post

هتلهای مناسب خانواده بالی

در سفر به بالی انتخاب از میان هتلهای مناسب خانواده بالی ، کاری مشکل است. شما علاوه بر در نظر گرفتن روحیات خود می بایست هتلی مناسب با بودجه سفر انتخاب کنید. برای تور بالی ، گزینه های متعددی جلوی روی شما وجود دارد. اینکه شما بخواهید جایی اقامت داشته باشید که پررفت و آمد و پر از کلاب و رستوران باشد ، کوتا گزینه مناسبی است. اگر اهل این هستید که کنار ساحل در سکوت و آرامش ریلکس کنید ، سواحل نوسادوا و جیمباران و سمینیاک مناسبند. اگر به دیدن رنگ سبز علاقه مند هستید ، منطقه جنگلی و مرتفع اوبود بسیار مناسب است. با آژانس پلیکان پرواز آسیا همراه باشید …

معرفی تعدادی از هتلهای مناسب خانواده بالی

معرفی و نام بردن تمام هتلهای مناسب خانواده بالی ، کاری زمان بر است. قرار بر این است که به مرور به معرفی آنها بپردازیم . در ادامه مقاله ، با ۶ هتل از مجموعه هتلهای مناسب خانواده بالی آشنا می شویم . با ما همراه باشید.

  • هتل The Chedi Club Tanah Gajah

هتل The Chedi Club Tanah Gajah در منطقه اوبود بالی واقع شده است. که تنها ۱۰ دقیقه تا مرکز اوبود فاصله دارد. این هتل بهترین انتخاب برای ریلکس کردن ، اقامتی فوق لاکچری و خانوادگی است. سبک تزیین هتل به شیوه نوین بالزیایی انجام پذیرفته است. دیوارهای بزرگ شیشه ای دور هتل چش انداز زیبایی به سرسبزی اطراف دارد. در اینجا ۲۰ ویلا قرار دارد . هر کدام از ویلاها با نقاشی محلی اصلی مالکان بالزیایی طراحی شده اند. خانواده ها ویلاهای خانوادگی دو اتاقه که استخر خصوصی دارد را بسیار دوست دارند.

سایر امکانات هتل The Chedi Club Tanah Gajah

درون محوطه خود هتل ، رستوران ، استخر ، زمین تنیس ، خدمات ماساژ و gym وجود دارد. در هنگام اقامت در هتل به راحتی به تماشای مزارع پلکانی برنج می توانید بروید . بصورت روزانه هم شاتل ها شما را به اوبود برده و باز می گردانند.

برای خانواده هایی که با کودکان خود به هتل میروند، خدمات نگهداری کودکان انجام میشود. اما هتل کلابی مخصوص کودکان ندارد. پرسنل در زمان اقامت شما کاری خواهند کرد که کودکانتان تفریحات جالبی را تجربه کنند.

نمایی از هتل چِدی در هتلهای مناسب خانواده بالی

  • هتل samaya bali

هتل samaya bali هم یکی از هتلهای مناسب خانواده بالی است که با آن آشنا می شویم. این هتل پنج ستاره دقیقا کنار ساحل منطقه سمینیاک واقع شده است . مجموعه هتل درون باغی استوایی ساخته شده است. تمامی ویلاهای هتل ، ساحلی اند و محبوب خانواده ها هستند. ویلاهای هتل ، از یک تا سه اتاق دارند که هر کدام استخر مخصوص خود را دارند. برای برخی از ویلاها ، محوطه بزرگتری برای اتاق نشیمن دارد که با دکور سبک بالزیایی تزیین شده اند.

سایر امکانات هتل samaya bali

صبحانه مفصل و عالی برای مسافران سرو می شود.

شاتل برای رفت و آمد به مرکز سمینیاک در خدمت شماست.

رستورانی دارد که غذا را در ساحل سرو می کند.

استخر شنا دارد.

محلی برای gym وجود دارد.

رستوران هتل سامایا در هتلهای مناسب خانواده بالی

  • هتل Plataran Menjangan Resort

هتل پلاتاران منجانگان در کنار مرزهای بخش محافظت شده پارک ملی غربی بالی ساخته شده است. اقامت در هتل ، مثل این است که شما درون حیات وحش ناظر همه چیز هستید. در هتل ، تجربه زندگی در جایی بین اقیانوس و جنگل را بصورت لاکچری خواهید داشت. اقامت در ویلاهای سنتی joglo است که به ظرافت تمام نصب شده اند.

پکیج های گوناگون پیشنهادی هتل پلاتاران منجانانگ

برای سفرهای خانوادگی چند روزه ، شما پکیج های گوناگونی را می توانید داشته باشید. مثلا اقامت در یکی از ویلاهای جنگلی با دو اتاق ، غواصی ، پیک نیک ساحلی و تور تماشای پرندگان . حتی اگر پکیج هایی را انتخاب نکنید ، بازهم فعالیت های بسیاری می توانید انجام دهید . از جمله کایاک سواری در میان کانال گیاهان حرا ، پیاده روی جنگلی و … . رستوران هتل دقیقا رو به اقیانوس قرار دارد. از خوردن غذا حین تماشای آبی بیکران لذت ببرید. مرکز spa فوق العاده بی نظیری هم در محوطه وجود دارد. خلاصه اینکه ، تعطیلات از این بهتر هم مگر داریم ؟

هتل پلاتاران یکی از هتلهای مناسب خانواده بالی

  • پادما ریزورت منطقه لگیان

برای ما ایرانی ها ، هتل های پادما ریزورت لیگان و اوبود شناخته شده است. هتل های عالی در مناطق مختلف بالی . شماره چهار این مقاله را به پادما ریزورت منطقه لگیان اختصاص دادیم . این هتل ساحلی یکی از هتلهای مناسب خانواده بالی است .

هتل لاکچری پادما ریزورت منطقه لگیان ، در زمینهای هفت هکتاری سرسبز استوایی قرار دارد. درآنجا برای کودکان شما ، کلاب مخصوصی در نظر گرفته شده است. امکاناتی چون زمین بازی ، ترامپولین و فعالیت های برنامه ریزی شده وجود دارد.

تور بالی پوکت برای اقامت در هتلهای مناسب خانواده بالی

امکانات رفاهی ریزورت پادما منطقه لگیان

سه استخر شنای بزرگ دارد که برای دو تا از آنها سرسره آبی و وسایل بازی کودکان وجود دارد. زمانی که یک ریزورت مستقیما روی ساحل ساخته نمیشود ، فاصله پیاده روی کوتاهی برایش در نظر گرفته میشود. اتاقهای پادمای لگیان ، بسیار خاص و بسیار تمیز هستند. دارای بالکن های چشم نواز هستند. اینترنت رایگان در اختیار شماست . صبحانه بوفه با تنواع بسیار بالایی برای شما سرو می شود.

شش رستوران در محوطه وجود دارد. این یعنی یک عالمه حق انتخاب از میان غذاهای محلی و بین المللی . خدمات spa ، سونا ، اتاق بخار ، زمین تنیس و سالن gym  هم از دیگر امکانات هتل است.

هتل پادما لگیان یکی از هتلهای مناسب خانواده بالی

صدور ویزای بالی برای اقامت در هتلهای مناسب خانواده بالی

  • هتل indigo سمینیاک بالی

جایگاه پنج هتلهای مناسب خانواده بالی را به هتل ایندیگو تخصیص می دهیم . هتل ایندیگو در سواحل سمینیاک قرار گرفته است. برای رسیدن به هتل ایندیگو می توانید از سواحل double six عبور نمایید. اما هتل مستقیما روی این ساحل ساخته نشده است.

امکانات هتل indigo  سمینیاک بالی شامل سه رستوران در حریم هتل است. در این سه رستوران منوی متنوعی از غذاهای اندونزیایی و بین المللی سرو می شود. سه استخر شنا وجود دارد که تنها یکی از آنها برای استفاده اختصاصی بزرگسالان است. کلاب ساحلی کوچکی هم برای مهمانان قرار دارد. همچنین سالنی لاکچری برای خدمات spa وجود دارد .

کلاب مخصوصی برای کودکان وجود ندارد. هر چند فقدان آن زیاد هم به چشم نمیاید . اما امکانات هتل برای خانواده بسیار مفید است. همین طور برای نوجوانان و فرزندان کوچک تر.

هتل ایندیگو یکی از هتلهای مناسب خانواده بالی

  • هتل Padma resort ubud

نوبتی هم باشد ، نوبت هتل دوست داشتنی پادما ریزورت اوبود است. همان طور که در مورد هتل ریزورت پادما منطقه لگیان گفتیم. این دو هتل از گروه هتلهای پادما هستند. هتل های لاکچری با موقعیت های جغرافیایی تاپ.

در منطقه میانی اوبود اگر دنبال هتلی می گردید که به نسبت جغرافیای هتل، قیمتی مناسب داشته باشد. هتل Padma resort ubud گزینه انتخابی شماست. هتل پادما اوبود یکی از نمونه های عالی هتلهای مناسب خانواده بالی است. در این هتل اگر باشید ، گذر از میان رستورانها و فروشگاههای مختلف برایتان فراهم است. دسترسی به معبد saraswati  برای شما تسهیل شده است.

پادما اوبود از هتلهای مناسب خانواده بالی

امکانات هتل Padma resort ubud :

  • تعداد دوازده اتاق روشن بالکن یا تراس دار
  • سرو صبحانه عالی
  • استخر شنا
  • تخت های مخصوص آفتاب گرفتن رو به منظره تماما سبز جنگلی
  • مشاهده تورهای بالی برای هتلهای مناسب خانواده بالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *