تور ویتنام ۹ روزه ( ۲ شب هوشی مین + ۳ شب ناترنگ + ۲ شب هانوی + ۱ شب کروز )

8 شب و 9 روز - قیمت از: 975 دلار
نام هتل درجه خدمات ۲ تخته (هر نفر) ۱ تخته (هر نفر) کودک با تخت کودک بدون تخت توضيحات
LIBERTY CENTRAL NHA TRANG
LA CASTA CRUISE
The Q Hotel
NORTHERN CHARM




B.B
975 دلار
1320 دلار
730 دلار
475 دلار
ناترنگ
خلیج هالونگ
هانوی
هوشی مین سیتی
GOLDEN CRUISE
EQUATORIAL
MELIA HANOI
SUNRISE NHA TRANG




B.B
1200 دلار
1610 دلار
875 دلار
605 دلار
خلیج هالونگ
هوشی مین سیتی
هانوی
ناترنگ

خدمات تور

تور ویتنام 9 روزه (2 شب هوشی مین+ 3شب ناترنگ + 2شب هانوی +1 شب کروز)

پرواز رفت به هوشی مین سیتی و برگشت از هانوی ، ترانسفر فرودگاهی ، پرواز های داخلی و ترانسفر فرودگاهی و زمینی ، ویزای ویتنام ، بیمه مسافرتی ، لیدر محلی انگلیسی زبان ، اقامت در هتل ها با صبحانه و در کروز فولبرد ، گشت شهری در هوشی مین سیتی و ناترنگ و هانوی

توضیحات

هزینه الصاق ویزا در پاسپورت در فرودگاه ویتنام برابر با 25$ است و بصورت نقدی دریافت می گردد.

مدارک ویزای ویتنام : اسکن پاسپورت با حداقل هفت ماه اعتبار از زمان بازگشت ، اسکن عکس با کیفیت بالا ، فایل کارت واکسن

مدت زمان لازم برای صدور ویزای ویتنام دو هفته کاری و در حدود سه هفته است.

به نرخ های فوق ، نرخ ریالی پرواز های اصلی و داخلی اضافه می گردد.

برای استعلام نرخ نوزاد لطفا با کانتر در تماس باشید.

50% از کل مبلغ قرارداد در ابتدای قرارداد دریافت می شود.

توضیحات : بیمه ی افراد بالای 60 سال به عهده ی مسافر یا آژانس همکار می باشد . کنترل اعتبار پاسپورت و ممنوع الخروجی به عهده ی مسافر می باشد.

تلفن : 02188171061

تصویری یافت نشد

شما می توانید این تور را از طریق تلگرام به سایر دوستان خود معرفی کنید

ارسال به دوستان

دانلود این پکیج

دانلود

تور ناترنگ

تور ناترنگ یکی از زیباترین و چشمگیرترین کشورهای منطقه جنوب شرقی قاره ی آسیا ویتنام است.این کشور از شمال با چین و لاءوس و از سمت غرب با کامبوج همسایه است.کشور ویتنام از شرق و جنوب به اقیانوس آرام و دریای شرق منتهی میشود.ویتنام ۸۶ میلیون جمعیت را با ۵۴ نوع تژاد و تبار گوناگون شامل میشود.از مذاهب ویتنام میتوان به بودیسم ,کائودائیسم, هوائیسم اشاره کرد که بیشتر افراد پیرو مذهب بودیسم میباشند. از معابد و جاذبه های گردشگری میتوان معابد و کلیساها را نام برد.

جهت مشاهده سایر تورهای ویتنام از اینجا وارد شوید

مجری مستقیم تور ناترنگ

پلیکان پرواز آسیا قویترین مجری مستقیم و کارگزار اصلی تور ویتنام

ما با کمک تجارب و اگاهی مورد نیاز در راه های جنوب شرق آسیا با افتخار که بالاترین تعدد گردشگر سفر تفریحی تور ویتنام و نیز بیشترین درصد رضایتمندی گردشگرها گرامی را در دیدن و حضور در سفرهای زیاد تور ویتنام را عرضه می کنیم.

جذابیت های سفر تور ویتنام

تور ویتنام از باشکوه ترین کشور های ناحیه جنوب شرق آسیا که در حاشیه دریای چین و در شبه جزیره هندوچین واقع شده. دمای کشور تور ویتنام استوایی است و در جنوب کشور حاوی ۲ دمای خشک و بارانی و در بالای ویتنام ۲ دمای تابستانی و زمستانی می باشد

تور ناترنگ

هانوی مرکز کشور تور ویتنام است و اصلی ترین پایتخت سیاسی و فرهنگی در این منطقه است . هوشی (مین سیتی) وسیع ترین منطقه ویتنام است و اسم پیشین آن سایگون بوده که مرکز پیشین تور ویتنام بود . شهر هوشی (مین سیتی) ، که اسم راهبر دانا تور ویتنام است به نیت احترام به آن رهبر والا بر آن گذاشته شده ، وسیع ترین مکان تفریحی در ناحیه می باشد

از جذاب ترین تفریحات در سفر تور ویتنام ، می شود به رودخانه مکونگ که یکی از رودهای بزرگ دنیا است نام برد . تفریح با قایقهای محلی و گذر از مزارع چشم نواز برنج از جذابیت های دوست داشتنی سفر تور ویتنام است.

قیمت تور ناترنگ

از دیگر جاذبه های سفر تور ویتنام منطقه دانانگ است که شهر بندری و وسیعی در تور ویتنام می باشد که در ابتدای رود هان است. دیدنی های باشکوه و سواحل لذت بخش ، دانانگ را به منطقه جاذب و پر طرفداری بین مسافران سفر تور ویتنام مبدل کرده است .

دیگر تفریحات که در سفر تور ویتنام خواهید دید دیدن شهر ساپا است. زمین های برنج این منطقه از یکی از جذاب ترین دیدنی های تفریخی در ویتنام و بلکه دنیا است که تصاویر شهر ساپا را مرتبا در مجله ها و وبسایت های تفریحی در جهان ناظر بودید .

تور ناترنگ ارزان

و اما بهتر ترین قسمت در سفر تور ویتنام ، خلیج هالونگ است که در ۱۳۰ کیلو متری شرق هانوی و دسته صخره های بزرگ آهکی بیرون آمده از آب با رویش سبز ، عکس های بی نظیری مانند به اژدهای دریایی را در خلیج هالونگ بی خلق کرده است .

خلیج هالونگ دارای ۱۶۰۰ جزیره باشکوه و غار از مکان های بی همتا تفریحی در سفر تور ویتنام است که در لیست اثر های بین المللی یونسکو به ثبت رسیده است . اکثر جزیره های خلیج هالونگ آرام و غیر قابل سکونت است اما بعضی جزیره های این ناحیه پذیرای گردشگران سفر به ویتنام هستند.

تور ناترنگ ویتنام

حضور در سفرهای گوناگون و سفر با کروز ویتنام در خلیج هالونگ که با قسمت های شاد و لذت بخش همراه است ، امکان ثبت خاطرات در سفر تور ویتنام است .

سفر با کشتی کروز تور ویتنام در خلیج هالونگ بی به علاوه میل صبحانه ،ناهار ، شام و نوشیدنی به علاوه موسیقی زنده و نمایش زنده در کشتی و گذر  از مقابل آبشار های باشکوه در راه و دیدن رنگین کمانهای دیدنی و ایست در ابتدای غارها با رستورانها و کلاب ها و رقص و پایکوبی ، سفر تور ویتنام را به یکی از بهترین سفرهای تفریحی مبدل کرده است

ارزانترین تور ناترنگ

اطلاعات کلی و ضروری درباره تور ویتنام

اسم اصلی ویتنام : جمهوری سوسیالیستی ویتنام *

مرکز ویتنام: هانوی *

مردم ویتنام: ۸۶۸۴۷۵۳۱ نفر > july سال ۲۰۰۹ <  *

آمار بالا رفتن مردم: ۹۷۷ درصد < july  سال ۲۰۰۹> *

*  بزرگی ویتنام: ۳۲۱۲۲۰ کیلو متر مربع دارای ۳۲۳۵۵۰ کیلومتر مربع زمین، ۴۲۱۰ کیلومتر مربع آب ۳۴۳۴۳ کیلومتر مربع خطوط ساحلی بدون حساب کردن جزایر.

تور ناترنگ

روش حاکمیت ویتنام : جمهوری سوسیالیستی با حکومت توده کمونیست و دارای سه قوه مجریه، قوه مقننه و قوه قضاییه است. *

گویش اصلی: ویتنامی

* زمان مستقل شدن ویتنام: دوم سپتامبر ۱۹۴۵، روز ملی ویتنام: ۲ سپتامبر

* ترتیب دین ها در ویتنام: بودا ۴/۹ درصد، هوا هائوه ۶/۱ درصد، کائو دای ۰/۱ درصد، مسیحی ۷ درصد، پروتستان ۴/۰ درصد، کاتولیک ۶/۶ درصد، مسلمان ۱/۰ درصد

* درازای خطوط مرزی ویتنام: ۴۶۳۹ کیلو متر دارای ۱۲۲۸ کیلو متر با کامبوج، ۱۲۸۱ کیلو متر با چین و ۲۱۳۰ کیلو متر با لائوس

تور ناترنگ ارزان

* آمار تولد: ۲۱/۱۷ تولد در هر ۱۰۰۰ نفر، آمار مرگ و میر ۱۷/۶ مرگ در هر ۱۰۰۰ نفر

* افراد با سواد:۳/۹۰ درصد (مردها ۹/۹۳ درصد و زن ها ۹/۸۶ درصد

* آمار بیکاری:  ۸/۴ (سال ۲۰۰۸

* آمار ایالت های ویتنام: ۶۴ شهر و استان

* شهر های اصلی ویتنام: هانوی ، هوشی مبن ، هایفونگ ، هوئه ، دانانگ

قیمت تور ناترنگ

از زیباترین و دلنواز ترین کشورهای ناحیه جنوب شرقی قاره آسیا ویتنام است. تور ویتنام کشور از بالا با چین و لاءوس و از سمت چپ با کامبوج هم مرز است. کشور تور ویتنام از راست و پایین به اقیانوس آرام و دریای شرق وصل می گردد. تور ویتنام ۸۶ میلیون نفر را با ۵۴ نوع ملیت مختلف دارا می باشد. از ادیان ویتنام می شود بودیسم ,کائودائیسم , هوائیسم نام برد که اغلب آنها رهرو دین بودیسم هستند. از معبد ها و تفریحات گردشی می شود از معبد ها و کلیسا ها را اسم برد.

تور ویتنام با سالیان دراز زمان با قدرت و با موفقیت های بی نظیری که انسان هایش در جنگ هایشان ضد استعمارگران داشته اند معروف شده است. جنگ ویتنام در سال ۱۹۴۵برنده شد و این تور ویتنام در زمان ۲ سپتامبر آن سال قدرت مستقل خویش را بدست آورد  که در زمان های بعد این زمان را روز ملی این ویتنام نام گذاری کردند.

تور ناترنگ ویتنام

اثر های میراث فرهنگی این کشور حاوی شهر کهنه و باستانی (هوا) می شود که پیشینه ای قدیمی بالاتر از ۲۰۰ سال دارد واز طریق تجار چین و ژاپن احداث شده و رسم و روش و آداب آن ها تا کنون در این شهر در حوالی سازه ها و اثر های معماری برتر، به جای مانده است. این شهر در مرکز ویتنام قرار دارد.

شهر ممنوع شده تور ویتنام از خصوصیت های بارز و بی مانند این شهر به شمار می آید که آهنگ و پایکوبی های بومی مربوط به هر نظام که فقط خاص حکمرانان بوده است در این شهر برگذار می گردد. بوستان های وطنی و برگذاری جشن های بومی از دیدنی های کشور به حساب می آید.

تور ناترنگ

جشن بومی تور ویتنام برنامه ای پر از تفریح، شادمانی و رنگها با لباس های بومی که افراد را در هر شرایطی کنار هم حمع می کند.

این برنامه ها و جشن ها که ۵۴ ملیت متفاوت در هر بخشی از کشور اجرا می شود می توانند شروع مناسبی برای وارد شدن بازدیدکنندگان به فضای ویژه آداب ویتنام باشد و زمانی می باشد برای مردم ویتنام تا پایه های خویش را به ذهن آورند و نمایانگر تشکر خود از افرادی که زندگی شان را در مسیر ویتنام اهدا کرده اند باشند.

بیشتر برنامه ها و جشن های تور ویتنام زمان ۳ ماه بهار و پائیز دقیقا در زمانی که برداشت محصول به اتمام رسیده و ملت وقت مناسب برای تفریح را دارند در بهترین وضع آب و هوای این کشور اجرا می شوند