PEPPERCLUB

هتل پیپر کلاب کیپ تاون  ۵ ستاره  در قلب شهر کیپ تاون قرار گرفته است. این هتل یک بالکن اختصاصی ، استخر روباز ، مرکز سلامتی ، سینمای اختصاصی و باشگاه ورزشی دارد.

تمامی اتاق های این هتل فضای وسیعی دارند ، داخل اتاق ها تختخواب های بزرگ ، مبلمان راحت و تلویزیون پلاسمای ۴۲ اینچ قرار گرفته است. همچنین اتاق ها مجهز به یخچال ، قهوه ساز و پخش کننده DVD می باشند. داخل اتاق ها صندوق امانات مختص لپ تاپ نیز قرار دارد تا تمامی وسایل شما از امنیت بالایی برخوردار باشد.

میهمانان هتل پپرکلاب می توانند از امکانات اسپا بهره مند شوند . این هتل تا ساحل ۱۰ دقیقه فاصله دارد ، روزانه طی ساعات مشخصی خدمات ترنسفر به ساحل از طریق هتل انجام می گیرد.

هتل پپرکلاب کیپ تاون دکوری شیک دارد و اینترنت Wi-Fi در سراسر هتل قابل استفاده می باشد. رستوران سیناترا انواع غذاهای ایتالیایی را در طول روز سرو می کند و پیانو لانژ نیز برای گذراندن عصر و لذت بردن از موسیقی زنده جای مناسبی است.

استخر در طبقه هشتم قرار دارد و مکانی مناسب برای ریلکس کردن و تماشای چشم انداز زیبا و پانورامیک کوه و شهر است. کنار استخر نیز غذاهای سبک طی ماههای نوامبر و مارچ سرو می گردد.

هتل پپرکلاب کیپ تاون ۲۰ دقیقه از فرودگاه بین المللی کیپ تاون فاصله دارد. به درخواست میهمانان هتل خدمات ترنسفر به فرودگاه با هزینه جداگانه انجام می گیرد.

سیتی بوئل برای گردشگرانی که به خرید کردن ، لذت بردن از غذاهای متنوع و تماشای دیدنی هاش شهر علاقه مند هستند گزینه مناسبی می باشد.

شما می توانید این هتل را از طریق تلگرام به سایر دوستان خود معرفی نمایید.

ارسال به دوستان