تور ترکیبی مالزی و سنگاپور

7 شب و 8 روز - قیمت از: 450 دلار
نام هتل درجه خدمات ۲ تخته (هر نفر) ۱ تخته (هر نفر) کودک با تخت کودک بدون تخت توضيحات
OAKWOOD
IBIS BUDGET SINGAPORE SELEGIE


B.B
450 دلار
765 دلار
عدم پذیرش هتل
220 دلار
کوالالامپور
سنگاپور
RAMADA SUITES BY WYNDHAM KLCC
BOSS


B.B
620 دلار
985 دلار
595 دلار
275 دلار
کوالالامپور
سنگاپور
NOVOTEL KUALA
CONCORDE


B.B
745 دلار
1245 دلار
735 دلار
295 دلار
کوالالامپور
سنگاپور
RENDEZVOUS SINGAPORE
ROYALE CHULAN KUALA LUMPUR


B.B
765 دلار
1260 دلار
740 دلار
295 دلار
سنگاپور
کوالالامپور
GRAND COPTHORNE WATERFRONT
GRAND MILLENNIUM KUALA LUMPUR


B.B
835 دلار
1405 دلار
785 دلار
310 دلار
سنگاپور
کوالالامپور
PULLMAN KLCC
ORCHARD SINGAPORE


B.B
865 دلار
1460 دلار
860 دلار
315 دلار
کوالالامپور
سنگاپور
GOODWOOD PARK
INTERCONTINENTAL KUALA LUMPUR


B.B
940 دلار
1615 دلار
950 دلار
330 دلار
سنگاپور
کوالالامپور
SHANGRI-LA
SHERATON TOWERS SINGAPORE


B.B
1050 دلار
1850 دلار
960 دلار
340 دلار
کوالالامپور
سنگاپور
PARK ROYAL COLLECTION
SHANGRI-LA


B.B
1085 دلار
1880 دلار
965 دلار
355 دلار
سنگاپور
کوالالامپور
EQ KUALA
PULLMAN SINGAPORE ORCHARD


B.B
1215 دلار
2080 دلار
1050 دلار
380 دلار
کوالالامپور
سنگاپور

خدمات تور

7 شب و 8 روز (۴ شب کوالالامپور و 3 شب سنگاپور)

خدمات تور : ویزای سنگاپور - اقامت در هتل با صبحانه - ترانسفر فرودگاهی - بیمه مسافرتی - گشت شهری در کوالالامپور و سنگاپور - لیدر فارسی زبان

توضیحات

به نرخ های فوق مبلغ ریالی پروازهای اصلی و داخلی اضافه می شود.

برای استعلام نرخ نوزاد با کانتر مربوطه تماس بگیرید.

%۵۰ از کل مبلغ قرارداد در ابتدای قرارداد دریافت می شود.

مدت زمان لازم برای صدور ویزا ۲ هفته ی کاری است.

مدارک ویزای سنگاپور : اسکن پاسپورت با حداقل ۷ ماه اعتبار از زمان بازگشت - اسکن عکس با کیفیت بالا - گواهی اشتغال به کار انگلیسی - تکمیل فرم A14

شرایط ورود به سنگاپور : کارت واکسن دیجیتالی با 2 دوز (اسپونتیک وی و واکسن های ایرانی تایید نمی شود)

تلفن : ۰۲۱۸۸۱۷۱۰۶۱

شما می توانید این تور را از طریق تلگرام به سایر دوستان خود معرفی کنید

ارسال به دوستان

دانلود این پکیج

دانلود

تور مالزی سنگاپور

سرزمینی که از لحاظ فرهنگ و سنت‌ها، با کشورهای هم مرز خود خیلی متفاوت است. تور مالزی سنگاپور از جنگل شهری سرسبز کوالا تا ساحل بی نظیر جزیره های پرهنتیان، مالزی جذابیت های توریستی گوناگون و زیادی دارد. در تور به مالزی می‌توانید ۱ روز را در جوار قبیله های بومی زندگی کنید یا در بلنداهای کامرون از مزرعه های چای بازدید کنید، در بوستان های طبیعی می‌توانید از بلنداهای انبوه بالا بروید و حیات وحش را از نزدیک ببینید.

شرایط آب‌ و‌ هوا تور مالزی  سنگاپور

مالزی در کنار خط استوا قرار دارد پس آب و هوای استوایی دارد به این معنی که در کل طی سال، گرم و مرطوب است. متوسط باران سالانه‌ ۲۶۰ سانتی‌متر و متوسط دمای هوا ۲۹ درجه‌ی سانتی‌گراد است.

مناسب ترین موقع برای سفر تور مالزی  سنگاپور

آب و هوا در مالزی، خیلی کم تغییر می‌کند و اصولا دمای هوای روز در حد ۳۲ درجه سانتی‌گراد است. رطوبت در کل طی سال، بالا است. ضمن این در کل طی سال بیشتر عصرها، باران می‌بارد. فقط نکته‌ای که درباره ی آب و هوا و برنامه‌ریزی برای موقع سفر باید لحاظ کنید ،تور مالزی شروع مانسون، یا فصل بارش است.

مناسب ترین موقع برای سفر به اغلب منطقه ها، میان ماه مارس و اوایل اکتبر است. موقعی که شدت بارش و رطوبت خیلی کمتر است البته آلودگی هوا که اصولا نشات گرفته از آتش‌سوزی در جنگل‌های اندونزی است، هوا را مه‌آلود و بعضی از پروازها را کنسل می‌کند.

مخارج سفر تور مالزی  سنگاپور

مخارج سکونت تور مالزی  سنگاپور

مخارج سکونت در هاستل ها شبی ۲۸ تا ۵۲ رینگیت مالزی است. هر چه شهر مورد نظر شما وسیع تر باشد، طبیعتا این مخارج بالا می رود. اتاق شخصی در خوابگاه ها، شبی ۸۰ رینگیت خرج دارد. اغلب خوابگاه ها صبحانه و نت مجانی دارند ولی اصولا آشپزخانه ندارند تا بتوانید شخصا آشپزی کنید. اگر چادر دارید، می‌توانید در کمپ سکونت کنید ولی تنها در بوستان ها و منطقه های همگانی. تور مالزی  سنگاپور

تور مالزی هتل‌های کم هزینه با نت مجانی و شبکه تهویه‌ی خوب، از شبی ۸۰ رینگیت آغاز می‌شوند. برای سکونت در هتل‌های مناسب تر و برند، باید شبی ۲۱۰ رینگیت بپردازید.

مخارج غذا تور مالزی  سنگاپور

۱ وعده غذای خیابانی از پایین تر از ۶ رینگیت است و کمتر با قیمت بیش از ۱۶ رینگیت می‌رسد. اقسام فست فود حدود ۱۵ رینگیت نرخ دارد. در رستوران‌های کم هزینه حدود ۱۲ تا ۲۲ رینگیت برای غذا باید هزینه کنید البته غذاهای غربی، پر هزینه تر هستند. برای خوردن غذا در ۱ رستوران معمولی، باید نفری نزدیک ۳۰ رینگیت هزینه کنید. خرج خرید مواد غذایی لازم برای ۷ روز ، در حالتی که قصد کنید خودتان غذا درست کنید کنید، حدود ۹۲ تا ۱۸۰ رینگیت است. اگر می‌خواهید نرخ غذا را کم کنید، مواد غذایی بومی را خریداری کنید. تور مالزی  سنگاپور

مخارج نقل و انتقال همگانی تور مالزی  سنگاپور

برای رفت و آمد با اتوبوس باید هر ساعت ۶ تا ۱۶ رینگیت بپردازید. تاکسی‌ خیلی پر هزینه است زیرا باید به ازای یک نفر هزینه بدهید و اگر یک نفر باشید و کسی را یافت نکنید که تاکسی را با او به شکل اشتراکی استفاده کنید باید پول ۴ نفر را بپردازید. در شهر اغلب تاکسی‌ها از سیستم متری استفاده نمی‌کنند در این حالت حتما از پیش در باره ی هزینه به توافق برسید.

مخارج تفریحات تور مالزی  سنگاپور

اغلب جذابیت های توریستی در مالزی خیلی کم هزینه است. تورهای پیاده روی روزانه حدود ۳۸ تا ۷۸ رینگیت خرج دارند. مخارج تورهای غواصی حدود ۲۴۸ تا ۳۱۰ رینگیت است. تورهای رودگردی نزدیک ۲۳۰ رینگیت خرج دارند و ورودی اغلب بوستان های ملی پایین تر از ۲۵ رینگیت است.

کم کردن مخارج تور مالزی  سنگاپور

تاکسی‌ها

تاکسی‌های اصولا از تاکسی‌متر استفاده نمی‌کنند پس پیش از اینکه سوار شوید در مورد مخارج با راننده موفقت کنید.

سکونت در کمپ تور مالزی  سنگاپور

امکان چادر زدن در بوستان ملی وجود دارد. برای اینکه در مخارج سفر خود صرفه‌جویی کنید، می‌توانید در کمپ سکونت کنید و شبی نزدیک ۷ رینگیت بپردازید.

غذای خیابانی بومی تور مالزی  سنگاپور

مغازه های غذای خیابانی مناسب ترین مکان برای غذا میل کردن است. این غذاهای خیابانی بومی نیز به شدت خوشمزه هستند و نیز نرخ کمی دارند. در اصل مناسب ترین و کم هزینه ترین غذاهایی که در این کشور می‌توانید میل کنید، غذای خیابانی است.

تورهای پیاده‌روی مجانی تور مالزی  سنگاپور

استفاده از یکی از تورهای پیاده‌روی ، مناسب ترین روش برای گردش در کوالالامپور است. در این تورها نه تنها از جذابیت های ویژه دیدن می‌کنید بلکه چیزهای فراوانی در رابطه با تاریخ و فرهنگ این کشور یاد می‌گیرید.

جاذبه‌های توریستی تور مالزی  سنگاپور

تور مالزی سنگاپور در سال ۱۹۶۶ جدا شد و تا قبل از این ، تحت استعمار بریتانیا بود. اکنون سنگاپور به یکی از  خاص ترین مرکز های بازرگانی جهان مبدل شده است. این منطقه با توجه به استانداردهای جنوب شرق آسیا، منطقه‌ای پر هزینه  است و هر آنچه در آن در قیاس با منطقه های حوالی، ۲ برار هزینه دارد. جذابیت های تفریحی و سرگرمی‌های زیادی در سنگاپور برای مسافران وجود دارد: بوستان های استوایی، غذاهای کم هزینه چینی و هندی، خرید، بوستان های جذاب، ساحل زیبا و باغ ‌وحشی که در بین بهترین‌های جهان قرار دارد.

شرایط آب‌و‌هوا

سنگاپور به علت موقعیت مکانی و قرار گرفتن در جوار دریا، اصولا آب‌و‌هوای با ثبات و یکسانی دارد. رطوبت بالا و بارش فراوان خصوصیات اصلی آب‌و‌هوای سنگاپور است. متوسط دمای هوا میان ۲۶ تا ۳۴ درجه سانتی‌گراد است. در ۴۵ درصد از زمان های سال، رعد و برق اتفاق می‌افتد و درجه رطوبت متوسط حدود ۷۵ تا ۸۵ درصد است. آوریل، گرم‌ترین ماه ، ژانویه خنک‌ترین ماه و نوامبر مرطوب‌ترین ماه است.

مناسب ترین زمان برای مسافرت به تور مالزی سنگاپور 

کل ماه‌های سال می‌توانید به سنگاپور سفر کنید. این جزیره در کل طول سال، دمای گرم استوایی دارد. از آنجایی که دائما تعداد زیادی توریست کاری در سنگاپور وجود دارد، کم پیش می آید هتل‌ها با کمبود مشتری روبرو می‌شوند و نرخ های آن‌ها اغلب روزها سال بالا است. در انتها اگر نمی‌خواهید برای سکونت در هتل مخارج گزاف هزینه کنید از سفر کردن در موقع برپایی مواقع جذاب و تعطیلی های ملی مانند سال نوی چینی، دوری کنید.

 

مخارج سفر تور مالزی سنگاپور

سکونت

سکونت در سنگاپور کم هزینه نیست. برای ۱ شب و ۱ تخت در خوابگاه ، باید نرخی حدود ۲۰ تا ۲۲ دلار سنگاپور هزینه کنید. اغلب خوابگاه ها، نت مجانی، صبحانه‌ی مجانی و بعضی از آن‌ها ملحفه‌ی مجانی در اختیار توریست ها می‌گذارند. می‌توانید با دادن مینیموم ۴۷ دلار سنگاپور، اتاقی در یک هتل دو ستاره بیابید که خدماتی مثل تهویه عالی، حمام خصوصی، نت مجانی و تلویزیون دارد. اغلب هتل‌های مشهور، شبی حدود ۸۳ تا ۱۱۵ دلار خرج دارند. نرخ گرفتن ۱ واحد کامل از شبی ۹۰ دلار آغاز می‌شود.

خورد و خوراک تور مالزی سنگاپور

در این کشور می‌توانید اقسام گوناگون غذا از کشورهای تمام جهان را یافت کنید؛ به ویژه غذاهای هندی و چینی. غذاهای هندی و چینی اصولا حدود ۹ تا ۱۰ دلار خرج دارند. اگر می‌خواهید غذاهای ویژه سنگاپوری را تست کنید، غذاهای دریایی مناسب ترین انتخاب هستند. شمار فراوانی غذاخوری کم هزینه در تمام سنگاپور وجود دارد که مغازه های خیابانی دارند و با کمتر از شش دلار، اقسام غذاها را سرو می‌کنند. نرخ غذا در اغلب رستوران‌های عادی از بیست دلار آغاز می‌شود. اگر قصد دارید خودتان آشپزی کنید، نرخ گرفتن مواد اولیه برای زمان ۷ روز، در حدود ۸۰ دلار می‌شود که حاوی پاستا، سبزی، مرغ و دیگر مواد غذایی اصلی است.

نقل و انتقال همگای تور مالزی سنگاپور

در تمام کشور، شمار فراوانی اتوبوس و تاکسی وجود دارد. متروی سنگاپور نیز خیلی گسترده است و از شمال تا جنوب و شرق تا غرب سنگاپور را شامل می شود. نرخ تیکت مترو به مسیری که طی می‌کنید وابسته است ولی در کل در حد ۵ دلار نرخ دارد. می‌توانید از تیکت های سفری توریستی استفاده کنید که امکان استفاده‌ی بی پایان از مترو برای مدت زمان تعیین شده ای را مهیا می‌کند. کارت ۱ روزه ده دلار، ۲ روزه ۱۸ دلار و کارت ۳ روزه، بیست دلار هزینه دارد.

مخارج خدمات تفریحی تور مالزی سنگاپور

در کل، مخارج خدمات تفریحی در سنگاپور خیلی پر هزینه نیست. بعضی از جذابیت های سنگاپور مانند باغ گیاه‌شناسی سنگاپور یا ناحیه مراقبت ‌شده‌ی طبیعی بوکیت تیماه ، مجانی هستند. نرخ ورودی باغ وحش سنگاپور، ۵۰ دلار است.

پیشنهاداتی برای صرفه‌جویی در مخارج  تور مالزی سنگاپور

از وسیله های نقل و انتقال همگانی استفاده کنید تور مالزی سنگاپور

با داشتن تیکت های سفری گردشگری، مخارج روزانه‌ی شما برای نقل و انتقال در سنگاپور، تنها ده دلار می‌شود. با داشتن این کارت می‌توانید از اتوبوس و مترو به شکل نامحدود استفاده کنید.

در خیابان اسمیت غذا بخورید تور مالزی سنگاپور

در این خیابان، مغازه های غذاخوری کم هزینه ای وجود دارند که در آن‌ها با کمتر از شش دلار می‌توانید غذا بخورید. اینجا مناسب ترین مکان برای تست کردن غذاهای حاضری بومی است.

غذای ارزان بخورید تور مالزی سنگاپور

با غذا خوردن در مکان هایی مانند هند کوچک یا منطقه چینی‌ها یا مغازه های خیابانی در تمام شهر، می‌توانید رقم زیادی در مخارج غذا خوردن صرفه‌جویی کنید. وعده‌های غذایی ارائه شده در این منطقه ها، تنها چند دلار هزینه دارند.

کوچ سرفینگ را تست کنید

از درگاه کوچ‌سرفینگ استفاده کنید تا بتوانید در خانه ی یکی از مردم سکونت کنید. به این شکل، هیچ خرجی برای سکونت نمی‌پردازید. این کار ۲ حسن دارد یکی اینکه مخارج سکونت شما به ۰ می‌رسد و دیگر اینکه می‌توانید از نزدیک با مردم شهر در ارتباط باشید و دوستان تازه ای یافت کنید. هیچ‌ چیزی بهتر از این نیست که یک لیدر بومی داشته باشید که کل شهر را به شما معرفی کند.

از آب معدنی استفاده نکنید تور مالزی سنگاپور

آب شهری در سنگاپور، قابل شرب است پس لازم نیست که مدام آب‌های معدنی شده بخرید. یک ظرف داشته باشید و آن را پر کنید. این کار ضمن اینکه خرج شما را زیاد نمی‌کند، برای طبیعت هم خوب است.

از تورهای پیاده‌روی مجانی استفاده کنید تور مالزی سنگاپور

کمپانی های گوناگونی تورهای پیاده‌روی تفریح در شهر دارند که مجانی هستند. این تورها راهی عالی برای برای تعلیم در مورد باستان، فرهنگ و معماری سنگاپور هستند.

جاذبه‌های توریستی

سنگاپور یکی از شهرهای پر هزینه جهان است. ولی این شهر پر هزینه ضمن بر مرکز های خرید مجلل و خاص، هتل‌های مجلل و رستوران‌های بی نظیر و معروف، جذابیت های دیگری نیز دارد. تاریخ زنده و گوناگونی نژادی در سنگاپور خیلی جذاب است. فضاهای همگانی و جاذبه‌های توریستی خانوادگی زیادی در سنگاپور وجود دارند که می‌توانید زمان خوشی را به همراه همه ی اعضای خانواده در آنها بگذرانید. تور مالزی سنگاپور

 

 

مارینا بی سندز تور مالزی سنگاپور

تفریحگاه مجلل مارینا بی سندز، مجموعه‌ی تفریحی جامعی است که دارای ۱ هتل، مارک های معروف، مرکز خریدی با مسیر های آب که از زیر آن می‌گذرند، موزه‌ است. در این مکان تفریحی می‌توانید از هر یک از جذابیت های سنگاپور، قسمت کوچکی را تست کنید. استند منظره ای و یک استخر بی انتها در بنایی مانند کشتی بالای هتل واقع شده‌اند. تنها مسافران هتل می‌توانند از این استخر بی انتها استفاده کنند ولی دیدن از سکوی منظره ای اسکای پارک برای همگان آزاد است. بر فراز

پرنده‌ی سنگاپوری تور مالزی سنگاپور

پرنده‌ی سنگاپوری چرخ و فلک عظیم جسته دوم در جهان است. اگر سکوی منظره ای شما را دوست نداشتید از بالای این چرخ‌و‌فلک، منظره های زیبای سنگاپور را دیدن کنید. از بین تورهای گوناگون یکی را که برای شما خوب تر است انتخاب کنید و به دیدن سنگاپور بنشینید. ضمن سنگاپور، از این بلندا حتی می‌توانید جزیره‌ی لسپایس اندونزی و تنگه‌ی جوهور را دیدن کنید. اقسام گوناگون تیکت برای استفاده از این چرخ‌و‌فلک وجود دارد. بعضی از آنها دارای نمایش‌های چند منظوره در مورد گذشته سنگاپور و مرحله های احداث پرنده‌ی سنگاپوری هستند. پرواز با پرنده‌ی سنگاپوری، ۳۰ دقیقه زمان می برد. این چرخ‌و‌فلک از صبح زود تا آخر شب روشن است.

منطقه چینی‌ها تور مالزی سنگاپور

اگر از قبل به چین سفر کرده باشید، بودن در منطقه چینی‌های سنگاپور، خاطره های سفرتان را زنده می‌کند. از رستوران های کوچک گرفته تا فانوس‌های سرخ سنتی، هر علائمی از چین که در خاطر دارید، در این منطقه یافت می‌شود. حس و شور و نشاط ویژه ای در این منطقه وجود دارد. می‌توانید از قلب اثار چین دیدن کنید و صومعه هندو را که بی نظیر است از نزدیک دیدن کنید.

هند کوچک و مسیر عرب تور مالزی سنگاپور

یکی از خاص ترین خصوصیات سنگاپور، گوناگونی نژادی در منطقه های گوناگون آن است. البته اغلب اشخاص، سنگاپور را به عنوان یک مکان خرید بزرگ می‌شناسند اما به جز مرکزهای خرید، در قسمت های کهنه تر شهر، فرهنگ غنی، غذاهای خوش مزه و فرهنگ‌های گوناگونی را خواهید دید. مثال این گوناگونی قومی را می‌توان در محله‌ی عرب‌ها و هند کوچک دید.

هتل رافلز تور مالزی سنگاپور

این ساختمان یکی از آخرین هتل‌های لوکس قرن ۱۹ است. این هتل در سال ۱۸۸۹ بنا شده است و بالای یک قرن به اسم یکی از علائم سنگاپور معروف است. این هتل معروفیتی بی نظیر به علت سرویس و کیفیت غذا داشته است. معماری کلاسیک و باغ‌های استوایی، جذابیت این هتل را دو برابر کرده است. هتل رافلز در ناحیه قرار دارد؛ منطقه ای که از چند ساختمان باستانی دیگر نیز پذیرایی می‌کند.

باغ وحش سنگاپور تور مالزی سنگاپور

این باغ وحش به عنوان یکی از برترین موزه‌های جنگل بارانی جهان معروف است و مکانی بی نظیر برای گردش چند ساعته است. این مجموعه، خدمات فراوانی دارد و حیوان های باغ وحش به خوبی مراقبت می‌شوند و در مکان هایی مانند به محل زندگی طبیعی خود مراقبت می‌شوند. اورانگوتان، شامپانزه، گورخر، میرکت، اژدهای کومودو،  ببر سفید، کانگورو و ده‌ها نژاد جانوری دیگر در این مجموعه مراقبت می‌شوند. اگر باغ وحش را دوست ندارید و علاقه دارید حیات وحش را از نزدیک دیدن کنید، سافاری رود، سافاری شبانه و بوستان پرندگان نیز موقعیت های خوبی برای دیدن حیات وحش هستند.

 

 

بوستان فورت کنینگ تور مالزی سنگاپور

این بوستان که موقعی به اسم پایگاه نظامی مورد استفاده قرار می‌گرفته، ماجرایی دراز و مهیج داشته است. این گروه که در سال ۱۸۶۰ بنا شده، یکی از مناطق مهم دفاعی سنگاپور بوده است. امروز، در موقع صلح و آرامش، این ساختمان به اسم منطقه ای برای برپایی گروه‌های گوناگون هنری در نظر گرفته می‌شود و کنسرت‌ها، تئاترها، جشن و برنامه‌های دیگر در فضای بوستان اجرا می‌شود. از دیگر جذابیت های این بوستان، اثرهایی از تاریخ سنگاپور است که عمر آنها به قرن ۱۴ میلادی باز می‌گردد. از جمله خانه‌ی ییلاقی شخصی سر استنفورد رافلز، بنیان گذار سنگاپور.

جزیره‌ی سنتوزا تور مالزی سنگاپور

سنگاپور یک منطقه توریستی ساحلی نیست ولی اگر حوس سفر کرده اید تا ساع ها در کنار ساحل بمانید و از فعالیت های ساحلی فیض ببرید، به جزیره‌ی سنتوزا بروید. ساحل سیلوسو مکان مناسبی برای فیض بردن از ساحل است. مسافران در این ساحل در محل های ویژه، والیبال بازی می‌کنند، قایق‌رانی و موج‌سواری می‌کنند. تفریحات ساحلی دیگری نیز وجود دارد که یکی از آنها آکواریوم جهان زیر آب است. در این آکواریوم می شود با دلفین‌ها باشید. یکی از چیزهایی که در جزیره‌ حتما باید ببینید، تندیس مرلاین است.

اسکله‌ی کلارک تور مالزی سنگاپور

این اسکله در قرن ۱۹ یک منطقه بازرگانی خاص بوده و اکنون نیز مرکز توریستی و بازرگانی سنگاپور است. بعد از چند ساعت خرید در اورچارد رود می شود به این منطقه سر زد، در رستوران‌های ساحلی غذا میل کنید و از تفریح های گوناگون فیض ببرید. ماشین های دریایی و کروزهای زیادی از این ناحیه به قسمت های گوناگون سنگاپور حرکت می‌کنند.