با تهران

آفریقای جنوبی در ناحیه ی زمانی (GMT+2) واقع شده و ۵/۱ از تهران عقب ‌تر است.

گویش اصلی

آفریکانس ، انگلیسی و نه گویش آفریقایی

شرایط آب‌و‌هوایی

آفریقای جنوبی به شکل کلی دمایی معمولی و خوبی دارد و تعداد زیادی از روزهای سال صاف هستند. علت اصلی تاثیرگذار در شرایط دمایی، بلندا و اقیانوس‌های حواشی است. هر هزار متر بلندا تقریبا ۸ درجه از دمای هوا می‌کاهد. ساحل شرقی در حوالی اقیانوس هند قرار دارد که دارای جریان‌های گرم است. ساحل غربی در جوار اقیانوس اطلس واقع شده و حاوی جریان‌های سرد است. تابستان و زمستان آفریقای جنوبی، بر کس تابستان و زمستان اروپا و آمریکای شمالی قرار دارد.

فصل خشک از ماه مه الی سپتامبر امتداد دارد و زمستان است.

حدودا در کل طی زمستان بارندگی وجود ندارد و رطوبت بسیار پایین است. با کمبود آب، حیات وحش در حوالی منابع آب قابل پیش‌بینی جمع می‌شوند. کیپ غربی، باران زمستانی دارد و سرد و مرطوب است.

فصل مرطوب از اکتبر الی آوریل امتداد دارد و تابستان است.

در این فصل بارش اتفاق می‌افتد و ساحل اقیانوس هند خیلی گرم است، رطوبت بالایی دارد و دما به ۳۲ درجه می‌رسد. در این فصل از سال، دمای غیرقابل تحمل در صحرای کالاهاری جریان دارد و دمای هوا به بیش از ۴۵ درجه می‌رسد.

مطلوب ترین موقع برای سفر به آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی یک کشور توریستی برای کل فصل ها است. به علت گوناگونی در آب‌و‌هوا که در منطقه های گوناگون وجود دارد، با توجه به پلن سفرتان می‌توانید مطلوب ترین فصل سفر را برگزینید.

بهترین زمان برای تماشای حیات وحش

خوب است در روزهای تعطیلی مدرسه های آفریقای جنوبی به این کشور مسافرت نکنید

مناسب ترین موقع برای دیدن از بوستان ملی کروگر و اغلب بوستان های حیات وحش، از ماه مه الی سپتامبر است. این تایم، فصل خشک سال است و حیوان ها حواشی منابع آب و رودها جمع می‌شوند. این تایم در واقع فصل خلوت و کم‌ توریست سال است. خوب است که در روزهای تعطیلات مدارس آفریقای جنوبی به این کشور سفر نکنید. تعطیلی ها اصلی در ماه دسامبر هستند یعنی در فصل زمستان موقعی که که صبح ‌ها و شب‌ ها هوا سرد است. ماه‌ های می و سپتامبر، موقع خوبی برای سفر هستند زیرا هوا زیاد سرد نیست به ویژه در ماه سپتامبر که مطلوب ترین زمان برای تماشای حیات وحش است.

های سیزن  یا فصل پر توریست سال از اکتبر الی مارس ادامه دارد. فصل خلوت سال از آوریل الی سپتامبر است. مطلوب ترین دما را در فواصل ماه‌های آوریل الی مه و سپتامبر الی اکتبر تجربه خواهید کرد. در این زمان آب‌و‌هوا خیلی مطبوع است ولی در فاصله‌ی ژوئن الی آگوست، هوا سرد است.

مطلوب ترین  وقت برای تماشای حیات وحش آفریقا، فصل خشک سال است

فصل خشک سال در آفریقا مطلوب ترین موقع برای دیدن حیات وحش است. بارش پایین است یا اصلا باران نمی‌بارد، آسمان آفتابی است و اغلب روزها آفتابی هستند. حشرات کمتری وجود دارد و چون فصل خلوت سال است، بوستان ها اصولا خلوت هستند. صبح‌ها و شب‌ها هوا سرد می‌شود.

در فصل رطوبتی سال، پس از اولین بارندگی،طبیعت و منظره ها سبز می‌شوند و موقعیتی خوب برای دیدن پرندگان مهاجر را فراهم می‌کنند. در این فصل، دیدن حیات وحش، سخت‌تر می‌شود. در ماه‌های دسامبر، ژانویه و فوریه هوا گرم‌تر و بوستان ها ‌ها شلوغ‌تر می‌شوند.

البته در کل طی سال می‌توانید در اغلب پارک‌ها، به دیدن حیات وحش بروید ولی بهترین زمان برای این کار، فصل خشک است.

اگر برای سفر به آفریقا برنامه های خاصی را در نظر گرفته اید ، به طور حتم باید پیش از سفر شروع برنامه‌ سفرتان را تنظیم نمایید و سپس با در نظر گرفتن این برنامه‌ سفر و اماکنی که در نظر دارید، زمان خوبی برای سفر را معین نمایید.

مخارج سفر

مخارج یک در مسافرت به آفریقا جنوبی به شکل پایین است:

  • سفر کم هزینه : مینیموم هزار راند

این مخارج حاوی هزینه‌ی ۱ تخت در خوابگاه از ۱۵۰ راند، غذای با هزینه پایین کمتر از ۸۰ راند، مخارج نقل و انتقال در حدود ۴۳۰۰ راند است. البته در سفر کم هزینه قیمت دیدن از جاذبه‌های توریستی محاسبه نشده است.

  • سفر معمولی : از هزار تا دو هزار راند

این هزینه حاوی مبلغ برای سکونت در اتاق ۲ تخته یعنی در حدود ۵۰ تا ۱۶۰۰ راند، غذای معمولی از ۸۰ تا ۱۲۰ راند و مخارج حمل و نقل ۷۰۰ راند است.

  • سفر پر هزینه: بالای دو هزار راند

این مخارج حاوی اتاق ۲ تخته بالای ۱۶۰۰ راند، غذای با کیفیت بالای۱۸۰ راند، ۹۶۰ راند پول هواپیمای ژوهانسبورگ به کیپ تاون و دیدن از حیات وحش تقریبا ۵۰۰ راند میباشد.

جاذبه‌های توریستی

آفریقای جنوبی جذابیت های توریستی متعدد و گوناگونی را داراست. از حیات وحش خاص و معروف گرفته تا چشم‌اندازهای زیبای بیابانی و چندین بوستان ملی بزرگ و معروف. علاقه‌مندان به حیات وحش از تمام جهان به این کشور سفر می‌کنند. علاوه بر این، صخره‌های مرجانی، رشته‌کوه، سواحل گوناگون در کنار شهرهای شلوغ و پرهیاهو قسمتی از جاذبه‌های توریستی این کشور پهناور را شکل می‌دهند.

۱ . بوستان ملی کروگر (Kruger)

بوستان ملی کروگر یکی از معروف ترین بوستان های سافاری جهان است. این بوستان در حدود ۳/۵ تا ۴/۵ ساعت با ماشین از ژوهانسبورگ راه دارد و فرصتی عالی را برای توریست ها فراهم می‌کند تا ۵ حیوان معروف آفریقایی ملقب به Big Five را از نزدیک ببینند: شیر، پلنگ، بوفالو، فیل و کرگدن. علاوه بر این‌ها، گوناگونی بی‌نظیر و فوق‌العاده از دیگر جانداران حیات وحش در این بوستان وجود دارد. نقاشی‌های صخره‌ای بوشمن‌ها و سایت‌های باستان‌شناسی، قسمتی دیگر از جاذبه های این بوستان هستند. راه های زیادی برای گردش پیاده هم در پارک وجود دارد. پرواز با بالون بر فراز پارک، برای دوستداران ماجراجویی خوب است. مکان های اقاتی از اردوگاه‌های ساده گرفته تا لژهای راحت، از خدمات این پارک هستند. تعداد بسیاری از درخت بائوباب در محدوده انتهای شمالی پارک ملی کروگر قرار گرفته اند.

۲ .کیپ تاون

یکی از مهیج ترین و بی نظیر ترین شهرهای جهان، شهر کیپ تاون است که از لحاظ جمعیت دومین منطقه‌ قابل سکونت در آفریقای جنوبی میباشد. طبیعت فوق العاده، این شهر رنگارنگ و پرهیاهو را احاطه کرده است؛ شهری که میان کوهستان و دریا قرار دارد. برای اینکه زیباترین منظره های ممکن از این شهر بی نظیر را ببینید ، از کوه تیبل (Table) بالا رفته و یا با استفاده از تله‌کابین، خود را به قله رسانید. کوه دیگری که قادر خواهید بود از بالای آن، مناظر باشکوه شهر را ببینید، کوه Lion’s Head میباشد. در دامنه‌های بخش شرقی کوه تیبل، باغ‌های گیاه‌شناسی در یکی از اثرهای به ثبت رسیده در میراث بین المللی یونسکو، واقع شده اند. از راه ها و مسیر های ساحلی این شهر می‌توانید گذر کنید و از دیدنی ها و تفریح های ساحلی فیض ببرید. در خلیج False ، پنگوئن‌ها در ساحل طلایی پرسه می‌زنند. سنگپوز Cape Point در جنوب شهر، پذارای نژاد های گناگون و کمیاب جانوری و انواع گیاه های خاص است. یکی از معروف ترین جاذبه‌های توریستی کیپ‌ تاون، اسکله‌ی ویکتوریا و آلفرد است؛ جایی که در آن توریست ها به تفریح و خرید و گردش مشغول می‌شوند و در مطلوب ترین رستوران‌ها غذا می‌خورند. آکواریوم دو اقیانوس و ده‌ها جذابیت های تفریحی دیگر در این اسکله، پذیرا توریست ها است.

۳ . بوستان حفاظت ‌شده‌ی حیات وحش Kgalagadi

این منطقه که بوستان ملی Kalahari Gemsbok و بوستان ملی Gemsbok بوتسوانا را یکی کرده است، یکی از وسیع ‌ترین منطقه های بیابانی در جهان است. این منطقه در سال ۲۰۰۰ گشوده شده و در منطقه‌ای دورافتاده در کیپ شمالی واقع شده است. شن‌های سرخ رنگ، درختان خارشتر، علفزارهای طلایی و آسمان آبی، بک گراندی زیبا شکل می‌دهند تا زیباترین تصاویر خود را در سفر به آفریقای جنوبی ثبت کنید. در بین تنوع بی همتا حیات وحش، این محدوده‌ی حفاظت‌شده، پذیرای شیر مشهور کالاهاری، میرکت، جولای اجتماعی (sociable weavers) و تیزشاخ‌های کالاهاری است.

۴ .شهر Stellenbosch، کیپ غربی

یکی از شهرهای باشکوه آفریقای جنوبی، این شهر است که اکنون به عنوان یک شهر تحصیلی شناخته می‌شود. منظره های زیبا و زندگی شهری پرشور و هیجان در این شهر جریان دارد. علاقه‌مندان به غذا از سفر به این شهر بسیار فیض می‌برند چون تعدادی از برترین رستوران‌های آفریقای جنوبی در آن واقع شده‌اند. علاوه بر این رستوران‌ها، کافه‌های متعدد و معروفی در پیاده‌روهای این شهر وجود دارد که گردشگرها زمان گردش در منطقه های باستانی شهر می‌توانند در آنها بنشینند و دقایقی استراحت کنند. باغ گیاه‌شناسی دانشگاه این شهر و موزه‌های ویلیج (Village) و روپرت (Rupert) از دیگر جذابیت های توریستی آن هستند. علاقه‌مندان به طبیعت هم از سفر به این جا ناامید نمی‌شوند. پیاده‌گردی و دوچرخه‌سواری در طبیعت حوالی شهر، ۲ مورد از فعالیت‌های تفریحی و ورزشی محبوبی هستند که در راه های خاص در دل طبیعت و در منطقه‌ی حفاظت‌شده‌ی طبیعی Jonkershoek انجام می‌شوند.

۵ .دراکنزبرگ (Drakensberg)

این منطقه از دوست داشتنی ترین مقاصد توریستی است. دراکنزبرگ به معنای کوه‌های اژدها است. مرتفع ترین قله‌های این کشور در این منطقه قرار دارند. دراکنزبرگ مقصدی فوق‌العاده برای دوستداران حیات وحش و علاقه‌مندان به طبیعت است. منطقه های حفاظت‌شده‌ی حیات وحش، بوستان های ملی، صخره‌های دیدنی و دره‌های زیبا، قسمتی از زیبایی‌های این منطقه هستند. بالای ۷۰۰ گونه‌ی گوناگون از گیاهان گل‌دار در جنگل‌های انبوه این منطقه، در جوار منظره های کوهستانی و آبشارهای زیبا، فرصتی بی‌ همتا برای لذت بردن از طبیعت را فراهم کرده‌اند. پیاده ‌گردی و دوچرخه ‌سواری در راه های کوهستانی زیبا، ۲ نمونه از فعالیت‌های تفریحی پرطرفدار در دراکنزبرگ است. به همه‌ی این‌ها، پرواز با بالون بر بلندای منطقه را اضافه کنید که لذتی بی نظیر دارد.

۶ .ساحل گاردن روت (Garden Route)

این راه دویست کیلومتری در ساحل جنوب شرقی این کشور قرار دارد و زیباترین منظره ها و چشم‌اندازهای ساحلی را به نمایش می‌گذارد. این راه در کنار اقیانوس هند واقع شده است و از خلیج Mossel در کیپ غربی تا رود Storms در کیپ شرقی ادامه دارد. این راه زیبا و پرطرفدار از جوار تپه ‌های سبز، شهر های ساحلی باشکوه، تالاب‌ ها، دریاچ ه‌ها و صخره ‌های ساحلی می‌گذرد. از جذاب ‌ترین قسمت های این راه می‌توان از شهر دیدنی Knysna نام برد که تالاب‌ها از یک سمت و جنگل از سمت دیگر آن را در آغوش کشیده‌اند. بوستان ملی گاردن روت، با دره‌ها، استخرهای طبیعی و جنگل مملو، دوستداران به طبیعت و ماجراجویی را به سمت خود می‌کشاند. بانجی جامپینگ، قایق‌سواری و دیدن نهنگ‌ها، بخشی از تفریحات بی‌ همتا هستند که در این منطقه می‌توانید تجربه کنید.

۷ .بوستان  iSimangaliso

اسم این بوستان در گویش زولو، به معنای «معجزه و شگفتی» است. اسمی که به درستی برای این بوستان که اثار بین المللی یونسکو است، انتخاب شده است. این بوستان که در گذشته با اسم Greater St. Lucia شناخته می‌شد، در ساحل شمال شرقی Kwazulu Natal قرار گرفته و هشت اکوسیستم طبیعی را به هم پپوند می‌دهد: صخره‌ های مرجانی، رودخانه ‌های مملو از کروکودیل، دریاچه ، تپه‌های شنی ساحلی، مرداب و ساوانا. به این علت، تعجبی نیست که این منطقه پذیرا تنوع وسیع و شگفت‌انگیزی از حیات وحش باشد. بالای ۵۳۶ گونه از پرنده ها در این محدوده زندگی می‌کنند. این عجایب طبیعی، فرصتی را برای توریست ها فراهم می‌کند تا سافاری‌های کلاسیک را با ماجراجویی‌های ساحلی مانند ماهیگیری، قایق‌سواری، شنا و غواصی ادغام کنند.

۸ .منطقه‌ی حفاظت‌شده‌ی طبیعی  Blyde River Canyon

این منطقه‌ باشکوه میان ژوهانسبورگ و بوستان ملی کروگر واقع شده است. این بوستان پذیرای دومین دره‌ی وسیع آفریقای جنوبی است و پوشش گیاهی و جانوری مملو و منحصربه‌فردی دارد. جنگل‌های نیمه گرمسیری انبوه، آبشار، رود، صخره‌های مرتفع و زیبا که ادغامی از رنگ‌ها و بافت‌های متفاوت را به نمایش می‌گذارند، بخشی از زیبایی‌های طبیعی این بوستان هستند. بهترین راه برای گشت و گذار در این بوستان، یا قایق‌سواری است یا گذر از راه های زیبای رانندگی. راه های خاص پیاده‌گردی هم وجود دارد. امکان سفر با قایق و رودگردی هم در این مجموعه وجود دارد.

۹ .جزیره‌ی روبن، کیپ غربی

در خلیج تیبل، جزیره‌ی روبن که در فهرست اثار بین المللی یونسکو به ثبت رسیده است، یادگاری از زمان وحشت آپارتاید است. نلسون ماندلا، ۲۰ سال از زندگی خود را در یک بند کوچک در این جزیره زندانی بود. تورهای دیدن از این جزیره با نمایش‌های چندرسانه‌ای در موزه‌‌ای در اسکله‌ی ویکتوریا و آلفرد شروع می‌شوند. سپس، توریست ها با قایق به این جزیره برده می‌شوند. اگر علاقه دارید که از این سفر استفاده کنید باید آن را از پیش بوک کنید.

۱۰ .تفریحگاه ساحلی Golden Mile دوربان

این تفریحگاه ساحلی یکی از مشهورترین مقصدهای توریستی در این کشور و نقطه‌ی آغازی برای تورهای دیدن از شهر است. ماهیگیر ها، موج‌سواران و شناگران برای فیض بردن از منظره ها و خدمات به این منطقه پا می‌گذارند. هتل‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و مجموعه‌های تفریحی مختلفی در این محدوده میزبان توریست ها است. توریست ها با سگ‌وی (Segway)، دوچرخه یا پیاده می‌توانند در این منطقه گردش کنند.

۱۱ .ژوهانسبورگ و پرتوریا

ژوهانسبورگ، ازدحام ترین شهر آفریقای جنوبی و مقصدی دوست داشتنی برای توریست ها و علاقه‌مندان به سافاری است. این شهر به علت منبع های غنی و ارزشمند فلز های با ارزش، به نام «شهر طلا» هم شناخته می‌شود. ژوهانسبورگ، قلب اقتصادی و قلب تپنده‌ی این کشور است. جذابیت های توریستی باستانی متعددی مثل موزه‌ی آپارتاید در این شهر وجود دارد. پرتوریا مرکز اجرائی و اداری کشور آفریقای جنوبی است. از جذابیت های این شهر می‌توان به بوستان آزادی، ساختمان Voortrekker که اثار بین المللی یونسکو است، بوستان ها و باغ‌های متعدد اشاره کرد.