تور جام جهانی فوتبال روسیه ۲۰۱۸

- قیمت از:
نام هتل درجه خدمات ۲ تخته (هر نفر) ۱ تخته (هر نفر) کودک با تخت کودک بدون تخت توضيحات






خدمات تور

بیمه مسافرتی , ترانسفر فرودگاهی , راهنمای تور

مدارک لازم : گذرنامه با 7 ماه اعتبار + 2 قطعه عکس رنگی جدید 3*4 ( زمینه سفید و تمام رخ بدون چرخش سر و شانه ) + فرم مشخصات

توضیحات

در مورد نحوه برگزاری و آگاهی از قیمتها و جزئیات تور جام جهانی فوتبال روسیه ، با کانتر مربوطه در شرکت پلیکان پرواز تماس حاصل نمایید .

تلفن : 02188171061

شما می توانید این تور را از طریق تلگرام به سایر دوستان خود معرفی کنید

ارسال به دوستان

دانلود این پکیج

دانلود

برگزاری رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در یازده شهر , توسط کمیته میزبانی مسابقات فوتبال اعلام گردید.

تور جام جهانی فوتبال روسیه ۲۰۱۸  این خبر توسط ویتالی موتکو , رییس این کمیته بعد از نشست هیئت اجرایی فیفا در زوریخ اعلام شد.

ویتالی موتکو سمت وزارت ورزش روسیه را نیز در اختیار داشته و به جمعی از خبرنگاران اعلام نمود : فیفا بر این تصمیم است که رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ را در دوازده ورزشگاه و در یازده شهر برگزار نماید.

تور جام جهانی فوتبال روسیه ۲۰۱۸ کمیته برگزار جام جهای ۱۳ شهر سن پطرزبورگ, سامارا, مسکو, روستوف,سوچی, کالینینگراد, ولگوگراد, کازان, یکاترینبورگ, نیژنی نووگورود, کراسنودار, یاروسلاول و سارانسک را برای میزبانی این رقابت ها معرفی نموده ولی براساس گفته ها ۲ شهر یاروسلاول و سارانسک از لیست نهایی حذف گردیده اند.

مسکو شامل ۲ ورزشگاه می شود. یکی از آنها دارای ظرفیت نود هزار نفری لوژنیکی است که مسابقه فینال جام جهانی در آن برگزار خواهد شد و ورزشگاه دیگر از میان ۲ ورزشگاه چهل و پنج هزار نفری انتخاب شده که در حال حاضر توسط ۲ باشگاه اسپارتاک و دینامو در حال ساخت است.

در دسامبر ۲۰۱۰ روسیه در رقابت با پیشنهادهای هلند , پرتغال و بلژیک , اسپانیا و انگلستان موفق شد تا امتیاز میزبانی رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را به دست آورد.

هم اکنون تیم ها در قاره های متفاوت در حال اجرای مسابقات مقدماتی برای شرکت در جام جهانی هستند. تور جام جهانی فوتبال روسیه ۲۰۱۸

مسابقات این مرحله که در اصل مرحله نهایی رقابت ها برای راه یافتن به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه می باشد از دهم شهریورماه ۹۵ تا پانزده شهریورماه ۹۶ به طول می انجامد. در این مرحله هرکدام از تیم ها باید ده بازی انجام دهد و در این بخش احتمال هم گروهی ایران با کره جنوبی , استرالیا و ژاپن وجود دارد.

تور جام جهانی فوتبال روسیه ۲۰۱۸ به موجب آنکه جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ با حضور بیست و چهار تیم برگزار می گردد لذا به غیر از دوازده تیمی که در مرحله دوم انتخاب گردیده و برای صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رقابت خواهند کرد , دوازده تیم دیگر باید انتخاب گردد. از میان بیست و هشت تیم حذف شده در مرحله ۲ رقابت ها که شانسی برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ندارند , بیست و چهار تیمی که بهترین عملکرد را داشته باشند انتخاب خواهند شد و در شش گروه چهار تیمی با یکدیگر به رقابت می پردازند و در آخر تیم های ۱ و ۲ این ۶ گروه که در مجموع دوازده تیم می شوند به جام ملت های ۲۰۱۹ راه می یابند تا ترکیب بسیت و چهار این رقابت ها کامل شود