تور گرجستان زمینی

4 شب و 5 روز - قیمت از: 890000 تومان
نام هتل درجه خدمات ۲ تخته (هر نفر) ۱ تخته (هر نفر) کودک با تخت کودک بدون تخت توضيحات






خدمات تور

4 شب و 5 روز اقامت در هتل

اتوبوس 44 نفره و اتوبوس وی آی پی ، لیدر فارسی زبان ، بیمه ، گشت شهری با ناهار

توضیحات

در صورت اطلاع از تاریخ حرکت و نام هتلها لطفا با کانتر مربوطه در شرکت پلیکان پرواز تماس حاصل نمایید .


تلفن : ۰۲۱۸۸۱۷۱۰۶۱

شما می توانید این تور را از طریق تلگرام به سایر دوستان خود معرفی کنید

ارسال به دوستان

دانلود این پکیج

دانلود

تور گرجستان زمینی

گرجستان زمینی یکی از مناطق اروپای شرقی است. تور گرجستان زمینی این کشور در ساحل دریای سیاه قرار گرفته و حدود میان اروپا و آسیا را شکل می‌دهد. از نیمه های دهه‌ی ۲۲۰۰ میلادی، صنعت توریستی این کشور شروع به گسترش یافتن کرده است و زیربناهای توریستی در این کشور در حال افزایش و پیشرفت هستند. به طوری که هر روز بر شمار مسافران این کشور زیبا اضافه می‌شود. تور گرجستان از تورهای جذاب خارجی برای ایرانی ها نیز هست و اغلب ایرانی ها که نیت دارند در تعطیلی های خود سفرهای خارجی را تست کنند، گرجستان را انتخاب می‌کنند.

شرایط آب‌و‌هوایی تور گرجستان زمینی

دمای گرجستان از سوی غرب تحت اثر آب‌و‌هوای نیمه‌گرمسیری و از سوی شرق تحت اثر آب‌و‌هوای قاره‌ای است. تور گرجستان زمینی منطقه‌ی کوهی قفقاز جلوگیری از ورود هوای سرد از سوی شمال می کند. تور گرجستان زمینی  دمای گرم و مرطوب ناشی از نزدیکی به دریای سیاه در مناطق پست ساحلی دیده می‌شود. بلندا از سطح دریا و مسافت تا دریای سیاه، گوناگونی آب‌و‌هوایی را در مطقه های گوناگون ایجاد می‌کند. در ساحل دریای سیاه، از آبخاز تا قلب ترکیه و در منطقه‌ای به اسم زمین‌های پست کولخیس، آب‌و‌هوای نیمه‌گرمسیری غالب است. متوسط دمای هوا در فصل زمستان در این منطقه های ۵ درجه سانتی‌گراد و در تابستان ۲۵ درجه سانتی‌گراد است.

مناسب ترین موقع برای سفر تور گرجستان زمینی

در کل گرجستان یک کشور ۴ فصل است. در اصل می‌توان گفت فصل پرمسافر و کم توریست در قیاس با باقی کشورهای گردشگری، در گرجستان وجود ندارد و در کل سال می‌توان به این کشور باشکوه سفر کرد. تور گرجستان زمینی این کشور با توجه به شرایط جغرافیایی که دارد، دمای گوناگونی دارد که اغلب نیمه گرمسیری است. تور گرجستان زمینی در کل در هیچ کدام از زمان های سال محدودیتی برای سفر به گرجستان وجود ندارد.

فصل بهار یعنی از ماه مارس الی مه، مناسب ترین موقع برای سفر است. تور گرجستان زمینی در این فصل، هوا مطبوع. در ماه‌های آخر بهار معمولا بارش بیشتر است. پس در کنار سایر وسایلی که می‌برید، چتر و بارانی را فراموش نکنید. تور گرجستان زمینی

مخارج سفر تور گرجستان زمینی

مخارج غذا  تور گرجستان زمینی

گرجستان به علت غذاهای خوشمزه اش معروف است. در این کشور گذینه های متعددی برای غذا دارید. تور گرجستان زمینی هم رستوران‌های معمولی و وسیع با نرخ های گوناگون و نیز بوفه های خیابانی که اصولا غذاهای کم هزینه ای دارند. تور گرجستان زمینی غذا و نوشیدنی در گرجستان در کل نرخ های اقتصادی دارد و یکی از جذاب‌ترین قسمت های سفر شما، تست کردن مزه گوناگون و فراموش نشدنی آنها است. با دادن ۲۲ لاری می‌توانید در رستوران‌های عادی برای وعده‌ی ناهار غذا بخورید. فست فودها مانند مک دونالد در حدود ۱۵ لاری خرج دارند.

مخارج سکونتی

یافتن جایی برای سکونت در گرجستان خیلی آسان است. با نرخ های گوناگون می‌توانید یک سکونتگاه خوب در گرجستان یافت کنید. سکونت در خوابگاه های مناسب با صبحانه مجانی، شبی ۷۵ لاری خرج دارد. با دادن شبی ۴۵۰ لاری می‌توانید در هتل‌های خوب سکونت کنید. نرخ سکونت در هتل‌های عادی از ۱۲۰ لاری آغاز می‌شود.

نقل و انتقال همگانی 

برای گردش میان شهرها، می شود از ترن و مینی‌بوس‌هایی به اسم مارش روتکا استفاده کنید. برای کم کردن مخارج خود در حالی که دسته جمعی سفر می‌کنید، می‌توانید وسیله های نقل و انتقال شخصی اجاره کنید. مخارج مینی‌بوس‌ها برای سفرهای میان شهری حدود ۱۵ تا ۲۸ لاری و برای سفرهای درون شهری کمتر از  ۱۰ لاری است.

پیشنهاداتی برای کم کردن مخارج