post

پل طلایی ویتنام

از جمله عجیب ترین و شگفت انگیز ترین پل های دنیا می توانیم به پل طلایی ویتنام اشاره کنیم که گویی بر روی دستان غول پیکری قرار گرفته و این دو دست حامی این پل بزرگ هستند. این پل در نظر گردشگران اینگونه به چشم می آید که دستان خداوند این پل را در میان کوه نگاه داشته است.

پل طلایی ویتنام از زمانی که راه اندازی شده است، آغوش خود را به روی گردشگران سرتاسر دنیا گشوده است و بسیار نزد توریست ها محبوب است.

مسئولان گردشگری ویتنام، علاوه بر ساخت این پل زیبا و منحصر بفرد، اقدام به کاشت انواع گیاهان و درخت های زیبا در کنار و زیر این پل نموده اند. به ویژه رنگ بنفش گل های کاشته شده حیرت و عجب گردشگران را بر می انگیزد. برای رونق بهتر منطقه انواع ایستگاه هایی که از گردشگران برای صرف نوشیدنی و غذا وجود دارد .

حال در ادامه این متن مشخصاتی از این پل را ارائه می دهیم. طول این پل حدود ۱۵۰ متر است و مخصوص پیاده روی است. ارتفاع آن از سطح دریا حدوداً ۱۴۰۰متر است. این پل نزدیک شهر دانانگ ویتنام واقع گردیده است. پروژه ساخت این پل بخشی از بودجه ۲ میلیارد دلاری است که برای توسعه این منطفه هزینه گردید و نهایتاً در تابستان سال ۲۰۱۸ افتتاح شد. حتی می توان گفت که پیش از تکمیل هم بسیار مورد توجه جهانیان قرار داشت. از آنجایی به این پل ، پل طلایی می گویند که در رنگ این پل رگه های طلایی قابل دیدن است. مدت زمانی که برای ساخت این پل استفاده شد، حدود یک سال بود. از نام های دیگر این پل، پل دست خدا است.

پل طلایی ویتنام

برای مشاهده قیمت و جزئیات تورهای ویتنام از اینجا وارد شوید .

تور ویتنام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *