post

مراکز خرید هوشی مین

هوشی مین، از مهم ترین شهر های ویتنام است که در واقع قطب اقتصادی ویتنام می باشد. این شهر در پی تغییر  و تحولات اقتصادی و اجتماعی روی داده در ویتنام، بسیار پیشرفت نموده و مراکز خرید هوشی مین بسیاری برای فروش بهترین ها در این شهر پدیدار شده است. تغییر و تحولاتی که نام بردیم در پی سیاست های اقتصادی دوی موی که برای نجات اقتصاد از هم گسیخته ویتنام به وجود آمد که اثراتی چون به رسمیت شناختن مالکیت های خصوصی و احترام به کسب و کارهای خصوصی را در پی داشت. همین باعث شد که نسل جدید از علاقه مندان خرید باشند. برای رفع این نیاز، فروشگاه های بسیاری در اندازه های کوچک و بزرگ پدید آمدند.

مراکز خرید هوشی مین

در زیر تعدادی از این فروشگاه ها را نام می بریم

  • VINCOME CENTER

این مرکز خرید، بزرگترین از نوع خود در این شهر است. فروشگاه با شمایل کاملاً غربی به همراه بهترین برند های بین المللی در دو ساختمان قراردارند. مرکز وینکوم آ ساختمانی با شکوه با نمای باروک است که بهترین فروشگاه های بین المللی پوشاک در آن قرار دارند.ساختمان آسمانخراش وینکوم ب در خیابانی موسوم به دونگ خوی، قراردارد.

  • SAIGON SQUARE

بازاری است با حال و هوای سنتی که در تضاد با وینکوم است. همه چیز در این بازار به فروش می رسد . اما جالب ترینشان، فروشگاه های زیورآلات اصلی و بدلی است. قیمت فروش اجناس در آنجا بالنسبه گران است اما مطابق معمول با چانه زدن، قیمت های بهتری را می توانید داشته باشید.

  • DIAMOND PLAZA

این مرکز مشابه وینکوم است. ساختمانی با معماری خیره کننده متعلق به دوران مستعمراتی و محل گرد هم آیی بهترین برندهای لوازم آرایشی و پوشاک و البسه  ، بهترین سالن های سینما، بولینگ، تفریحات و سرگرمی و محلی برای آرامش است.

  • TAKISHIMAYA

این فروشگاه ژاپنی در این شهر است . در ۵ طبقه که فروشگاه بهترین برندهای خارجی در آن قرار دارند. رستوران های بالنسبه گرانقیمت کره ای، ژاپنی و ویتنامی در آن به  گردشگران بهترین غذاها را ارایه می دهند.

مراکز خرید هوشی مین

برای مشاهده قیمت و جزئیات تورهای ویتنام از اینجا وارد شوید .

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *