post

فروشگاه های دالات ویتنام

در هر سفری که می رویم ، یکی از کارهایمان ، خرید کردن است.  بعضی از سفرها فقط برای خرید کردن است . فروشگاه های دالات ویتنام موضوع این مقاله ما هستند. تعداد اندکی از این فروشگاه ها را با هم بررسی خواهیم کرد. آژانس پلیکان پرواز آسیا به عنوان مجری تخصصی تورهای جنوب شرق آسیا شما را راهنمایی می کند. با ما همراه باشید .

مشاهده تورهای ویتنام

بازار دالات ( DALAT MARKET )

اولین مورد برای بررسی فروشگ های دالات ویتنام ، بازار دالات است. در اینجا علاوه بر یک گشت و گذار حسابی ، قادر خواهید بود خرید خوبی هم داشته باشید. تماشای بیش از ۱۰۰۰ فروشگاه بازار دالات ، قطعا حوصله و علاقه خاص خود را می طلبد . در این بازار انواع محصولات زیر را می یابید ؛

  • نوشیدنی های الکلی و شراب
  • لوازم آرایشی و بهداشتی و محصولات مرتبط
  • انواع گوشت و محصولات پروتئینی
  • لوازم خانگی
  • گل
  • انواع لباس به ویژه لباس های زمستانی

این هزار فروشگاه در چندین ساختمان چند طبقه کنار هم قرار گرفته است. جایی برای خرید لذت بخش و البته با مهارت چانه زنی بسیار. ساعات کاری این مجموعه از ۶ صبح تا ۵ بعد از ظهر هاست. این بازار در Nguyen Thi Minh Khai واقع شده است.

تور اقتصادی ویتنام 

بازار دالات در فروشگاه های دالات ویتنام

بازار شبانه دا لات ( NIGHT MARKET OF DALAT )

عصرها که کارمندان آزاد هستند و هوا رو به خنکی می رود ،بازارهای شبانه جان می گیرند. بازار شبانه دالات یکی از نمونه فروشگاه های دالات ویتنام هستند. از ساعت ۵ عصر تا ۱۰ شب ، خیابان ها را به روی موتور سیکلت ها و دوچرخه ها و ماشینها می بندند. تا مجالی برای فروش بازار شبانه دالات باشد. در اینجا ، بهترین تنقلات محلی ویتنامی را بخرید . سوغاتی های خوبی نیز برای فروش وجود دارند. حتی لباس های دسته دوم مناسبی هم برای فروش وجود دارند. در زمان هایی که مربوط به جشن ویتنامی هاست، اینجا غلغله می شود. در جشنهایی چون تت ، جشن سال نوی قمری ، کریسمس ، و فستیوال گل دالات.

انواع تئاترهای خیابانی ، نقاشی های چشم نواز ، نوازندگان و رقصندگان رپ و هیپ هاپ … اینجا همه هستند. کافیست به نشانی Nguyen Thi Minh Khai و  Nam Ky Khoi Nghiaسری بزنید.

اسپشیال تور ویتنام

نمایی از فروشگاه شبانه بعنوان یکی از فروشگاه های دالات ویتنام

  • خرده فروشی L’ANGFARM

این فروشگاه ، از آن جمله فروشگاها های است که ارزش دیدن دارد . محصولات خوراکی در بسته بندی های جالب و شیک برای فروش گذاشته شده اند. اینجا کمی با فروشگاه های دالات ویتنام تفاوت دارد. مواد غذایی به فروش رفته در اینجا بیشتر ؛

  • دمنوش کنگر فرنگی
  • خرمالو و میوه های خشک شده
  • شراب برنج تخمیر شده
  • آبنبات توتی

هستند. در خود فروشگاه بوفه ای به شکل و شمایل روستایی وجود دارد. در آنجا انواع ژلاتو ، سیب زمینی شیرین ، کیک ، میوه های خشک شده . غذاهای بین المللی و انواع چای گیاهی سرو می شود.

ساعات کاری این خرده فروشی بین ۷:۳۰ صبح تا ۲۲:۳۰ است . نشانی آن منطقه یکم Nguyen Thi Minh Khai 6 است.

تور ترکیبی هانوی ، هالونگ بی ، بانکوک

فروشگاه LANGFARM یکی از فروشگاه های دالات ویتنام

  • روستای تاریخی XQ

در نزدیکی دهکده عشق ، منطقه فرانسوی دالات ، روستای تاریخی XQ قرار دارد. این روستا ، مناظر بدیع و نمایشگاهی فوق العاده دارد. در آنجا گالری های نقاشی های مدرن ، گالری عکس و هنر دستی در معرض نمایش است. ورودیه ۲۰۰۰۰ دونگ است . اگر بخواهید لیدر برای شما به معرفی دهکده بپردازد ، هزینه بیشتری را خواهید پرداخت. اینجا یکی از بهترین جاها برای عکاسی است.

پس از یک گشت و گذار حسابی ، می توانید به رستوران رفته و غذا و نوشیدنی نوش جان کنید. می توانید برای خرید به فروشگاه هی سوغاتی بروید . از پارچه های ابریمشی حتما دیدن کنید.

ساعات بازدید این روستا بین ۹ صبح تا ۱۷ است. نشانی آن نیز ۲۵۸D Mai Anh Dao  است.

روستای XQ برای مطلب فروشگاه های دالات ویتنام

صدور ویزای تضمینی ویتنام 

  • باغ دالات

باغ دالات ، یکی از آن باغهایی است که روح انسان را به پرواز درمی آورد . این باغ خانه بیش از ۳۰۰ نوع گل و گیاه است که بر فراز تپه TOP PEG ساخته شده است. این باغ برای مردمان محلی بسیار محبوب است.  در آنجا فروشگاه هایی برای خرید انواع گل و گیاه وجود دارد . بنفشه رنگارنگ ، رز ، ارکیده از جمله بهترین گل های این باغ هستند.

باغ گل دالات در قمست شمالی دریاچه XHUAN HONG قرار گرفته است.

باغ گل یکی از فروشگاه های دالات ویتنام

  • باغ ارگانیک Biofresh

این باغ در واقع یک مزرعه است. شما با پرداخت ۱۰۰۰۰ دونگ ورودیه ، از تماشای این همه توت فرنگی و زیبایی گیاهانش لذت خواهید برد. گلخانه ای بزرگ در کنار دریاچه تان تو ساخته شده است. فاصله این باغ تا منطقه فرانسوی در حدود ده دقیقه است.

باغ ارگانیک به عنوان یکی از فروشگاه های دالات ویتنام ، همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ باز است.

تور دانانگ 

باغ ارگانیک BIOFRESH یکی از فروشگاه های دالات ویتنام

تور ویتنام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *